Kassaneiti ÄLÄ TUO KAVEREITASI norkoilemaan siihen kassalle- on asiakkaista epämiellyttävää!
Onpa outoa ettei tätä kerrota koulutuksessa. On erittäin epämiellyttävää kun ne kassan kaverit
mittailevat asiakkaita siinä vieressä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, mä oon 7tällainen kassalle juttelija :D Lähi K-marketissa on niin ihana henkilökunta, todella asiakaspalvelualtis ja kaikinpuolin ystävällistä porukkaa! Oon joskus miettinyt että häiritseeköhän asiakkaita, ja varmaan häiritsee. Mutta toki tilannetajua on sen verran että en jää lätisemään siihen jos on kauhea jono, enkä puhu jos kassa palvelee siinä jotain ihmistä.
Etsi se juttukaverisi muualta!
Sä oot vapaalla, kassa on TÖISSÄ.No jos se kassa on töissä niin mitä ne kaverit siinä kuitenkin käyvät?
Tämä olikin tuolle lörpölle.
Kukahan se lörppö onkaan jos on kaverit kassalla työaikana?
Kosmetologin alakouluikäinen tytär saapui suoraan koulusta äitinsä työpaikalle jutustelemaan äidin kanssa. Oli lievästi sanottuna epämukavaa olla silmät suljettuina hoitolappujen alla, eikä näe vieressä höpisevää henkilöä tai sitä onko mukana useampikin koululainen.
Osalla henkilöistä on tilannetaju nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, mä oon 7tällainen kassalle juttelija :D Lähi K-marketissa on niin ihana henkilökunta, todella asiakaspalvelualtis ja kaikinpuolin ystävällistä porukkaa! Oon joskus miettinyt että häiritseeköhän asiakkaita, ja varmaan häiritsee. Mutta toki tilannetajua on sen verran että en jää lätisemään siihen jos on kauhea jono, enkä puhu jos kassa palvelee siinä jotain ihmistä.
Sä oot vapaalla, kassa on TÖISSÄ.No jos se kassa on töissä niin mitä ne kaverit siinä kuitenkin käyvät?
Tietysti ne kaverit, hölmö😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua suututtaa KAIKKI asiakkaat, jotka jää siihen kassalle tarinoimaan. Pakatkaa kassinne ja menkää pois, en mä ole teidän seuraneitinne.
Niin...tapaan ystäväni vapaa-ajallani.Ei minuakaan kiinnosta pätkääkään asiakkaiden asiat, miksi jäätte siihen höpöttämään?
Muut asiakkaat luulevat sun olevan mun tuttu.Heh ehkä olet väärällä alalla ?
Heh heh, ei mua ole seuraneidiksi palkattu, enkä suostu sellainen olemaan.
Heh olet todellakin väärällä alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ne kaverit, hölmö😁
No ei lörppö kassa sanoo niille aika napakasti.
Vierailija kirjoitti:
Kosmetologin alakouluikäinen tytär saapui suoraan koulusta äitinsä työpaikalle jutustelemaan äidin kanssa. Oli lievästi sanottuna epämukavaa olla silmät suljettuina hoitolappujen alla, eikä näe vieressä höpisevää henkilöä tai sitä onko mukana useampikin koululainen.
Joo ja nykyisin noi vetää kuviakin vaikka. Todella karmeaa tuoltakin paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Apua, mä oon tällainen kassalle juttelija :D Lähi K-marketissa on niin ihana henkilökunta, todella asiakaspalvelualtis ja kaikinpuolin ystävällistä porukkaa! Oon joskus miettinyt että häiritseeköhän asiakkaita, ja varmaan häiritsee. Mutta toki tilannetajua on sen verran että en jää lätisemään siihen jos on kauhea jono, enkä puhu jos kassa palvelee siinä jotain ihmistä.
Sinä häiritset sekä asiakkaita että niitä työntekijöitä, lupaan ja vannon tuhtaprosenttisesti. Mutta ne ei näytä sitä sulle. Minä välillä kirjaimellisesti piiloudun tai karkaan jos huomaan että taas se toisaalta mukava mutta pitkästi jaarittelija tulee. Kato kun siellä siellä kaupassa on aiva hitosti tekemistä. Sinulle sitä ei vaan näytetä. Todennäköisesti se, kenen kans jäät jaarittelemaan, miettii jo että hitsi ku pitäis nyt purkaa kuorma ja tehdä tilaus ensi viikolle, mutta TAAS toi jäi tohon, huoh. Tai että oon tässä matkalla hakemaa vaihtorahaa koska kassa on kohta pulassa, mutta taas toi jäi tohon lässyttämään. Lupaan että osa on jo että voi ei, kun näkee sut. Oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Huh, tuo on jo törkeää. Kiva olla siinä naama punaisenkirjavana, kun kosmetologi puristelee mustapäitä ja samalla lörpöttelee jonkun muun kanssa. Hemmetin huonoa asiakaspalvelua, asiatonta, törkeää, junttia sekä yksityisyyttä loukkaavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla henkilöistä on tilannetaju nolla.Joo ja nykyisin noi vetää kuviakin vaikka. Todella karmeaa tuoltakin paikalta.
Tämä tapahtui onneksi noin 20 vuotta sitten, tuon jälkeen vaihdoin kosmetologia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua suututtaa KAIKKI asiakkaat, jotka jää siihen kassalle tarinoimaan. Pakatkaa kassinne ja menkää pois, en mä ole teidän seuraneitinne.
Niin...tapaan ystäväni vapaa-ajallani.Ei minuakaan kiinnosta pätkääkään asiakkaiden asiat, miksi jäätte siihen höpöttämään?
Muut asiakkaat luulevat sun olevan mun tuttu.
Osa alkaa moikkailemaan työajan ulkopuolella esim. kadulla vastaan tullessa.
ÄLKÄÄ! PLIIS! Lopettakaa se.
Onpa outo otsikko. Tuleeko se kassaneiti aamulla töihin 5-6 kaverin kanssa, vai miten se ne sinne tuo?
Vierailija kirjoitti:
Joissakin kaupoissa sallitaan se, että kassat saavat keskustella keskenään ja huudella toisilleen kaikessa rauhassa sen sijaan, että keskittyisivät asiakkaaseen. Kertoo sekä huonosta esimiestyöskentelystä että huonosta asiakaspalvelusta.
No voihan helvetin 16. Eletäänkö me yhä DDR:ssä vai 2020-luvun Suomessa? Minkälaisia jäykkäylähuulisia vanhan liiton jakkupuku-/kukkahattutätejä te oikein olette? Ottakaa se seiväs persiistä pois ja relatkaa. Kaupassa joutuu tämän tästä kysymään esim. neuvoja kollegalta tai konsultoimaan liittyen tietojärjestelmiin, kassaan, tuotteisiin tai käytännön juttuihin. Samoin minusta on pelkästäänä asiakkaalle eduksi, jos toinen myyjä vaikka osaakin sivusta vinkata jotain olennaisen tärkeää kyseisen asiakkaan ostokseen tai tarpeeseen liittyen. Ihme tiukkapipoja olette. Tuppisuinako myyjien pitäisi seisoskella tiskin takana? Tuskin sekään teitä miellyttäisi.
Vinkki: Älkää lähtekö kaupoille, jos vanne kiristää ohimoilla jo valmiiksi lähtiessä.
Vierailija kirjoitti:
Toi on muuten jotenkin ärsyttävää kun Myyjä juoruaa ja kälättää joko muiden myyjien kanssa tai paikalle sattuneiden kavereiden. Sitten meet siihen tiskille sillain.. a-anteeksi.. haitaako jos keskeytän ja ostaisin nämä tuotteeni? Kukaan ei välttämättä edes huomaa hetkeen, että olet saapunut ostamaan ostoksesi.
Jos olet niin huonoitsetuntoinen ja yksinäinen, että päiväsi h-hetki on saada kaupan tädiltä jakamatonta huomiota, kehotan menemään itseesi. Minulle on ainakin yksi lysti kunhan saan ostokseni sujuvasti kassan läpi. Ihan sama, vaikka kassa juttelisi seinille. Vältynpä itse kiusalliselta small talkilta.
Vierailija kirjoitti:
Kampaajan tuolilla istuessani koin kerran tämän; kampaajan vieressä notkui joku hänen kaverinsa ja juttelivat keskenään koko ajan, kas kun eivät sentään naureskelleet samalla hiuksilleni. En mennyt ikinä enää kyseiseen paikkaan.
Mun mielestä tää olis aivan mahtavaa. Sais vaan itse nauttia käsittelystä eikä tarvitsisi seurustella itse kampaajan kanssa vaivaantuneesti niitä näitä. Edellyttäen tietty, että kampaaja osaa hoitaa työnsä mallikkaasti keskustellessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on muuten jotenkin ärsyttävää kun Myyjä juoruaa ja kälättää joko muiden myyjien kanssa tai paikalle sattuneiden kavereiden. Sitten meet siihen tiskille sillain.. a-anteeksi.. haitaako jos keskeytän ja ostaisin nämä tuotteeni? Kukaan ei välttämättä edes huomaa hetkeen, että olet saapunut ostamaan ostoksesi.
Jos olet niin huonoitsetuntoinen ja yksinäinen, että päiväsi h-hetki on saada kaupan tädiltä jakamatonta huomiota, kehotan menemään itseesi. Minulle on ainakin yksi lysti kunhan saan ostokseni sujuvasti kassan läpi. Ihan sama, vaikka kassa juttelisi seinille. Vältynpä itse kiusalliselta small talkilta.
Joudun olemaan samaa mieltä
Anteeksi kovasti, näin entisen kaverini kassalla ja jäin siihen norkoilemaan kun ei oltu nähty 20 vuoteen.
Onpa ihmisillä suunnaton tarve tuntea itsensä "tärkeiksi" tämän keskustelun perusteella. Kiinnostaisi tietää minkä ikäisiä olette te, jotka purnaatte, että myyjä tai kassa ei saisi jutella kenenkään muun kuin juuri sillä hetkellä palvelemansa asiakkaan kanssa. Mieleen tulee 60-kuolema -ikäinen täti-ihminen, jonka elämän ainoa ilo on nillittäminen joutavista asioista. Herätkää nyt jo tähän päivään. Kaupassa asiointi on mikro-osa päivästänne ja jaksatte siitä repiä mielenpahoitusta. Oliskohan maailmassa suurempiakin ongelmia??
Muistan kun eräässä kaupassa, joka lopetti tuossa lähistöllä, oli sen loppuaikana joku ylimääräinen norkoilija siinä kassalla ja juttelivat samalla kun palvelivat minua. Yleensä tuollainen ärsyttää, mutta he olivat nuoria naikkosia molemmat, joten otin sen niin että näytin itsekin niin rennolta, etten pahastu. XD En voi sietää teitittelyä (haloo, olen parhaassa biletysiässä, en mikään vanha tantta!!) ja sellaista överikohteliasta (teennäistä palvelua.) Mutta noin yleisesti ottaen norkoilut olisi hyvä hoitaa vapaa-ajalla!
Siis niin totta! Mua ärsyttää suunnattomasti kaikki ihmiset ketkä kehtaavat jutella muiden ihmisten kanssa. Siis aivan suunnatonta sikamaisuutta. Yleensä mulla hirveä kiire kotiin v*ttuuntumaan entisestään, niin ei kyllä yhtään jaksa kassalla katsella muiden juoruilua. Kaikista pahinta on joskus saavutettu tuplav*tutus, koska takana vielä asiakas, joka yleensä toivoo, ettei kassahenkilö kiinnittäisi häneen mitään huomiota ja pääsisi vain luikahtamaan paikalta ilman kiitosta ja moikkausta. Ihan superduperurpoo sakkia kaikki!
Ja osa joko melko tai täysin tuntemattomista asiakkaista on kulkaa niin tuttavallisia että varmasti luulette meidän olevan jotain kavereita. Mun on pakko pitää se aspa-ilme päällä ja hymistellä tiettyyn rajaan asti vaikka itsekin siinä mietin että suksis nyt kuuseen toikin tosta jaarittelemasta!