Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikaystävä polttaa

Vierailija
09.01.2014 |

Mitä tehdä jos poikaystävä polttaa ja itse en siis polta ja aloin paripäivää sitten ja tuntuu jo nytten pahalta koska en itse polta ja röökinsavun haju tekee minulle pahaa.. polttamisessa ei ole minun mielestäni mitään järkeä ei siinä pilaa vain kuin keuhkonsa.. auttakaa muo mitä teen... :( tein ehkä virheen että aloin sen jätkänkaa.. :(

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosta häntä lopettamaan, kannusta ja tue. Ja jos ei auta, niin sano: "valitse jompikumpi - minut tai rööki".

Vierailija
2/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 06:11"]

Painosta häntä lopettamaan, kannusta ja tue. Ja jos ei auta, niin sano: "valitse jompikumpi - minut tai rööki".

[/quote]

Niin tuolla periaatteella mieskin saa sanoa että läskiperse vai minä??? Ei se läskiperse oo terveellistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jätä se sitte tupakka on ollu ennen sua ja tulee varmasti olemaanki on sen verran kova riippuvuus. Ainoastaan raskaana olevat ymmärrän jotka pyytää miestä lopettamaan polttamisen.

Sama kun alkasit rajottaa hänen juomistaan ja elämää muutenkin  ei hitto!

mun mies käski mua lopettaa suhteen alussa ja sanoi sille takas et se oon minä polttavana tai ei ollenkaan. Raskauduttuani lopetin, mutten miehen pyynnöstä se on minun asiani ja VAIN minun asiani.

Vierailija
4/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 06:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 06:11"]

[/quote]

Niin tuolla periaatteella mieskin saa sanoa että läskiperse vai minä??? Ei se läskiperse oo terveellistä

[/quote]

Se läskiperse tuskin estää hengittämästä kunnolla.

Vierailija
5/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 06:23"]

no jätä se sitte tupakka on ollu ennen sua ja tulee varmasti olemaanki on sen verran kova riippuvuus. Ainoastaan raskaana olevat ymmärrän jotka pyytää miestä lopettamaan polttamisen.

mun mies käski mua lopettaa suhteen alussa ja sanoi sille takas et se oon minä polttavana tai ei ollenkaan. Raskauduttuani lopetin, mutten miehen pyynnöstä se on minun asiani ja VAIN minun asiani.

[/quote]

Olet tyypillinen itsekeskeinen röökaaja.

Vierailija
6/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan siis aloin sen jätkänkaa paripäivää sitten* en siis oo alottanu paripäivää sitten polttamista.. xb koska ei tulisi mieleenkään

Vierailija
7/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan siis aloin sen jätkänkaa paripäivää sitten* en siis oo alottanu paripäivää sitten polttamista.. xb koska ei tulisi mieleenkään

Vierailija
8/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sanot sille, ettet tykkää tupakoinnista ja jos haluaa olla kanssasi, niin lopettaa. Mutta pieni vinkki, ei röökaaja parin päivän suhteen takia lopeta :D Joten älä järkyty, kun jäät toiseksi...

Vierailija
9/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 06:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 06:23"]

[/quote]

Olet tyypillinen itsekeskeinen röökaaja.

[/quote]

Olen vapaaehtoistyössä + hoidan vanhempieni hommat joihin eivät itse enää pysty enkä koe olevani mitenkään itsekäs, vaikka tämän nautinnon itselleni sallinkin.

Vierailija
10/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, vaikka lopettaisikin nyt painostuksesta, alkaa tupakoimaan ensimmäisestä riidasta tms. Itse en voisi elää tupakoivan kanssa.

Vierailija
11/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Nuorena pakotin poikaystäväni lopettamaan. Siitä ei seurannut kuin salailua. Nyt olen 45 v ja elämässäni olen oppinut se, ettei toiselta ihmiseltä voi vaatia mitään. Joko hyväksyn polttamisen tai en hyväksy. Ja jos en hyväksy, niin sitten minun täytyy tehdä omat ratkaisuni. Tässä tapauksessa rakkauteni mieheen on suurempi kuin vihani tupakkaan. 

Vierailija
12/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ilmeisesti sen verran nuoria, että poikakaverisi ei usko tupakan haittoja. Tuskin saat häntä lopettamaan. Käytännön vaihtoehdot ovat joko sietää tai lähteä.

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 06:18"]

[/quote]

Tietenkin mies voi valita kenen kanssa on millaisilla perusteilla haluaa. Yhtä huonosti naiset muuttuvat miehen vaatimuksista kuin toisinpäin.

Vierailija
13/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että joku tupakoimaton alkaa edes seurustelemaan tupakoivan kanssa. Itselleni se on ehdoton nou vaikka kuinka ihana mies olisi kyseessä.

Vierailija
14/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä suosittele sietämään tupakointia.

Vierailija
15/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä sitten sanon sille :(

Vierailija
16/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 08:51"]

Mutta mitä sitten sanon sille :(

[/quote]

Kaipa sinä tiedät paremmin, millaisin sanankääntein nuoret nykyään jättävät. Mutta suosittelen rehellisyyttä. Sanot ettet halua seurustella tupakoivan kanssa ja että suhteenne on ohi. Mies saattaa kiukutella hetken, mutta ymmärtää asian ja etsii jonkun korsteenin parikseen.

Vierailija
17/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että luulin kestäväni tupakointisi, mutta enpä kestäkään, enkä oikeastaan haluakaan koska täällä pitäisi vielä 70v tampata, niin ajattelin pysyä kondiksessa, jotta elo olisi asteen helpompaa.

Vierailija
18/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten. Sehän on ihan jokaisen oma asia, hyväksyt tai et. Tuskin kukaan lopettaa toisten määtäyksestä, ihan tossu silloin olisikin. Ei se nyt rikollista ainakaan ole nii nkuin huumeet.

Vierailija
19/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin vihaan tupakointia ja silti jostain syystä aina miehet kehen ihastun polttavat tupakkaa. Ex mieheni sain pienellä kiristämisellä "lopettamaan" tupakoinnin, mutta ei hän sitä itse halunnut, teki minun vuokseni ja niinhän siinä kävi että salaa poltti ja loppupleissä siitä tuli yksi meidän suhteen möykky. Nyt uudessa suhteessani mies polttaa. Olen kertonut mielipiteeni tupakasta sekä toiveeni siitä että hän lopettaisi. Ehdottomana olen pitänyt ettei autossa tupakoida ja muutenkaan en itse seisoskele vieressä kun hän polttaa. Nyt hän on alkanut vähentämään tupakkaa, toivon että tekee sen koska itse niin haluaa, ei minun takiani, silloin lopettaminen voi vain onnistua. Olen ainakin omalla kohdallani kuitenkin ajatellut, että loppuelissä se tupakointi on pieni virhe ihmisessä, helpommin sen hyväksyy kuin monia muita virheitä. Ja tupakoinnissa on kuietnkin aina mahdollisuus siihen lopettamiseen.

Vierailija
20/30 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen ollut polttamatta, kun muinoin oli poikaystävä, joka ei voinut sietää tupakanhajua. Oltiin kyllä yhdessä vaikka olisin polttanut, mutta läheisyyttä ei herunut. Onneksi tajusin jättää myöhemmin tupakan kokonaan.

Myöhemmin elämässä osat ovat olleet toisin päin. Ihana mies, joka sikaroi. Silloin sitä vaistomaisesti piti etäisyyttä kun taas hajuttomina hetkinä oli kaikki hyvin. Aikamoinen dealbreaker on kyllä tuo tupakka hajuhaittoineen plus huoli toisen terveydestä. 

Olen kyllä lopettanut suhteen toisen liiallisen alkoholinkäytönkin vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi