Törmäsin ihastukseen tänään :/
Taustaa: olen vajaa 30-vee opiskelija yliopistolla ja toimin aktiivisesti eräässä yliopiston harrastusjärjestössä. Tutustuin pari vuotta nuorempaan mieheen syyskauden avajaisissa ja ihastuin ensisekunnilla. Kuin sähköisku olisi kulkenut läpi. Tullaan hyvin juttuun jne, MUTTA
Mies on tietysti varattu :( Ja tiedän, ettei meistä voi tästä syystä tulla mitään, koska varattuihin en koske enkä halua kenenkään parisuhdetta rikkoa.
Opiskellaan tämän miehen kanssa eri aloja ja nähdään hyvin harvoin, yleensä vaan tuon järjestön illanvietoissa tms. Tänään törmäsin häneen ihan sattumalta ruokalassa ja olen nyt miettinyt häntä koko päivän :/ Aina näkemisten välissä uskottelen itselleni, etten ole ihastunut mutta kun tilanne tulee niin voih. Tänäänkin höpötin hermostuneena vaikka mitä, mutta onneks olen puhelias muutenkin niin ehkä mies ei sitä huomannut.
Nyt menee taas pari päivää toipumiseen :/ Argh, miksi?! Ja tietysti kuvittelen päässäni, että hänkin on ihastunut minuun! Kelaan jokaisen katseen ja sanan mielessäni uudestaan ja uudestaan.... Olimme harrastukseen liittyvällä risteilyllä syksyllä ja se oli ihanaa piinaa. Mies antoi minulle istumapaikkansa, juteltiin kaksin kannella ja hän kantoi laukkuani. Ja kerran yöelämässä matkalla baariin (humalassa molemmat) pidettin toisiamme kädestä ihan sattumalta vähän aikaa. Se tuntui niin oikealta :(
Piti vaan purkaa tämä jonnekin, kun en kehtaa kavereille kertoa...
Kommentit (6)
Go for it, sanoisin. Sua saattaa harmittaa hyvinkin pitkään ja paljon, jos et selvitä tilannetta siitäkin huolimatta, vaikka hän varattu olisikin nyt. Kannattaa miettiä missä asiassa on tiukan mustavalkoinen, ja missä sitten ei. Ketään kun ei kuitenkaan voi omistaa. Ei se mitään noloa ole, jos sitten kuitenkin tulisikin pakit. Saat paremmin mielenrauhan itsellesi? Jos jätät tilanteen epävarmuuteen höllymään, niin paljon vaikeampaa siitä on päästä eteenpäin kuin selvästä tilanteesta, jossa sulle ei jää jossiteltavaa, kun kerran joka tapauksessahan sulle on jo päässyt käymään noin. Sitä et voi enää peruuttaa. Eipä kai se mies käsikkäin olisi kanssasi kävellyt, jos hänen oma suhde tyydyttäisi häntä riittävästi, eikä se siitä miehestä vielä mitään sikaa tee tai sinusta jotain tyrkkyä, jos haluat ottaa selvää.
AP tässä. Äh, en voi yrittää ainakaan suoraan varattua miestä, ei anna moraali periksi. Pitää kuolettaa vaan tunteet, tai sitten elää siinä toivossa, että joku päivä se tajuaa, että tässä mä olen :)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 17:10"]
Go for it, sanoisin. Sua saattaa harmittaa hyvinkin pitkään ja paljon, jos et selvitä tilannetta siitäkin huolimatta, vaikka hän varattu olisikin nyt. Kannattaa miettiä missä asiassa on tiukan mustavalkoinen, ja missä sitten ei. Ketään kun ei kuitenkaan voi omistaa. Ei se mitään noloa ole, jos sitten kuitenkin tulisikin pakit. Saat paremmin mielenrauhan itsellesi? Jos jätät tilanteen epävarmuuteen höllymään, niin paljon vaikeampaa siitä on päästä eteenpäin kuin selvästä tilanteesta, jossa sulle ei jää jossiteltavaa, kun kerran joka tapauksessahan sulle on jo päässyt käymään noin. Sitä et voi enää peruuttaa. Eipä kai se mies käsikkäin olisi kanssasi kävellyt, jos hänen oma suhde tyydyttäisi häntä riittävästi, eikä se siitä miehestä vielä mitään sikaa tee tai sinusta jotain tyrkkyä, jos haluat ottaa selvää.
[/quote]
No ei se susta ole kiinnostunut kun ei ole aloitteellinen sua kohtaan. Olet kaveri.
Nii ja kaiken lisäksi, sillä on jättikyrpä jota et ole saanut. Vituttaako ?
Toivottavasti et kuitenkaan ole niin vajaa 30 v. että sekaantuisit varattuun.
AP kyselee vielä, että onko joku samassa tilanteessa tai onnistunut tappamaan vahvat ihastumisen tunteen?