Olisiko saksalainen vävykokelas sinulle kauhistus?
Ja jos hänestä tulisi lapsenlapsesi isä? Haluaisitko saksalaista verta sukuunne?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 21:31"]
Ei olisi kauhistus. Olen vähän heikkona saksalaisiin. Autot, musiikki ja koirat tulee saksasta, jawohl!
[/quote]
Sama juttu. Rakastan saksaa ja saksalaisia yli kaiken.
Minua huolestuttaisi, että tyttäreni ja mahdolliset tulevat lapsenlapseni asuisivat ehkä kaukana. Muuta ongelmaa ei olisi.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 21:23"]
Saksalaiset ovat outoja. En usko, että niillä on minkäänlaista huumorintajua. Ei ainakaan samallaista kuivaa huumoria kuin briteillä. Sitten intoilevat ja pitävät hienoina juttuina jotain ihan käsittämättömiä asioita. Ehkä se johtuu siitä kielestä, että ajattelukin on niin outoa.
[/quote]Tarkoitatko samalla tapaa huumorintajuttomia kuin Roman Schatz? :D
Saksalaisia on asunut Suomen rannikolla vuosisadat. Ainakin eteläsuomalaisissa on saksalaista verta varmaan kaikissa.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 21:09"]
Miljoona kertaa mielummin saksalainen kuin arabi tai afrikkalainen!
[/quote]
Onhan saksalaiset kivoja, mut mä tykkään eniten just afrikkalaisista! Voi aahh, kun ne on niin komeita ja kohteliaita ne afrikkalaiset miehet. :)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 21:10"]
Päi vastoi, tuohan toosi hyvä jutska, niinku. Taatusti nin paljo paree ku suomalainen ja hitosti rikkaampi. Saku ei hakkaa eikä ole narsisti, nii ja sil toosi paksu kyrpä, niinku.
[/quote]
Varmaan 5 suomalaista miestä käynyt miinuspeukuttamassa tuota kommenttia. Tai sitten ne ovat olleet sellaisia kateellisia naisia, joilla ei ole mahdollisuutta saksalaisiin.
Jawohl, saksalainen vävy olisi erittäin tervetullut! Minussa on jo ennestään hieman saksalaista verta ja tyttö on saksalaisessa koulussa, joten ollaan hyvässä asennossa valmiita ottamaan saksalainen vävy vastaan. Saksa on sitä paitsi kaunis kieli ja ihana maa ja saksalaiset insinöörit on maailman parhaita <3 <3 <3
En ole edes tohtinut haaveilla tuollaisesta onnenpotkusta, mutta nyt se jäi kaihertamaan mieltä. Oi voi, saahan sitä haaveilla?
Ihan sama mistäpäin, kunhan kohtelee tytärtäni hyvin ja rakastaa.
Siskoni on naimisissa saksalaisen kanssa ja miehen sisko etelä-afrikkalaisen, jonka juuret ovat hollannissa. Että eiköhän me tultais toimeen.