Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hääpukunne maksoivat?

Häät suunnitteilla
13.10.2020 |

Te avioliiton turvasatamaan purjehtineet naiset, kuinka paljon hääpukunne maksoivat? Hääpuvut ovat nykypäivänä hinnoissaan ja kiinnostaa, mitä palstalaisten puvut ovat maksaneet. Oliko pukunne hintansa väärti vai kaduttiko jälkikäteen, että pukunne oli joko liian kallis tai halpa? Maksoitteko pukunne itse vai ostiko joku sen teille?

Kommentit (583)

Vierailija
221/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 1500€ korjauksineen. Ja tuolle joka sanoi että jälkeenpäin harmittaa kun maksanut yhdestä mekosta niin paljon, voin sanoa että ei muuten harmita! Unelmieni päivä, kaikki oli täydellistä ja ihanaa. Itkin puhtaasta onnesta kymmeniä kertoja koko päivän aikana, ikinä ollut niin onnellinen kuin silloin.

Koko häät maksoivat 18000€. Ei tuota summaa ole miettinyt yhtään jälkeenpäin, se on vain rahaa ja uutta tulee aina lisää.

Jos liittonne kestää loppuelämän, niin hyvä homma. Jos eroatte, niin silkkaa pelkkää tuhlausta.

Eihän ole. Ei ne päivän tunteet ja muistot mihinkään katoa vaikka ero tulisikin. Enhän minä kadu mitään entisiäkään parisuhteitakaan. Kaikissa olen kokenut eri tunteita ja kaikista olen oppinut. En kadu mitään eksilleni antamia lahjojakaan, sinun ajattelutyylilläsi nekin ovat kerran hukkaan heitettyä rahaa.

Erikoinen ajattelutapa sinulla. Ei elämä pyöri rahan ympärillä vaan eri kokemusten, elämysten ja tunteiden.

Vierailija
222/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 1500€ korjauksineen. Ja tuolle joka sanoi että jälkeenpäin harmittaa kun maksanut yhdestä mekosta niin paljon, voin sanoa että ei muuten harmita! Unelmieni päivä, kaikki oli täydellistä ja ihanaa. Itkin puhtaasta onnesta kymmeniä kertoja koko päivän aikana, ikinä ollut niin onnellinen kuin silloin.

Koko häät maksoivat 18000€. Ei tuota summaa ole miettinyt yhtään jälkeenpäin, se on vain rahaa ja uutta tulee aina lisää.

Jos liittonne kestää loppuelämän, niin hyvä homma. Jos eroatte, niin silkkaa pelkkää tuhlausta.

Eihän ole. Ei ne päivän tunteet ja muistot mihinkään katoa vaikka ero tulisikin. Enhän minä kadu mitään entisiäkään parisuhteitakaan. Kaikissa olen kokenut eri tunteita ja kaikista olen oppinut. En kadu mitään eksilleni antamia lahjojakaan, sinun ajattelutyylilläsi nekin ovat kerran hukkaan heitettyä rahaa.

Erikoinen ajattelutapa sinulla. Ei elämä pyöri rahan ympärillä vaan eri kokemusten, elämysten ja tunteiden.

Rahan ympärillä pyörivä elämä on hukkaan heitettyä elämää. Rakkaus on tärkein lahja elämässä, eikä sillä ole rahan kanssa tekemistä.

Tarkoitin vain, että toivottavasti onnenne kestää myötä ja vastamäet.

Vuosien saatossa olen pannut merkille, että mitä kalliimmat kemut sitä pikemmin ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200 e vuonna 2010 ja äitini halusi ostaa sen minulle. Upea puku, jota rakastan edelleen ja valitsisin saman.

Vierailija
224/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusten, elämysten eikä vaihtelevien tunteidenkaan ympärillä elämä pitkän päälle pyöri. Niitä tulee ja menee.

Aito rakkaus ja avioliitto on TAHDON asia, sitoutumista ja kasvamista yhteen ja vastuuseen toinen toisesta ja perheestä.

Aivan sama mitä häät ovat kustantaneet.

Vierailija
225/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan se kangas maksoi? Ehkä päälle sata markkaa. Äiti ompeli. Vuosi oli 1984.

Vierailija
226/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ois ollut mielenkiintoista kysyä myös Kestilä avioliitto.

Vierailija
227/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettynä ostin. Makso 400 e.

Vierailija
228/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1850e ja itse maksoin. Myin mekon häiden jälkeen ja sain puolet rahoista takaisin. Kaunis mekko oli, olen tyytyväinen. Myös mekon osto hienosta liikkeestä shampanjatarjoilulla oli mukava kokemus, josta jäi kiva muisto.

Vierailija
229/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 € maksoi pukua oli hyvä.Maksoin itse pukuni .Ja olemme edelleen avioliitossa 12-vuotta täynnä.

Vierailija
230/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusten, elämysten eikä vaihtelevien tunteidenkaan ympärillä elämä pitkän päälle pyöri. Niitä tulee ja menee.

Aito rakkaus ja avioliitto on TAHDON asia, sitoutumista ja kasvamista yhteen ja vastuuseen toinen toisesta ja perheestä.

Aivan sama mitä häät ovat kustantaneet.

Niin juuri. Itse sanoisin että tahto on myös eräänlainen tunnetila. Rahalla ei ole mitään merkitystä sen suhteen kestääkö liitto vai ei, sitä tuossa viestissäni yritin sanoa. En ole myöskään omasta lähipiiristäni huomannut mitään korrelaatiota kalliiden häiden ja nopean eron välillä kuten tuo eräs kommentoi.

231/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli alennuksessa, 150e maksoi, mutta jouduin vielä teetättämään olkaimet ja helman kavennuksen, niin olisiko tullut alle satku siihen päälle hintaa sitten. Ja oli talvi, niin omaa vanhaa valkoista villaboleroa käytin sen kanssa.

Vierailija
232/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetin hääpuvuksi siistin jakku puvun. Maksoi kankainen noin 600mk olisiko vuosi ollu 2001. Käytin monessa muussakin tilanteessa ja pitäisin edelleen mutta ei mahdu. Olen oikein tyytyväinen edelleen niin pukuun kuin miehenkin.

Vierailija
233/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

150€ aletangolta tallinnasta. Kaunis puku, mutta ehkä oma tyyli jäi toteutumatta. Jos oltais menty naimisiin seurustelun alussa olisin ollut solakka, mies odotutti lähes 10 vuotta.

Vierailija
234/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3€ villapaita, 5€ sammarit, kenkiä en muista. Meidät vihittiin maistraatissa, en panostanut ulkonäköön siinö elämäntilanteessa.

Vierailija
235/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3€ villapaita, 5€ sammarit, kenkiä en muista. Meidät vihittiin maistraatissa, en panostanut ulkonäköön siinö elämäntilanteessa.

Ja näköjään tähän kuului myös kertoa että olemme yhä naimisissa, 14vuotta jo takana yhteistä liittoa.

Vierailija
236/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1999 valkoinen housupuku maksoi noin 200€ 🎊

Vierailija
237/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

800e, mallikappale suoraan rekistä joten oikea hinta olisi ollut melkein tuplat. Menin ostamaan käytettyä, mutta tuohon ihastuin.

Hassua, mutta mulla kävi täsmälleen samoin. Oli tarkotus ostaa käytetty, mutta löysin mallikappaleen, johon ihastuin heti. Maksoi tasan 800€, alkuperäinen hinta reilusti yli tonnin.

Hinta tuntu tavallaan paljolta, kun olin suunnitellu ostavani vähän edullisemman, käytetyn mekon. Ero ei kuitenkaan ollu niin suuri että olisin jääny miettimään, vaan mekko lähti heti mukaan. Olin edelleen tosi tyytyväinen hääpäivänä eikä harmita nytkään melkein 7 vuotta myöhemmin.

Vierailija
238/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 1999 valkoinen housupuku maksoi noin 200€ 🎊

Tarkoitit mk. Ei paha hinta ja tuota voi käyttää muulloinkin.

Vierailija
239/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos myös eronneet kertoisivat hääpuvuistaan. Jos oli kallis, harmittiko eron tullessa? Tekisittekö jotain toisin?

Vierailija
240/583 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen hääpuku maksoi 100mk, toinen hääpuku 40€ ja kolmas 2000€. Meillä korreloi toisinpäin. Halvoilla puvuilla tuli ero ja kalliimmalla edelleen 10 vuoden jälkeen naimisissa.