Jos muuttaisit maahan, jossa kaikki kulkevat rinnat paljaina
kulkisitko itse, vai pettäisitkö edelleen? Mietin vaan näitä kaapunaisia Suomessa.
Kommentit (32)
Piilottelisin rintani edelleen, ehkä ajan saatossa voisin paidan jättää päältäni, mutta rintaliivit olisi sittenkin, ihan satavarmasti.
No jos ihan kaikki kulkisivat rinnat paljaana niin itsekin haluaisin olla rinnat paljaana koska minulla on kauniit rinnat mutta käytännössä rinnat kyllä palaisivat auringossa vaikka kuinka niitä aurinkorasvaisin koska olen punapää.
Että aikamoinen ihosyöpäriski olisi mutta ihan vapauttava ajatus kulkea rinnat paljaana.
Minä olen tavallisissa talvivaatteissani suunnilleen yhtä paljon peitossa kuin sellainen vähän ihonmyötäisemmin pukeutunut huivinainen. Yleensä myös syys- ja kevätvaatteissani, koska käytän usein löysää myssyä ja väljää takkia. Kesäisin en käytä kovin väljiä vaatteita, mutta kyllähän sellaisiakin löytyy. Moni kaapunainen Suomessa pystyisi suuren osan vuodesta pitämään saman peittävyyden tason, vaikka vaihtaisikin "länsimaalaisiin" vaatteisiin. Pystyisinkä minä tässä "tissit paljaana" -kuttuurissa pysymään ainakin ulkona liikkuessani suunnilleen yhtä peitettynä kuin on oman kulttuurini mukasesti hyvän tavan mukaista? Suomessa tämä onkaapukulttuurista tuleville ilmaston takia mahdollista aika ison osan vuodesta, joten tuollainen suora vertaus tissien paljastamiseen ontuu mielestäni.
En muuttaisi enka muuttaisi maahan, jossa kaavutettaisiin paasta varpaisiin. Muutin maahan, jossa elama ja kulttuuri ovat minulle sopivia :)
Rintaliivit saavat tissit roikkumaan, ainakin ranskalaistutkimuksen mukaan.
http://www.medicalnewstoday.com/articles/259073.php
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 13:44"]
Muutin maahan, jossa elama ja kulttuuri ovat minulle sopivia :)
[/quote]
Mistä ja minne muutit? Miksi lähtömää oli sinulle epäsopiva?
Tuntuisi varmaan yhtä luonnolliselta kuin uimahallissa naisten puolella pesuhuoneessa. Siellähän paheksutaan naisia, jotka käyttävät uimapukua saunassa ja pidetään kumman häveliäinä niitä, joilla on maxipyyhe mahdollisimman tiukkaan kierrettynä kehon ympärillä.
No rinnat paljaana lulkeminen on vähän eri asia kuin pää paljaana (=ilman huivia) kulkeminen. Ap:n ajatusleikki ei nyt ollut ihan verrattavissa, vaikka tarkoituksena lienee ollut lisätä ymmärrystä muslimien huivinkäyttöön...
Maassa maan tavalla eli en muuttaisi kyseiseen maahan!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 13:44"]
Muutin maahan, jossa elama ja kulttuuri ovat minulle sopivia :)
[/quote]
Mistä ja minne muutit? Miksi lähtömää oli sinulle epäsopiva?
[/quote]
Muutin Suomesta toiseen lansimaahan Euroopassa, suomi on ihan ok, mutta halusin muualle! Lahtomaa ei siis epasopiva, mutta nykymaa sopivampi :)
Pidän rinnoistani hyvää huolta, enkä luopuisi rintaliiveistä koskaan.
Tuollaisessa maassa rinnoilla ei olisi kummoistakaan eroottista merkitystä, joten paljastelu ei sen kummemmin kiihottaisi ketään.
Viktoriaanisessa Englannissa naisen jalat olivat erogeeninen alue ja jopa huonekalujen jalat verhoiltiin häveliäisyyden vuoksi. Japanissa taas yläselkä oli tärkeä ja kiihottava alue.
Joissakin maissa koko naisesta on tehty "kielletty hedelmä" ja siksi nainen verhotaan päästä varpaisiin kaapuun.