Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikaystävä polttaa

Vierailija
09.01.2014 |

Mitä tehdä jos poikaystävä polttaa ja itse en siis polta ja aloin paripäivää sitten ja tuntuu jo nytten pahalta koska en itse polta ja röökinsavun haju tekee minulle pahaa.. polttamisessa ei ole minun mielestäni mitään järkeä ei siinä pilaa vain kuin keuhkonsa.. auttakaa muo mitä teen... :( tein ehkä virheen että aloin sen jätkänkaa.. :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin siitä ja sanoin että sori en kestä polttamista tuli aina paha olla kun rööki haisi koko ajan että tää suhde ei taida toimia ku ite en polta... otti onneksi ihan iisisti sen (: ollsan nytten ystäviä vaan (:

Vierailija
22/30 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteletko amiksen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se mitään rakkautta ole jos suhde kaatuu tupakoimiseen. Ei toisia ihmisiä voi muuttaa, jokainen on oma itsensä, ainakin pitäisi saada olla.

Vierailija
24/30 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanopa poikkikselle, että homma on finaalissa jossei lopeta ja palkkioksi anaalissa jos lopettaa

Vierailija
25/30 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kyse yläaste romanssista. Älkää puhuko miehestä. Poikanen vasta.

Vierailija
26/30 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mua ällötti ihmiset jotka polttaa mut tutustuin jätkään joka polttaa. No me alettii olee siitä huolimatta et se polttaa ja arvatkaas kuinka kävi MINÄKIN sorruin polttamaan. Nyt me molemmat yritetään lopettaa mut eihän täst enää mitää tuu... Hyviä puolia oli vaan se et mun hikkekaverit vaihtu mun poikaystävän kavereihin ku aloin polttaa. Eka mun piti vaan siis kokeilla mut huonostihan siinä sit kävi.

Vierailija
27/30 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen vaihtaa tupakka kannabikseen. Sitä ei tule polteltua niin usein ja hajukin on miellyttävämpi.

Vierailija
28/30 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että et voi seurustella tupakoivan kanssa. Erittäin hyvä syy erota, jää muuten hiertämään suhdetta ainakin heikkoina hetkinä. Tiedän monen vuoden ja parin sellaisen suhteen voimalla.

Vierailija
29/30 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille että et voi seurustella tupakoivan kanssa. Erittäin hyvä syy erota, jää muuten hiertämään suhdetta ainakin heikkoina hetkinä. Tiedän monen vuoden ja parin sellaisen suhteen voimalla.

Minä aloitin polttamaan vanhalla iällä kun totesin ettei kannata odotella elämältä ihmeitä. Ei tullut virkaa eikä koskaan pankilta lainaa ja homma etenee jatkuvalla syötöllä pätkästä pätkään ja kädestä suuhun.

Aloitin polttamaan vitutukseen työpaikalla kolmevitosena.

Kun vaimolle selvisi hän alkoi kiristämään asialla. Teki ehtoja että lasten nähden en saa polttaa ja jäkä jää jää.

Minäkin tein ehdot. Tuossa on ovi ja saa mennä, jos ei huvita elää minun kanssani.

Jäi asumaan ja pitää nykyään päänsä kiinni. Rahaa tupakkaan menee alle kymppi kuukaudessa. Alimmillaan toppa kuukaudessa (4,9€) ja siihen filtterit ja paperit päälle.

Se on jokaisen oma asia kuten vaikkapa makeisten syönti. Poltan lähinnä töissä, mutta joskus voi mennä lauantaina tai sunnuntainakin kaksi kappaletta savukkeita lenkin tai salin jälkeen. Enimmillään olen polttanut vuosia sitten noin kymmenen päivässä.

Vierailija
30/30 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijälle ei vittuilla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitin polttamaan vanhalla iällä kun totesin ettei kannata odotella elämältä ihmeitä. Ei tullut virkaa eikä koskaan pankilta lainaa ja homma etenee jatkuvalla syötöllä pätkästä pätkään ja kädestä suuhun.

Aloitin polttamaan vitutukseen työpaikalla kolmevitosena.

Kun vaimolle selvisi hän alkoi kiristämään asialla. Teki ehtoja että lasten nähden en saa polttaa ja jäkä jää jää.

Minäkin tein ehdot. Tuossa on ovi ja saa mennä, jos ei huvita elää minun kanssani.

Jäi asumaan ja pitää nykyään päänsä kiinni. Rahaa tupakkaan menee alle kymppi kuukaudessa. Alimmillaan toppa kuukaudessa (4,9€) ja siihen filtterit ja paperit päälle.

Se on jokaisen oma asia kuten vaikkapa makeisten syönti. Poltan lähinnä töissä, mutta joskus voi mennä lauantaina tai sunnuntainakin kaksi kappaletta savukkeita lenkin tai salin jälkeen. Enimmillään olen polttanut vuosia sitten noin kymmenen päivässä.

Tuossa se rakkaus punnitaan. Tupakan vihaajilla ja vastustajilla on korvien välissä vikaa. Sama pätee kaiken erilaisuuden vastustajiin. Suomessa tupakan vastaisuus ilmenee lähinnä vihamielisyytenä eikä asiallisena valistuksena tupakan haitoista.

Jokaisen pitäisi ajatella tupakoitsijasta kuin omasta lähimmäisestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän