Minkä ikäisinä teitä pidetään?
... ja minkä ikäisiä oikeasti olette? Arvaavatko tuntemattomat ihmiset oikein?
Itse olen kohta 40, ja vieläkin kysellään papereita silloin tällöin. Siis mitä h%*&#!? Alan selvästi harmaantuakin jo.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 16:59"]
Missä teidän mielestä menee se raja, että haluaakin vaikuttaa nuoremmalta? Lapsena ja teininä kaikki haluavat näyttää vanhemmilta. Sitten se muuttuu jossain kohtaa ennen kolmea kymmentä? Muistelisin että itselläni suunnilleen 25v.
[/quote]
Mulla se ainakin riippuu siitä, kuinka paljon nuoremmaksi mua luullaan. En halua näyttää kolmekymppisenä 20-vuotiaalta, mutta ei mua haittaa jos näytän vähän alle kolmekymppiseltä. Lähinnä siinä on se, että haluan mua pidettävän aikuisena. Parikymppinenkin on toki täysikäinen ja siinä mielessä aikuinen, mutta yleensä parikymppiseen kuitenkin suhtaudutaan vielä vähän niin kuin teiniin. Kolmekymppistä nyt varsinkin pidän ihan aikuisena, joten ei mua sitten taas 40-vuotiaana luultavimmin haittaisi yhtään näyttää kymmenen vuotta nuoremmalta. Pääasia, ettei pidetä kakarana koska se on jo esim. työelämässä vähän häiritsevä juttu.
26
Mies sanoi, että jos hän ajattelee, että onpa siinä vanha mies, niin todennäköisesti se on hänen ikäinen tai jopa nuorempi. Työnsä kautta tapaa paljon ihmisiä ja ikäkin tulee välillä selville. Itsestäni en osaa sanoa. Mua on rouviteltu jo 20 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 16:59"]
Missä teidän mielestä menee se raja, että haluaakin vaikuttaa nuoremmalta? Lapsena ja teininä kaikki haluavat näyttää vanhemmilta. Sitten se muuttuu jossain kohtaa ennen kolmea kymmentä? Muistelisin että itselläni suunnilleen 25v.
[/quote]
21 ikävuoteen asti halusi olla vanhemman näköinen (Alkosta VIINAA VIINAA VIINAA sehän se oli tärkeää), sitten alkoi hissukseen toivoa, ettei enää vanhenisi. Nyt 38 vee, ja alkaa jo hahmottua ettei keski-ikäiset olekaan niin kauheita :P
Oon 38, näytän kuulemma 10v nuoremmalta. Pukeudun nuorekkasti, ei ryppyjä, ei liikakiloja. Eikä nuorempana pitäminen häiritse lainkaan :) Papereita kysellään säännöllisesti.
Olen 27v ja luullaan 20-23 vuotiaaksi. Mun mielestä on kyllä vaikea erottaa onko joku 23 vai 27, riippuu niin monesta asiasta. Omasta mielestä näytän ihan ikäiseltäni mutta ehkä sehämää ihmisiä että on hoikka mutta pyöreät posket.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 15:50"]
Mistähän tuon voisi tietää???
[/quote]
No, vinkki voi olla esim. rouvitellaanko vai kyselläänkö opiskelijakorttia :D Siis suhtautuvatko ihmiset toisinaan kuin olisit selvästi vanhempi tai nuorempi kuin oikeasti olet. Jos ei ole itse huomannut mitään erikoista, niin silloin varmaan ikäoletukset ovat osuneet oikeaan!
[/quote]Mua on rouviteltu siitä asti kun sain esikoisen. Eli olen ihmisten mielestä jotakin 26v - 50v varmaankin.