Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen seksipalveluja myyvä nainen, kysy jotain

Vierailija
10.01.2014 |

joojoo, samanlaisia aiheita riittää koko Internetin täydeltä, mulla on vaan tällä hetkellä älyttömän tylsää ja ajattelin osallistua vauvakeskusteluun ensimmäistä kertaa.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko talousrikollinen?

Vierailija
42/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten valitset asiakkaasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saat asiakkaat?

Vierailija
44/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostatko noiden pimeiden töiden lisäksi yhteiskunnan tukia tai oletko ansiotöissä?

Vierailija
45/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinnumero?

Vierailija
46/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:15"]

Olen aina miettinyt että kohtaako prostituoitu keskimääräistä asiakaspalelijaa useammin, harvemmin vai saman verran ns. hankalia asiakkaita. Sellaisia jotka eivät ehkä halua maksaa sovittua hintaa kokonaan tai jopa lainkaan, jotka vaativat jotain extraa josta ei ole etukäteen sovittu tai jotka käyttäytyvät tylysti... Miten on?

[/quote]

Alallani on varmasti enemmän valinnanvaraa oman asiakaskunnan kanssa kuin muiden asiakaspalvelijoiden osalta. Kuten sanottu, kysyntä on suurta ja joukosta on parhaimmillaan helppo karsia ne joista tulee huonot vibat. Toistaiseksi kohdalleni ei ole osunut sellaista miestä joka olisi ollut erityisen vastenmielinen tai huonokäytöksinen. Uskoisin että tässä pärjää itse kukin hyvällä ihmistuntemuksella ja vaistolla, vaikken väitä että ne kusipäät ja epärehelliset tapaukset nyt olisi mahdollista välttää kokonaan, itselläni ollut hyvä mäihä. :) Toverihuora tosin on raportoinut useistakin kurjemmista tapauksista.

Vierailija
47/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee tilanteita joihin ei ole ennalta varautunut. Pelkäätkö väkivältaisia asiakkaita, tai paljastumista? Miten toimisit kummassakin tilanteessa?

Vierailija
48/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet suojautunut mahdollista väkivaltaa vastaan? Onko mielestäsi oikein tarjota seksiä ukkomiehille rahaa vastaan? Hyväksytkö veronkierron muillakin aloilla? Onko veloittamasi summa mielestäsi kohtuullinen hinta seksipalveluista muihin länsimaihin verrattuna? 

Vierailija
49/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko talven perjantai-illat aina alalla hiljaisia?

t. kollega

Vierailija
50/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat löytyvät Internetistä, valitsen asiakkaat lyhyen viestittelyn perusteella. Tällä hetkellä minulla ei ole muita tuloja. Olen tehnyt rehellistä työtä muutaman vuoden ennen tätä, edellisellä kerralla kun töitä ei ollut, myin seksiä.

Ap

Vierailija
51/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa taas tämmönen aloitus. aika paljon ilotyttöjä pyörii tällä palstalla

Vierailija
52/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka montaa eri asiakasta panet sp-tautitestiesi välissä? Kunka montaa kertaa sinulla on todettu jokin tarttuva tauti?

Vierailija
53/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä inhottaa eniten? Mistä asioista joudut tinkimään? Kuinka kamala on ns. perusasiakas? Pelkäätkö stigmaa tästä tai sitä että joku tietää, vai tietääkö jo? Otaksutko samojen miesten, joita asiakkainasi käy, huolivan sinut myös parisuhteeseen tai miesten ylipäänsä vai onko tässä joku dilemma siten, että miehet haluavat sen puhtoisen ja kiltin kotiin kaitsemaan lapsiaan ja sut sitten muihin tarpeisiin satunnaisesti ja helpolla? Voiko hyvä mielestäsi olla myös huora tai ex-huora?

Vierailija
54/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyntä on valtavaa,niin mikset ole nyt panemassa?

Vierailija
55/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:26"]

jaa taas tämmönen aloitus. aika paljon ilotyttöjä pyörii tällä palstalla

[/quote]

Koska ilotyttöjä on aika paljon, ovat iältään usein tämän foorumin kohderyhmää, täältä ei poisteta näitä keskusteluja, ei tarvitse kirjautua. 

Tee toinen, nyt jo ex.

Vierailija
56/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa ukkomiesasian eettisyyteen, kaikki alaan liittyvä perustuu oikeasti yksilön omaan valinnanvapauteen. Minulla on vähän ristiriitainen suhtautuminen tähän veroasiaan, periaatteessa pidän seksin myymistä ehkä hieman oikeutetumpana harmaan talouden oikkuna kuin muita aloja. Onhan tämä nyt perkele juridisesti väärin, mutta jos täältä löytyisi valtion tai kunnan ylläpitämiä bordelleja, olisi tilanne hieman eri :D

On mahdotonta määrittää pillun oikeaa hintaa.

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:21"]

Joskus tulee tilanteita joihin ei ole ennalta varautunut. Pelkäätkö väkivältaisia asiakkaita, tai paljastumista? Miten toimisit kummassakin tilanteessa?

[/quote]

Vaikka minulla onkin mahdollisuus valita itse asiakkaani ja luotan pelisilmääni, en sulje pois sitä vaihtoehtoa että jonakin päivänä joutuisin uhkaavaan tilanteeseen. En sinänsä pelkää kuitenkaan tällaista skenaariota, luotan lähinnä siihen että väkivaltaiset tilanteet itse kaupanvaihtopaikassa ovat melko epätodennäköisiä. Osaan tosin heiluttaa nyrkkejä ja luotan itseeni :D

Vierailija
57/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus, paino, kuppi koko, oletko omasta mielestäsi hyvä naimaan, tykkäätkö seksistä, minkä kokoinen kulli on paras ja voiko sinua fistata, huolitko useamman äijän samalla kertaa tai onko sinulla nais ystävää kolmanneksi??

Vierailija
58/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:27"]

Otaksutko samojen miesten, joita asiakkainasi käy, huolivan sinut myös parisuhteeseen tai miesten ylipäänsä vai onko tässä joku dilemma siten, että miehet haluavat sen puhtoisen ja kiltin kotiin kaitsemaan lapsiaan ja sut sitten muihin tarpeisiin satunnaisesti ja helpolla? Voiko hyvä mielestäsi olla myös huora tai ex-huora?

[/quote]

Mä haluan vastata tähän, kun on kokemustakin, sori ap. Seksin myynti ei tee kenestäkään huonoa ihmistä tai huonoa tyttöystävää, vaikkakin monelle ihmiselle se voisi olla kova paikka. 

Itse rakastuin ollessani vielä alalla ja kerroin alkuvaiheessa miehelle taustastani. Mies ei ole seksipalvelujen ostaja tai ainakaan silloin ollut. Olihan se kova paikka hänelle, mutta antoi asian anteeksi koska rakastaa minua. Nyt ollaan jo naimisissa. 

Vierailija
59/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko omaiset tietoisia "ammatinvalinnastasi"? Miten toimit jos paljastut?

Vierailija
60/75 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaisia seksipalveluita joissa saa käyttää omaa kännykkä kameraa tai videokameraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi