Putouksesta meni maku kun Heikkis-Jamo putosi.
Ylivoimaisesti paras oli ainakin viimeisessä jaksossa.
Köntsä-Slaikka on huonoin.
Kommentit (20)
Ei oikein toiminut viime jakso. Antsku on ihan OK, ja Martin Niemikin menettelee, kunhan ei yrittäisi liikaa. Ehkä Heikkis-Jamokin olisi ollut hyvä, kun vaan tosiaan olisi pitänyt vaatteet päällänsä.
Näitä Jamoja olen kyllä tuntenut useampiakin. Varsinkin yksi tuttuni, joka tosin ei ole koskaan toiminut ilmaisutaidon opettajana, on kuitenkin aivan samanlainen tämän hahmon kanssa.
Pukeutumistyyli, puhetyyli, tukka, silmälasit... No, ehkä ihan yhtä tulisia liivejä ei ole käyttänyt, muuten kyllä _aivan_ samanlainen!! Pieninä annoksina välillä oikein mukava, ja tietenkin peruspositiivinen ihminen. Isompina annoksina tietysti vähän rasittava, mutta hänkin on kasvattanut omalta osaltaan sietokykyäni erilaisten ihmisten suhteen...Joensuusta löytyy tämä heppu, vakiokasvoja yliopistolla, jos joku sattuu tunnistamaan :)
Mä oon ihan samaa mieltä. Musta tuntuu että se slaikka saa ääniä kun se on Akun hahmo. Kuvitellaan että sillä olis jotain annettavaa, mutta kun ei ole!
Joo, kerrankin samaa mieltä. Ei siinä slaikassa ole MITÄÄN HAUSKAA...
Samaa mieltä. Slaikkaa taitavat äänestää alakouluikäiset. Voin kuvitella kuinka mun 7- ja 5-vuotiaita poikia tämä köntsät-housuissa naurattaisi (eivät ole katsoneet putousta).
Jamo oli munkin mielstä vikassa jaksossa paras. Harmi kun tippui.
Siul on oikeus siun omiin tunteisiin. :)
Antsku-Bantsku paras!
Minustakin Heikkis-Jamo on hauska, mutta luulen että naurattaa eniten meitä jotka olemme oikeassa elämässä tunteneet Heikkis-Jamon joskus. Heikkis-Jamojahan on Suomen kouluissa, kerhoissa ja nuorisotiloissa töissä varmaan kymmeniä ellei satoja.
Jamo aloitti vahvasti, tykkäsin, mutta sitten se meni mun mielestä ihan pimeeksi... Slaikka tosin silti HUONOIN hahmo, joka olisi saanut lähteä jo ensimmäisessä pudotuksessa.
onneksi lähti. ei voi olla noin säälittävä! aikuinen ihminen. aivan myötähäpeä tuli. ei oo kyllä slaikassakaan mitään ideaa.
No oli se parempi kuin slaikka. Aku tosiaan menee vanhoilla liukkailla aina jatkoon, varmaan taas finaaliin asti, mikä toki olisi jo käsittämätöntä.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 14:29"]
Minustakin Heikkis-Jamo on hauska, mutta luulen että naurattaa eniten meitä jotka olemme oikeassa elämässä tunteneet Heikkis-Jamon joskus. Heikkis-Jamojahan on Suomen kouluissa, kerhoissa ja nuorisotiloissa töissä varmaan kymmeniä ellei satoja.
[/quote]
Voi olla, mä en oo tuntenut koskaan heikkis-jamoja ja minusta se hahmo oli ihan surkea, puuduttavan tylsä. Hyvä että tippui koska en ois jaksanut katsoa enää. En kyllä tykkää Slaikastakaan. Ymmistä ja Jäbästä ja Antskusta tykkään ainoastaan.
Jamo huononi kun alkoi olla perinteinen vitsi. Alussa oli hyvin todenmukainen vaatteita myöten. Noitahan on tosiaan kaikkialla! Hyvin kysytty vaan kysypä jotain muuta!
Minäkin tykkäsin Jamosta, koska olen heitä nähnyt, ja olisin seurannut häntä mielelläni jatkossakin. Tosin nakuiluun meni jo maku.
Yritti ostaa ääniä nakuilulla, liika on liikaa. Minusta aika tylsä hahmo, hyvä että putosi. Tosin ei Slaikka ole sen kummoisempi.
Ymmi Hinaaja on mun suosikki, repeän joka kerta sen ilmeeseen.
Yritti ostaa ääniä nakuilulla, liika on liikaa. Minusta aika tylsä hahmo, hyvä että putosi. Tosin ei Slaikka ole sen kummoisempi.
Ymmi oli keittiössä huono. Puhui liikaa tavallisesti.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 14:30"]
Jamo aloitti vahvasti, tykkäsin, mutta sitten se meni mun mielestä ihan pimeeksi... Slaikka tosin silti HUONOIN hahmo, joka olisi saanut lähteä jo ensimmäisessä pudotuksessa.
[/quote]
Jamosta oon osimmoilleen samaa mieltä, eli alussa nauratti, koska oli niin tunnistettava hahmo. Paljastelu ja tandempyörä-jutut menivät jo liian hämäriksi, mutta mielelläni olisin nähnyt Jamoa lisää.
Slaikka taas mielestäni paransi viime jaksossa. Sivupersoona-juttu oli kieltämättä sekin hämärä, mutta kaikessa odottamattomuudessaan mainio!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 15:36"]
Ymmi oli keittiössä huono. Puhui liikaa tavallisesti.
[/quote]
Niin tai näin, aina väärinpäin!
Jamolla olisi vielä ollut annettavaa. Positiivinen hahmo ja ihana hymy. Enää en voi sietää Hirviniemen äijää tai Slaikkaa alkuunkaan.