Lopetitko meikkaamisen kun sait lapsen?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 00:04"]
Mun naamaa voi surutta pussaa, nuolla tai purra :)
[/quote]
Tarkoitat varmaan pussata. Järkyttävää tämä kielen rapistuminen.
En..en tosin meikannut ennen lapsienkaan saamista.Ei ole mitään syytä meikata,
Tavallaan joo, mutta suurin syy oli se, että olin niin paljon kotona. Kyllä kun menen töihin tai kouluun, saatan meikata + jos lähden ulos. Mutta en mä ennenkään vapaapäivinä meikannut vain kauppaan tai roskia viemään.
En meikannut ennen lapsia enkä meikkaa edelleenkään. Suihkussa olen sen sijaan käynyt aina päivittäin, oli lapsia tai ei.
Todellakin:D Silloin sitä meikkiä just tarvitsi kun oli ihan kuolleen näköinen väsymyksestä, hih! Meikkaaminen on mulle ollut aina sama asia kuin hampaiden pesu, siihen ei kauaa aikaa tuhraannu. Moni ei edes välttämättä huomaa että mulla on meikkiä, se on luonnollinen ja tarkoituksena onkin näyttää pirteämmältä eikä haudasta nousseelta ;D. Olen myös aina käynyt kampaajalla säännöllisesti äitiys- ja hoitovapaalla, en vaan "osaa" rupsahtaa. Ja jotenkin siitä sai lisää virtaa kun jaksoi pitää huolta itsestään, jos antaisin itseni rupsahtaa niin todnäk vaan masentuisin.
En. Meikkaan yhtä harvoin, kun ennen lasta. Turhaa hommaa, siksi sitä ei jaksakaan kun ehkä 1-2 kertaa vuodessa.
Häh, jo on outo kysymys!?!?!? :O Siis meikkasin ennen lapsen saamista ja meikkaan edelleen. Miksi en meikkaisi??
Ei, kun aloitin. Ennen olin nuori ja nätti ilman meikkiä, nyt yritän näyttää kauniimmalta kun meikkaan.
Itsestäni tuntuu että meikkaan ehkä turhan usein jopa lapsen saannin jälkeen. Vaikka vain kotonakin olisin niin silti on jotain pakkelia laitettava. Hieman vain kalliiksi tulee meikkivoiteet sunmuut.