Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi, kun ei ole seksihaluja?

Vierailija
25.01.2014 |

Vielä muutama vuosi takaperin olin todella halukas nainen. Silloin monesti tilanne oli se, että minä halusin ja mieheni ei. Miehelläni oli välissä pitkään halut kateissa, mutta sitten ne palasivat. Jonkin aikaa meillä oli hyvää seksiä ja paljon. Sitten sain kuulla mieheni ihastuksesta. Se ei vaikuttanut suoranaisesti seksiin, mutta minulle selvisi (ainakin osasyy) miksi mieheni halut olivat yhtäkkiä palanneet.

Nyt viimeisen puolen vuoden ajan seksiä on ollut kaikesta huolimatta melko paljon, mutta huomaan itse haluavani sitä aina vaan vähemmän ja vähemmän... Tällä hetkellä tuntuu siltä, että olisi ihan sama vaikka sitä ei olisi ollenkaan. Yksi syy mitä olen miettinyt, on imetys. Tosin edelliskerralla kun imetin en huomannut mitään eroa haluissa suuntaan tai toiseen. Toisaalta tuntuu vaan, että olen tosi tympääntynyt suhteeseemme. Olemme olleet reilu 6 vuotta yhdessä, joten olisikohan se 7. vuoden kriisi alkamassa (ihan kun tässä ei tarpeeksi olisi kriisiä jo ollut)? Tämä on vaan niin vierasta minulle... Ikää on vähän päälle 30v.

Kertokaa mulle mistä haluttomuus voi johtua ja mikä siihen auttaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde vetelee viimeisiään...

Vierailija
2/3 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut seksihaluja. Taidan olla aseksuaali. Siihen ei auta mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kokemusta tai mitään vinkkejä... t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi