Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ammatin naisten on helppo löytää miesseuraa?

Vierailija
10.01.2014 |

Monesti olen kuullut diplomi-insinöörinaisten valittelevan kun etenkin matalasti koulutetut duunarimiehet säikähtävät naisen koulutusta ja ammattia. Toisaalta korkeasti koulutetut miehet ei varmaan lämpene parturi-kampaajalle. MIkä ammatti naisella siis kelpaa sekä duunareille että amiksille? Onko sairaanhoitaja sellainen sopiva välimuoto ja perinaisellinen ammatti?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnanohjaajat

Vierailija
22/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 02:35"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:52"]

Eipä ole miehiestä runsaudenpulaa ollut. Olen huomannut, että tosiaan tuntuvat "pelästyvän" mun ammattia, kun sen heille jossain vaiheessa keskustelua kerron. Olen matemaattisten aineiden aineenopettaja lukiossa ja tämä tuntuu olevan erityisesti duunaritaustaisille miehille "liikaa".

[/quote]

Pelästyvät ehkä enemmän matemaattista "miehisyyttäsi". Yleensä matematiikan opettajat ovat miehiä...

Siis ei millään pahalla mutta viestisikin kuulosti melko "miehiseltä". Aistivat kait jonkinlaista lesbolaista energiaa, kun katosivat viereltäsi.

[/quote]

Ehkä sitten niin. Ammattiani lukuunottamatta olen kyllä kaikkea muuta kuin miesmäinen :D Olen lyhyt, siro, mekkoihin pukeutuva, korkoja ja kirkasta huulipunaakin usein käyttävä. Mutta kai se ammatti tekee sit musta miesmäisen, kun sinne ammatin kertomiseen asti valtaosa miehistä suhtautuu muhun ihan erilaisella asenteella kuin sen jälkeen.

"Miksi ihmeessä haluaisit olla duunaritaustaisen miehen kanssa? Olisiko mitään yhteistä juteltavaakaan?"

Mun mielestä ihminen on paljon muutakin kuin ammattinsa/koulutuksensa. Yhteistä juteltavaa voi löytyä harrastuksista, yhteisistä mielenkiinnonkohteista, unelmista jne. Harvemmin mä niiden akateemisten miestenkään kanssa alan opinnoista tai työstä keskustelemaan ihan ekana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet arvota naisia ammatin perusteella samoissa määrin kuin naiset miehiä. Ehkä psykologi ja sossutantta ovat keskimäärin vähemmän haluttuja kuin lentoemäntä ja sairaanhoitaja.

Vierailija
24/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen muuten miellyttää, ei ammatilla ole väliä (paitsi palsta mammoille).

Vierailija
25/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosaliohjaajien

Vierailija
26/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemännille ääni täältäkin ;-) Olen entinen emäntä ja voin sanoa, että "pokausyrityksiä" tuli tiuhaan... Nyt olen sitten hoitaja ja tuntuu sekin kelpaavan, mutta mulla oma kulta jota en vaihda ;-)

Vierailija
27/30 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
28/30 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpahallin varastossa on parhaat naiset! Hoikkia kaunottaria!

Vierailija
29/30 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huh mites se persoona...

Vierailija
30/30 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että miesvaltaisten alojen naisten. Esim. fyysikot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi