Epäaitouden ihannointi
Haluaisin nyt avatua siitä, miten en voi sietää leikeltyjen ja kaiken maailman pidennyksiä käyttävien naisten hehkuttamista.
Maailmassa on PALJON luonnostaan kauniita naisia. Sellaisia, jotka eivät tarvitse hiuspidennyksiä, ripsipidennyksiä, kulmakarvojen piirtämistä, huulitäytteitä, rintaimplantteja ja niin edelleen. He ovat normaalilla meikillä ja hiustenvärjäyksellä jo upeita, ei ole tarvetta muokata kasvojen piirteitä.
Niinkuin monissa muissakin maissa, myös Suomessa nostetaan jalustalle enimmäkseen vain nämä silari-huulitäyte-tyttöset. Vaikka kuinka hyvin olisi leikkaukset onnistuneet niin ei se poista sitä tosiasiaa, että he ovat veitsellä veistettyjä ja epäaitoja. Kuka tahansa ihminen on kaunis onnistuneiden leikkausten ja täytteiden jälkeen, joten miksi ihmeessä kukaan hehkuttaa näitä tiettyjä pikkujulkkiksia? Heidän ulkonäössään ei ole kyse heidän kauneudestaan, vaan kirurgien ja täytteiden laittajien taidoista. Miksi siis näitä tyttöjä imarrellaan joka tuutista, kun kehujen oikea osoite olisi heidän käyttämänsä plastiikkakirurgian yritys?
Kuka tahansa voi mennä Viroon ottamaan tissit tai astella liikkeeseen täyttämään huulet. Se vaatii vain tietyn rahasumman ja siinä se. Mitä erikoista ja ihailtavaa tälläisessä ihmisessä on, kun kaikki voivat tehdä saman?
Mielummin nostaisin esille sellaisia naisia, joilla kauniit kasvojen piirteet ja upeat rinnat ovat aitoja eivätkä ostettuja. Tai naisia, jotka ovat tehneet vartalostaan upean kuntoilulla eivätkä kirurgin veitsellä. Näitä naisia OIKEASTI löytyy enemmänkin.
Ja ei, en itse ole lihava, meikitön ja verkkareissa kulkeva nainen. Ja ei, en ole minkään meikittömyyden ja täyden luonnollisuuden fanittaja. Ja kyllä, kaikki saavat tehdä mitä tykkäävät, en vain ymmärrä jalustalle nostamista ja ihailua.
Aamen.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 17:37"]
Miksi sinua ei häiritse, että joku tekee noin, mutta häiritsee heidän saamansa huomio? Oletko kateellinen? Onko jonkun muun, aidon tai epäaidon ulkonäön ihailu sinulta pois?
[/quote]
Jaaha, ensimmäinen kateuskortti lyöty pöytään.
Minä olin surullinen siitä, että aidosti upeat ja näyttävät naiset jäävät "varjoon", eli eivät saa yhtään enempää huomiota kuin nuo feikkipimutkaan. En minä itselleni sitä huomiota halua, vaan juurikin näille geenilotossa voittaineille kaunottarille.
Ei plastiikkakirurgian ja pidennysten ylikulutus ole minulta pois, ajattelen vain näiden aidosti upeiden ansaitsevan enemmän huomiota verrattuna näihin muovinukkeihin.
Se, että on käyttänyt paljon plastiikkakirurgisia toimenpiteitä ja mitä lie pidennyksiä ei ole minusta ulkonäöllisesti positiivinen asia, jota tulisi hehkuttaa. Se on enemmänkin negatiivista jos joutuu turvautumaan niihin niin _paljon_.
AP
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 16:41"]
Ei kenellä tahansa ole varaa tuollaisiin operaatioihin. Kai tämä on samanlaista kilpailua kuin joidenkin hyvätuloisten kilpailu muullakin materiaalin määrällä. Luullaan olevan parempia mitä enemmän on varaa.
[/quote]
Ai ei ole varaa parin satasen huulien täyttämiseen kun säästää? Pah.
Sitäpaitsi ei kyllä noilla pikkujulkkiksillakaan olisi VARAA oikeasti. Kunhan vaan törsää ja sitten Seiskassa ruoditaan ulosottoja ja velkoja. Tai joku Hymy sponssaa.
Kyllä aika monella pitkän säästön jälkeen on tarpeeksi raahaa johonkin Virossa tehtyyn silarileikkaukseen. Moni vaan ei koe sen olevan sen arvoista ja on paljon muita, tärkeämpiä asioita mielessä. Siksi ei ole "varaa".
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 16:37"]
Ai, nyt te naiset olette kaikenmaailman luonnottomuutta vastaan? Ainahan te yleensä täällä ruoditte kuinka minkä tahansa näköinen ja mallinen nainen on ruma ja voisi tehdä ulkonäölleen jotakin. Hieman ristiriitaista..
[/quote]
Juuri näin. Pari päivää sitten täällä oltiin sitä mieltä, että eräskin bloggaaja on liian ruma (apinanaamainen taisi olla nimitys) pitämään muotiblogia. Eli periaatteessa rumuuteen ja kauneuteen suhtaudutaan yhtä jyrkästi, pitää olla kaunis mutta oikealla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 16:41"]
Ei kenellä tahansa ole varaa tuollaisiin operaatioihin. Kai tämä on samanlaista kilpailua kuin joidenkin hyvätuloisten kilpailu muullakin materiaalin määrällä. Luullaan olevan parempia mitä enemmän on varaa.
[/quote]
Ai ei ole varaa parin satasen huulien täyttämiseen kun säästää? Pah.
Sitäpaitsi ei kyllä noilla pikkujulkkiksillakaan olisi VARAA oikeasti. Kunhan vaan törsää ja sitten Seiskassa ruoditaan ulosottoja ja velkoja. Tai joku Hymy sponssaa.
Kyllä aika monella pitkän säästön jälkeen on tarpeeksi raahaa johonkin Virossa tehtyyn silarileikkaukseen. Moni vaan ei koe sen olevan sen arvoista ja on paljon muita, tärkeämpiä asioita mielessä. Siksi ei ole "varaa".
[/quote]
Niin no tietenkin, jos on kärsivällisyyttää säästää. Jotkut voivat tosin joutua säästämään tovin. Ja tietenkin ihmisillä on erilaiset arvot näiden suhteen mihin rahansa laittavat.
Olen itse luonnollisen kauneuden ystävä mutta tarvittaessa voisin korjauttaa jotain virheitä myös kirurgisesti. En itse ihannoi sellaista barbimaista ulkomuotoa, mutta meillä kaikilla on makumme.
Se mitä sen sijaan en ymmärrä, on miksi aikuiset naiset jaksavat päivästä toiseen tehdä avauksia joissa arvostellaan toisten ulkonäköä ja omia valintoja? Aivan sama, oliko otsikkona juurikin tämä tai vaikka "miksi naiset leikkauttaa tukkansa ja alkaa kulkea verkkareissa", pointti on silti sama; hirvittävän vaikea hyväksyä että ihmiset on erilaisia.
Huijausta koko homma. Ei ole ominaisuudet geeneissä, niin eivät ne siirry typyköiden lapsillekaan.
Mua harmittaa se, että aiempina vuosikymmeninä naiset on ihan tosissaan joutuneet tekemään töitä sen eteen että ymmärrettäisiin naisella olevan joku muukin arvo kuin vain ulkonäkönsä. Nyt nää kikattavat silikonibimbot ripsiräpsyineen tekee parhaansa jotta voitais taas todeta että ei-ei, ei riitä naisilla älyä mihinkään tärkeään.
Miksi sinua ei häiritse, että joku tekee noin, mutta häiritsee heidän saamansa huomio? Oletko kateellinen? Onko jonkun muun, aidon tai epäaidon ulkonäön ihailu sinulta pois?
AAMEN ap. Minua oksettaa tämä nyky meno. Onneksi minulla ei ole tyttäriä, en haluaisi heitä tällaiseen teko teko yhteiskuntaan edes kasvattaa. Yöks. pojat sentään vielä toistaiseksi ovat luonnollisia omia itseään.
Juu, jollakin naisella saattaa olla värjätty tukka, hiustenpidennykset, ripsilisäkkeet, tekokynnet, feikkirusketus, ankkahuulet, värilinssit ja silikonitissit. Hirveä vaiva pitää yllä tuollaista ulkonäköä ja kaiken lisäksi ei yleensä sen kaiken arvoista.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 16:36"]
Pointtina varmaan oli se, että mediassa kehutaan leikattuja ja täytettyjä upeiksi ja kauniiksi. No totta helvetissä on "upeita" kun kaikki on ostettua! Kuka nyt muka ei olisi upea kun muokkaisi itsensä päästä varpaisiin täytteillä, leikkauksilla ja pidennyksillä?! Tuollaisella ehostuksen määrällä olisi todella ihme jos EI näyttäisi yhtään hyvältä.
Miksi ihaillaan jotain OSTETTUA? Jotain mitä kuka tahansa voi ostaa? Mitä erikoista siinä on.
[/quote]