Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, kun en voi kertoa tulevan eron syitä kenellekään,

Vierailija
11.01.2014 |

no ehkä lähimmille ystäville, mutta muille en. Meillä ei nimittäin ole ollut mieheni kanssa seksiä ikuisuuksiin, enkä pysty elämään loppuelämääni näin. Tiedän kuitenkin, että miehen suku raivostuu. Yhteiset tuttavat ihmettelevät. Minä tulen olemaan se "pahis", joka hajotti täydellisen liiton.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin puute parisuhteessa on ongelma jos toinen haluaa ja toinen ei. On vain tämä yksi elämä. Erotkaa jos ei ole seksiä tai liian vähän.

Vierailija
22/23 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä näen tuossa ratkaisemattoman ongelman jos toinen ei halua, siis ollenkaan, ja tarkoitan tällä ollenkaan vuotta tai pidempää aikaa, ja jos haluttomuuteen ei ole mitään selvitettyä syytä eikä haluton suostu edes syytä hakemaan/miettimään. Olin itse suhteessa jossa seksiä harrastettiin n. 8kk välein. Pari lasta sain mutta pidemmän päälle oli todella raskasta tulla jatkuvasti torjutuksi ja nukkua samassa sängyssä ihmisen kanssa jota kovasti rakastin mutta joka ei halunnut ollenkaan koskea minuun. Meillä ei siis ollut läheisyyttä, halailua, hellyyttä tm lainkaan. Mies ei vaan niitä tarvinnut. HÄnelle olisi riittänyt se että on koti, puoliso, lapset ja yhteinen talous. Hän ei myöskään meidän kanssamme aikaa viettänyt, olimme kuin kulissi jonku hän halusi pitää pystyssä. Onneksi erosin. Itselläni on aivan erilainen olo ilman sitä riippakiveä ja sitä että joutuu jatkuvasti olemaan surullinen/pettynyt/vihainen/loukkaantunut/yksinäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän liitto kaatui siihen, että mä petin. Eipä sitäkään haluaisi kylillä huudella. Omapa on vikani. Virallinen selitys on juuri tuo erilleen kasvaminen. Totta kyllä sekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän