Lampela ollut 22 vuotta aviossa? Tapailin
Tapailin sitä ja luulin sitä poikamieheksi...
Kommentit (68)
Lampela on työkuvioissakin naiskauneuden suosija, nuorten blondien hymyt suorastaan häikäisee:
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 18:08"]
Minkä ikäinen toi uusi nainen on?
[/quote]
Syntynyt 1978.
http://www.clamos.com/mallit/naiset-ammatti/danitaw.htm
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 16:20"]http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Huippujuristi-Heikki-Lampelan-uusi-seuralainen-on-upea-kaunotar-kuva/1029640 Tänään julkaistu uutinen. Oletko se SINÄ av-mamma?;)
[/quote]
En todellakaan. Oon vuosikymmenten takaa;)
[/quote]Vuosikymmenten? Siis milloin ap tapailit sitä? Jos Lampela on ollut naimisissa 22 vuotta, niin oletko sitten tapaillut häntä ennen avioliittoa?
En tiedä mutta tuon laskun mukaan se ois ollu jo liitossa kun sen treffasin.
Lampelahan oli tässä syksyllä Match.comin listoilla. Ilmoitti iäkseen 42 vee. Mahtoiko tämä pimu mennä siihen?
manne + juristi + 5-kympin kriisi= aika paha combo.
42v? :D Aika läpinäkyvää miksi joku malli ottaisi tuollaisen miehen. ;) Syvästä rakkaudesta tietenkin.
Mä ottaisin Lampelan millon vaan, eikä sillä ammatilla oo tähän vaikutusta, kun oma miehenikin on juristi. Mut se on tumma, tyyni, komee ja takuulla on tulinenkin kuorensa alla, pakko olla veren perintönä. Panisin.
Mä ottaisin Lampelan millon vaan, eikä sillä ammatilla oo tähän vaikutusta, kun oma miehenikin on juristi. Mut se on tumma, tyyni, komee ja takuulla on tulinenkin kuorensa alla, pakko olla veren perintönä. Panisin.
Jotenkin karmeat kuvat tuosta naisesta noi mallikuvat, näyttää paljon kauniimmalta tuossa Lampelan facebook-kuvassa!
Mutta jotenkin hassusti sanottu, että on ihastunut naisessa siihen, että hän käyttäytyy ajoittain kuin teini. Mulle tulee ainakin vaan mieleen sellainen pissis-käyttäytyminen! Vaikka varmaankin tarkoittaa leikkisyyttä tai spontaaniutta tms., kummallisesti ilmaistu vain.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 18:39"]
Jotenkin karmeat kuvat tuosta naisesta noi mallikuvat, näyttää paljon kauniimmalta tuossa Lampelan facebook-kuvassa!
Mutta jotenkin hassusti sanottu, että on ihastunut naisessa siihen, että hän käyttäytyy ajoittain kuin teini. Mulle tulee ainakin vaan mieleen sellainen pissis-käyttäytyminen! Vaikka varmaankin tarkoittaa leikkisyyttä tai spontaaniutta tms., kummallisesti ilmaistu vain.
[/quote]
Miehet tykkää teineistä.
Ymmärrän kyllä sen, että arkisen perhe-elämän jälkeen seurustelu lapsettoman, nuoremman ihmisen kanssa on varmasti kivaa, onhan lähtökohdat jo niin erilaiset kuin siinä että viettää aikaa keski-ikäisen puolison kanssa, jonka kanssa on huolehdittava myös asuntolainasta, sähkölaskuista, lasten kasvatuksesta, auton huollosta ym. "Ikävistä" velvollisuuksista. Enkä tarkoita tätä tapausta, vaan noin yleisesti ja puolin ja toisin, miehillä ja naisilla. Tuo ilmaus "teinimäinen" kuvaamaan sitä on vaan hieman hassu.
Mulla tulee mieleen teinimäisestä käytöksestä lähinnä kiukuttelu ja ailahtelevaisuus. ;)
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 18:50"]
Ymmärrän kyllä sen, että arkisen perhe-elämän jälkeen seurustelu lapsettoman, nuoremman ihmisen kanssa on varmasti kivaa, onhan lähtökohdat jo niin erilaiset kuin siinä että viettää aikaa keski-ikäisen puolison kanssa, jonka kanssa on huolehdittava myös asuntolainasta, sähkölaskuista, lasten kasvatuksesta, auton huollosta ym. "Ikävistä" velvollisuuksista. Enkä tarkoita tätä tapausta, vaan noin yleisesti ja puolin ja toisin, miehillä ja naisilla. Tuo ilmaus "teinimäinen" kuvaamaan sitä on vaan hieman hassu.
[/quote]
Uudella on kyllä lapsi. Ei siis ole lapseton. Lapsi iältään n. joku eskari/ekaluokkalainen. Eli Lampela kyllä palas lapsiperhe-elämään :)
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 18:08"]
Minkä ikäinen toi uusi nainen on?
[/quote]
Syntynyt 1978.
http://www.clamos.com/mallit/naiset-ammatti/danitaw.htm
[/quote]
Tä, siis ihan vitun paljon vanhemman näköinen, veikkasin n. 45-48 vuotiaaksi
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 16:20"]http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Huippujuristi-Heikki-Lampelan-uusi-seuralainen-on-upea-kaunotar-kuva/1029640 Tänään julkaistu uutinen. Oletko se SINÄ av-mamma?;)
[/quote]
En todellakaan. Oon vuosikymmenten takaa;)