Veljeni narsistinen vaimo tekee minut hulluksi!
Veljeni vaimo on pahemman luokan narsisti. Järkyttävää jatkuvaa huomionhakua, on tekemisissä kanssani silloin kun haluaa hyötyä minusta jotenkin (ja monesta muusta) tai on hyötynyt. Pahansuopa. Puhuu pahaa jopa lähes minulle tuntemattomista ihmisistä ja on järkyttävä pirttihirmu! Ei kunnioita veljeäni yhtään. Kotiolot eivät ole läheskään sitä mitä antaa ymmärtää esim facebookissa kaikki statukset ovat "elämämme on täydellistä". Loukkaantuu äärettömän pienistä asioista ja hoitaa niin että suvussa on jos jonkinlaista riitaa ilmoilla milloin mistäkin. Valehtelee asioita.. Miten helvetissä tuollaisen ihmisen kanssa tulee toimeen? Velipoika parka..ei edes ymmärrä millainen noita vaimonsa on! Tulee minua haukkumaan rumaksi koska olen liian laiha. Narsisti on yleensä mies mutta niitä on naisiakin ja tämän ihmisen kohdalla jokainen narsistinen piirre löytyy. Luonnehäiriöinen, vihaan häntä. En haluaisi koko ihmistä elämääni! Veljellenihän ei voi sanoa mitään.. Tällä vaimolla on jopa veljeni tunnusluvut sähköposteja myöten mutta toisinpäin ei ole. Järjettömän mustasukkainen. Jäänyt itse pettämisestä kiinni mutta jotenkin sai puhumalla hyvin anteeksi? Järjetöntä. Tuhoon tuomittu suhde, odotan heidän eron päivää... Puuttuu elämäämme ja juoruilee minusta aivan typeriä, pitää mua ihan tyhmänä! Kateellinen ääliö.
Kommentit (49)
Anna toisen olla. Miksi stressaat sellaisesta, minkä voisit jättää huomiotta? Jos veljesi on tossu, niin se on hänen valintansa, toki voit hänelle viedä narsistien tukiryhmän tiedot ja printata vaikka heidän sivuiltaan vähän tietoa asiasta, mutta muuten peruutat kauaksi pois. Vanhemmillesi voit viedä samat paperit ja sopia heidän kanssaan, että he eivät mene naisen juttuihin mukaan ollenkaan, vaan ovat rauhallisia ja eivät ota kantaa asioihin, jotka ovat tältä naiselta lähtöisin.
No kun haluan olla heidän lasten kanssa, olen täti. Muutoin en pitäisi MITÄÄN yhteyttä. Ja tämä akka on päällepäsmärinä vaikka minua ei kiinnosta pätkääkään edes keskustella kanssaan. Jos sanon suoraan, en saa tavata lapsia. Olen heen yhden lapsen kummitätikin.. Ap
jos veljesi on onnellinen mikset voi olla onnellinen hänen puolestaan?
ehkä tosiaan on niin ettei veljelläsi ole mitään salattavaa ja hänelle on ok tai jopa veljesi on saattanut oikeasti olla se joka on vaatinut salasanojen antamista...
Mistä edes tiedät tuollaisen? meillä on koneelle tallennettuna facebookin, sähköpostin ja muiden tärkeiden paikkojen salasanat. Ei me kumpikaan toisten tileillä käydä, mutta ompahan vaan siinä.
Vihaan sitä kun joku luokittelee toisen narsistiksi. Narsisti jos olisi niin hän olisi hurmannut sinut ja kaikki muutkin ettekä uskoisi kun veli kertoo millaista helvettiä elää, koska vaimo vaikuttaa niin täydellisen hyvältä ihmiseltä.
Jep. Hurmasi aluksi mutta vuosien kuluessa olen avannut silmäni. Vaikeudet alkoi koko suvussa kun tämä akka tuli kuvioihin! Ei kumppani tajua välttämättä vuosiin elävänsä narsistin kanssa. Ja kyllä, veljeni on välillä surullinen. Narsisti osaa puhua!! Veljeni haluaa peittää kaiken tuskan lastensa vuoksi. Myös lähipiiri kärsii narsistisesta ihmisestä, myös äitini on tajunnut millainen ihminen tämä on, jopa omat selväjärkiset ystäväni. Toivon että veljeni herää ja avaa silmänsä. Ap
Ja satun olemaan erittäin läheinen tämän perheen kanssa, akka pitää minua niin pönttönä etten muka sisäistä puheitaan.. Ap
Kuulostat kateelliselta. Käly ja anoppi sotapolulla.. Mitä tämä narsisti tekee työkseen
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 11:26"]
Ja satun olemaan erittäin läheinen tämän perheen kanssa, akka pitää minua niin pönttönä etten muka sisäistä puheitaan.. Ap
[/quote]
Hä? Sisäistä puheita?
Veljesi vaimo vihaa varmasti myös sinua. Mistä tiedät että veljesi vaimo puhuu sinusta pahaa vai kuvitteletko vain?
Narsisti on aika voimakas ja vakava diagnoosi heittää tuollaisilla perusteilla. Mistä näitä kuvioita edes tiedät?
Mua miehen suvussa sanotaan mustasukkaiseksi, koska jonkun aikaa sitte. jouduimme miehen pettämisen jälkeen rakentaa uudelleen luottamusta ja silloin mieheni oli omasta halustaan "tilittämässä" kaikkia menojaan minulle, jotta voisi todistaa olevansa uskollinen.
Miehen suku ei tiennyt luonnollisesti pettämisestä vaan tuomitsi minut kyttäävänä akkana, joka pilaa miehen elämän.
Tapahtumasta on jo vuosia, luottamus on palautettu, eikä mitään mustasukkaisuutta enää ole. Silti minä olen kuulema sairaan mustasukkainen ja joka kerta kun mies on viettämässä sukulaisiltaan miesten iltaa baari-iltoineen (n.kerran kuussa) siellä naiset ihmettelee vuodesta toiseen, että nyt vaimo on varmaan tosi vihainen, jne... Ihan naurettavaa, mutta olen jättänyt omaan arvoonsa. En todellakaan ole mustasukkainen, mies on paljon omilla menoillaan, eikä meillä koskaan riidellä asiasta enää. Todellakaan En kyttää, soittele perään, tutki hänen yksityisiä asioita. Silti olen tuon vuoden episodin takia heidän mielestään ikuisesti mustasukkainen. Eikä he tiedä edes oikeita taustoja.
Joten mitä todella tiedät OIKEASTI heidän elämästään? Eipä minunkaan miehestäni olisi koskaan uskonut mitä oli mennyt tekemään... Varsinkaan hänen sukunsa.
Ja narsisti on todella sairas ihminen, joka on vaarallinen perheelleen. Jos todella narsisti niin soita poliisit ja lastensuojelu paikalle, ennenkuin miehesi tai lapset menettävät hengensä.
Jos vain oikeasti hankala tai rasittava ihminen, jolla narsistisia piirteitä, niin anna olla, vedä omat rajat ja kunnioita niitä. Muu ei sinulle kuulu.
Olen kuullut mutta antanut asian olla, pääsen vähemmällä. On mulla monta lasta. Kohta sossukin oven takana kun juoruilee perättömiä. Taatusti inhoaa minua. Joku koko ongelmakin hällä. Olen laiha ja useamman äiti kuin hän. Jaksaa puhua koostani
Niin noh.... Jos ei ole narsisti niin jokin muu luonnehäiriö diagnosoitavissa! Mä en vaan kestä tollasta akkaa ja katsella sivusta miten taas satuttaa veljeä.
Jos ette satu tietämään niin narsistinen ihminen perheessä tai lähipiirissä on järkyttävää. Kumppani ei noin vain eroon pääse toisesta, tilannetta pahentaa lapset. Kumppani saattaa kiristää lapsille jne. Lukekaapas narsistista, kyllä aloittajan tekstissä on runsaasti hänen kertomassaan ihmisessä narsistisia luonnehäiriön piirteitä. Ei se tarkoita että ympärillä olevat asian huomanneet ja tilanteeseen heränneet ihmiset olisivat millään lailla kateellisia. Ihme sakkia täällä taas. Toivon että tilanne ei ainakaan pahene suuntaan jos toiseen, mutta uskon lastenkin kärsivän moisessa perheessä. Se vaan ei valitettavasti ole lastensuojelunaihe, eikä liioin poliisinkaan ellei perheväkivaltaa esiinny? Siihen se menee ennen pitkään. Otan osaa.
Tämä ihminen kehuskelee miten on lyönyt toisia naisia baarireissuilla ja kyllä on käyttänyt humalaiseen veljeeni tuolla ryyppyreissuilla väkivaltaa. Pimeä akka! Ja pienten lasten äiti... Ap
niitä on maailmassa vittumaisii naisii ne osovaat ensin keinotella vittusakanssa ja jos ei mäne niinkun on hän suunnitellu niin käteenveto kyllä kelpaa. voihan perkele millassii imeesii luoja on känipäissään luonu. Toisena päivänä ovat sitten niin imelää että luulis veren sokeriarvottii olevan koholla tällasille akolle pitäs maa ja metsätalous ministerin myönttee tapolupa einyt sentään mutta jottaa jännää kuitenniin. jaksamista hyvät ystävät
Huoh, voisit melkein olla siskoni ja kirjoittaa myös minun veljeni vaimosta. Tämä kun tuli sukuun, alkoi heti etsiä naimattomille sisaruksillemme kumppaneita, käänsi kaikki puolelleen äitiämme vastaan... puhuu jatkuvasti paskaa kaikista toisille selän takana ja tavatessa on niin kaveria ja lirkuttelee. Veljeni on nykyään:"mies ilman mielipidettä" . Paha, paha, akka. Kaunis ja hoikka, mutta kuitenkin inhottava narsisti.
Itse olen tavannut vain veljiinsä ripustautuvia, omistushaluisia siskoja.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 22:17"]Huoh, voisit melkein olla siskoni ja kirjoittaa myös minun veljeni vaimosta. Tämä kun tuli sukuun, alkoi heti etsiä naimattomille sisaruksillemme kumppaneita, käänsi kaikki puolelleen äitiämme vastaan... puhuu jatkuvasti paskaa kaikista toisille selän takana ja tavatessa on niin kaveria ja lirkuttelee. Veljeni on nykyään:"mies ilman mielipidettä" . Paha, paha, akka. Kaunis ja hoikka, mutta kuitenkin inhottava narsisti.
[/quote]Kuin omasta suustani tosiaan. Tämä nainen on tukeva. Kuvitteleekin jopa olevansa pienempi mitä on.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:15"]Itse olen tavannut vain veljiinsä ripustautuvia, omistushaluisia siskoja.
[/quote]Heh no narsistin miehessä ei kyllä roiku kukaan. Yksikään sukulainen ja kukaan muukaan. Siitä pitää narsisti huolen. Joten narsistin miehen siskoja et ole voinut nähdä ripustautuneina etkä omistushaluisina. Yritystä tietysti voi olla - tuloksetta. Narsisti on paha ihminen.
Voi olla että siihen menee aikaa. Minun sedällä oli samanlainen vaimo ja kyllä vaan se sitä katseli yli 20 vuotta ennen kun pääsi eroon. Se on ihan sama onko se mies vai nainen kyllä se kiusaa osaa tehdä jos toinen on eroamassa.