Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan teinipojan viihtymään Tukholmassa?

Vierailija
10.01.2014 |

Yläkoululainen jätkä on ihan maansa myynyt, kun _pääsee_ talvilomalla Tukholmaan pariksi päiväksi. "Mä en ainakaan sit sitä, tätä enkä tota...EIIIIH, taas jonnekin museoon!!"

 

Missähän kannattais vierailla, että silläkin on hetki kivaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:06"]

Tutustukaa yhdessä etukäteen Tukholman nähtävyyksiin. Jos lapsia kerran on useampi matkassa: jokainen lapsi valitsee yhden suosikkikohteen, jossa käydään. Jos mukana matkassa on toinenkin aikuinen: jakautukaa jonain päivänä esim. siten, että miesväki käy miespuolisten makuun olevissa kohteissa ja naisväki taas naispuolisten suosikeissa. 

[/quote]

 

Sit mä jäisin yksin... :-) Oon mä ja muut noi tukholman nähtävyydet top10 tutkinut, mutta kaipaan sitä kokemusperäistä tietoa, minne tiettyyn paikkaan joku on tehnyt onnistuneen käynnin! Tai jos olisi jotain turistisivuilla mainitsematonta? -ap-

Vierailija
22/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:41"]

Tom tits

[/quote]

 

Tom Tits on Södertäljen keskustassa, 45 min (lähi)junamatkan päässä Tukholman keskusasemalta.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta http://www.visitstockholm.com/fi/ vaan selaamaan.

Vierailija
24/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:14"]

Menkää Hollisterille ostoksille!

[/quote]

 

Joo, kiitos, vaikutti ihan sopivalta! -ap-

Vierailija
25/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:41"]

Tom tits

[/quote]

 

Tom Tits on Södertäljen keskustassa, 45 min (lähi)junamatkan päässä Tukholman keskusasemalta.

 

[/quote]

 

Näyttikin kivalta, mä luulin ensin että tää on joku pornokauppa :-D Tonne mennään ainakin kesällä kun on auto alla! -ap-

Vierailija
26/27 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOLLISTER

Siinä jokaisen teinin must-kohde Tukholmassa. Varautukaa jonottamaan tunti tai pari tai ehkä enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:32"]

HOLLISTER

 

Siinä jokaisen teinin must-kohde Tukholmassa. Varautukaa jonottamaan tunti tai pari tai ehkä enemmänkin.

[/quote]

 

Jaa niinkun mitä siellä jonotetaan? Häh? Eiks toi oo vaatekauppa? -ap-

[/quote]

 

En tiedä mitä tuon kirjoittaja on siellä tunnin jonottanut, itse en ole siellä jonottanut kertaakaan kuin max pari minuuttia sovituskoppiin ja kassalle. Ja useamman kerran olen tuolla käynyt.

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi