Jos muuttaisit maahan, jossa kaikki kulkevat rinnat paljaina
kulkisitko itse, vai pettäisitkö edelleen? Mietin vaan näitä kaapunaisia Suomessa.
Kommentit (32)
Rintoihin sattuu liikkuessa, jos niitä ei tue millään. Ei ole pelkästään tapa- ja tottumus- tai häveiläisyyskysymys, että käytän rintaliivejä.
Mua ei kyllä satu mihinkään (viitaten 3:n kommenttiin), mutta..., jos siellä olisi vain naisia, ja jos voisi olla 100% varma, ettei kukaan valokuvaa/filmaa jostain piilokopista, niin ehkä ajan kuluessa saattaisin toimia kuten muut. Nykyisin minulla on aina pitkähihainen paita, sen verran häveliäs olen. Jossain aurinkorannalla voin olla t-paidassa ja shortseissa. Olen erilainen nuori ;).
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:55"]
kulkisitko itse, vai pettäisitkö edelleen? Mietin vaan näitä kaapunaisia Suomessa.
[/quote]
Kulkisin varmaan osan aikaa rinnat paljaana mutta osan aikaa tukisin niitä liiveillä, koska esim urheileminen ilman tukea olisi kivuliasta.
Kyllä varmaankin sopeutuisin pukeutumaan kuten muut
No olettaen ettei valkoinen hipiäni ja länsimaalainen habitukseni estäisi yhteisöön soluttautumista, voisin kyllä kulkea tissit paljaana kuten muutkin.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:56"]
siis PEITTÄISITKÖ, ei PETTÄISITKÖ !
[/quote]
freudilainen :)
En kulkisi. Minulla on F kuppi ja on mukavampaa liikkua hyvät liivit päällä kuin ilman.
Jos olisi lämmintä, niin tuohan olisi oikein mukavaa. Minulla on sen verran pienet rinnat, että vain juostessa olisi pakko käyttää liivejä.
Jos rintaliivien käyttämiseen liittyisi vakaumus, en kulkisi ilman. Muuten sopeutuisin ajan myötä.
Tietenkin kulkisin rinnat paljaana. Ahdistaa tämä länsimainen naisten alistus, mitä monet täällä elävät naiset ei edes näytä tajuavan. Väittävät ihan vapaaehtoisesti peittävänsä rintansa!
Missä maassa kaikilla naisilla on paljaat rinnat? Tiedän maita, joissa osalla on yläosa paljaana, mutta en maita, joissa tosiaan kaikki olisivat niin.
Jos siellä olisi erittäin paheksuttavaa kulkea rinnat peitettyinä niin varmaan pakottaisin itseni paljastamaane ne ulkona liikkuessani, mutta käyttäisin siitä huolimatta rintaliivejä aina kotioloissa.
Kulkisin peitettynä,ainakin ensimmäiset 5vuotta..olisi niin outo juttu. En ihmettele huivipäisiä naisia. Antakaa ihmisten elää kuten haluavat,niin kuin mekin teemme.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 12:14"]
Missä maassa kaikilla naisilla on paljaat rinnat? Tiedän maita, joissa osalla on yläosa paljaana, mutta en maita, joissa tosiaan kaikki olisivat niin.
[/quote]
Ei sellaisia enää ole.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 12:14"]
[/quote]
Ei missään. Tämä oli mielikuvitusleikki, jolla ap pohdiskeli musliminaisten huivin käyttöä ei-islamilaisissa maissa. Yllättävän monelta meni ohi.
En muuttaisi sellaiseen maahan. Muuttaisin maahan, jossa rinnat saisi pitää piilossa.
No eihän se ole sen kummempi kuin miehillä jotka saavat kulkea ilman paitaa jos tahtovat, mutta jos olisi niin, että miehet vaatisivat että naisten pitää kulkea tissit paljaana, että he saavat niitä arvostella, niin peittäisin kyllä itseni. Jos tasapuolisesti koko kansa kulkisi koko ajan yläkroppa paljaana, olishan se outoa sitten jotain itse käyttää, kaikki tuijottaisivat että mitä tuolla on päällään, mitä se yritää peitellä, onkohan sillä tisseissä jotain vikaa...
Peittäisin, koska minulla on tällä hetkellä vähän pömppämahaa ja vatsahan silloin näkyisi myös, paitsi jos olisi sellainen minolaisen jumalattaren asu, joka jättää vain rinnat paljaaksi. Niin miksipä ei, pienirintaisena en tarvitse rinnoille tukeakaan.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4a/Snake_Goddess_Crete_1600BC.jpg
Eipä tulisi mieleenkään muuttaa kyseiseen maahan. Niinkuin en muuttaisi sellaiseenkaan maahan, jossa minun olisi verhottava itseni johonkin typerään kaapuun.
siis PEITTÄISITKÖ, ei PETTÄISITKÖ !