Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5lk tyttöni haluaisi mennä koulukaverinsa mukaan valtakunnansalille. päästänkö?

Vierailija
08.01.2014 |

Tyttäreni luokalla on yksi jehovantodistajatyttö. Tyttöni haluaisi mennä hänen mukaansa katsomaan sitä kokousta huomenna.

Millainen on se jehovien kokous? Voiko tyttö mennä sinne farkuissa?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi. Sekoittavat lapsen pään etkä ole itse vahtimassa mitä puhuvat hänelle. Itsellä äiti höyrähti helluntailaiseksi ja raahasi minua lapsena kokouksissa mukana. Sekopäistä touhua. Aloin kieltäytyä menemästä heti kun oma ajattelukyky iän myötä kehittyi.

Vierailija
82/84 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 00:02"]

mutta olettaisin että farkut ovat riittävän hyvä ns. vierailta.

[/quote]

Olen kerran ollut heidän kokouksessaan (konventti), siellä oli n. 600 henkeä ja minä olin ainoa naispuoleinen, jolla oli yllään housut.... Ihan siisti housupuku jne. mutta silti hävetti vähän ja koin erottuvani joukosta.

Ja itse asiaan: en ehkä noin nuorta päästäisi kuitenkaan sinne, tai ainakin haluaisin tosiaan mennä itse mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meitä aivopestä jo ihan päiväkoti-ikäisestä asti, niin tuskin yksi jehovantodistajien kokous lapsen maailmaa mitenkään mullistaa. Minä päästäisin, varsinkin jos ystävä on hyvä ja lapsi kokee mukaan pääsemisen mielenkiintoiseksi ja tärkeäksi.

Vierailija
84/84 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä. Ihan omasta kokemuksestani viisastuneena sanon. Vanhempamme laittoivat meidät lapset Jehovien kesäleirille (pääsivät revohkasta eroon halvalla). Ihan hirveän ahdistava kokemus ala-asteikäisille. Siellä pauhatiin helvetistä ja muuta omituista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi