Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassaneiti ÄLÄ TUO KAVEREITASI norkoilemaan siihen kassalle- on asiakkaista epämiellyttävää!

Vierailija
13.10.2020 |

Onpa outoa ettei tätä kerrota koulutuksessa. On erittäin epämiellyttävää kun ne kassan kaverit
mittailevat asiakkaita siinä vieressä.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suututtaa KAIKKI asiakkaat, jotka jää siihen kassalle tarinoimaan. Pakatkaa kassinne ja menkää pois, en mä ole teidän seuraneitinne.

Niin...tapaan ystäväni vapaa-ajallani.

Vierailija
22/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne onkin ei työvuorossa olevia työkavereita?

Tämä vaihtoehto sillä, että olin tässä joku päivä itse asiakkaana työpaikallani. Työvuoroissa ei oikein saa juteltua työkavereiden kanssa, ja tauoillakaan ei voida käydä yhtä aikaa. Oli hiljainen hetki ja jäin jutustelemaan kassalle niitä näitä työkaverini kanssa. Kun näin toisen asiakkaan tulevan menin hetkeksi sivuun, että voidaan jutella lisää, kun tämä asiakas on mennyt. Apua, olitkohan se sinä, ap, niin nyreältä tämä asiakas näytti. 😄 Itse kyllä hymyilin ystävällisesti ja taisin kevyesti nyökäten tervehtiä ja kiittääkin, vaikken töissä ollutkaan. Asiakaspalvelija on aina asiakaspalvelija. 😄

Mutta kyllä on pikkusieluista, jos tällainen ärsyttää, jos sen myyjän kaikki huomio on kuitenkin asiakkassa eikä juorua samalla kaverilleen. Tämä jälkimmäinen on sellainen asia, jota en itsekään siedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos ne kaveritkin ovat juuri olleet ostoksilla? Asiakkaitahan hekin ovat siinä missä muutkin.

Ja pienet pitää olla murheet elämässä, jos tuollaisestakin pitää mieli pahoittaa.🤣

Miksi ne sitten jäävät monen asiakkaan käytyä yhä siihen ja juttelemaan  joka väliin väliin. Niin ja jäivät vielä minunkin jälkeen ja juttelemaan kun uudet jo tulivat taas. Hirveä tapa.

Vierailija
24/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ne onkin ei työvuorossa olevia työkavereita?

Tämä vaihtoehto sillä, että olin tässä joku päivä itse asiakkaana työpaikallani. Työvuoroissa ei oikein saa juteltua työkavereiden kanssa, ja tauoillakaan ei voida käydä yhtä aikaa. Oli hiljainen hetki ja jäin jutustelemaan kassalle niitä näitä työkaverini kanssa. Kun näin toisen asiakkaan tulevan menin hetkeksi sivuun, että voidaan jutella lisää, kun tämä asiakas on mennyt. Apua, olitkohan se sinä, ap, niin nyreältä tämä asiakas näytti. 😄 Itse kyllä hymyilin ystävällisesti ja taisin kevyesti nyökäten tervehtiä ja kiittääkin, vaikken töissä ollutkaan. Asiakaspalvelija on aina asiakaspalvelija. 😄

Mutta kyllä on pikkusieluista, jos tällainen ärsyttää, jos sen myyjän kaikki huomio on kuitenkin asiakkassa eikä juorua samalla kaverilleen. Tämä jälkimmäinen on sellainen asia, jota en itsekään siedä.

Ei todellakaan olleet.

Vierailija
25/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia tulppia kassalla ovat itse vapaalla olevat kassalla työskentelevät. Herranen aika sitä jaaritusta ja lässytystä, kun työkaveria ei ole nähty 1-2 vuorokauteen ja kaikki asiat pitää käydä läpi. Kuvittelisi, että ammattilainen tietää, kuinka kassalla toimitaan sujuvasti, mutta ei kai koske heitä itseään.

Vierailija
26/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä oon tällainen kassalle juttelija :D Lähi K-marketissa on niin ihana henkilökunta, todella asiakaspalvelualtis ja kaikinpuolin ystävällistä porukkaa! Oon joskus miettinyt että häiritseeköhän asiakkaita, ja varmaan häiritsee.  Mutta toki tilannetajua on sen verran että en jää lätisemään siihen jos on kauhea jono, enkä puhu jos kassa palvelee siinä jotain ihmistä.

Vierailija
27/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos ne kaveritkin ovat juuri olleet ostoksilla? Asiakkaitahan hekin ovat siinä missä muutkin.

Ja pienet pitää olla murheet elämässä, jos tuollaisestakin pitää mieli pahoittaa.🤣

Pitääkö monen kaverin  tukkia coronan aikaan kulkuväylät?  Ja vaikka olisivat olleetkin ostoksilla niin eikö alytä ollenkaan poistua.

Vierailija
28/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan tuolilla istuessani koin kerran tämän; kampaajan vieressä notkui joku hänen kaverinsa ja juttelivat keskenään koko ajan, kas kun eivät sentään naureskelleet samalla hiuksilleni. En mennyt ikinä enää kyseiseen paikkaan.

Vierailija
29/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua suututtaa KAIKKI asiakkaat, jotka jää siihen kassalle tarinoimaan. Pakatkaa kassinne ja menkää pois, en mä ole teidän seuraneitinne.

Ei minuakaan kiinnosta pätkääkään asiakkaiden asiat, miksi jäätte siihen höpöttämään?

Muut asiakkaat luulevat sun olevan mun tuttu.

Vierailija
30/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On erittäin epäammattimaista rupatella kaverin kanssa samaan aikaan, kun pitäisi palvella asiakasta. Todellakin pahoitan mieleni siitä, että minut jätetään huomiotta ja kohdellaan kuin ilmaa. Sen kaverin pitäisi vetäytyä tilanteesta kauemmas ja jos ei tajua sitä itse, myyjän pitäisi käskeä se pois.

Juuri näin. Käyn välillä moikkaamassa kaveriani kioskilla ja jutellaan siinä kassalla silloin, kun paikalla EI ole asiakasta. Jos asiakas tulee, siirryn kauemmas ja jatketaan vasta asiakkaan mentyä.

Vierailija
31/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mä oon 7tällainen kassalle juttelija :D Lähi K-marketissa on niin ihana henkilökunta, todella asiakaspalvelualtis ja kaikinpuolin ystävällistä porukkaa! Oon joskus miettinyt että häiritseeköhän asiakkaita, ja varmaan häiritsee.  Mutta toki tilannetajua on sen verran että en jää lätisemään siihen jos on kauhea jono, enkä puhu jos kassa palvelee siinä jotain ihmistä.

Etsi se juttukaverisi muualta!

Sä oot vapaalla, kassa on TÖISSÄ.

Vierailija
32/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistin vuosia sitten Joensuussa pienessä lähikaupassa kun kassamiesmyyjän nainen ei osannut erottaa työaikaa, vaan oli siellä tiskin takana aika läheisissä tunnelmissa.

Vierailija
33/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin kaupoissa sallitaan se, että kassat saavat keskustella keskenään ja huudella toisilleen kaikessa rauhassa sen sijaan, että keskittyisivät asiakkaaseen. Kertoo sekä huonosta esimiestyöskentelystä että huonosta asiakaspalvelusta.

Vierailija
34/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On erittäin epäammattimaista rupatella kaverin kanssa samaan aikaan, kun pitäisi palvella asiakasta. Todellakin pahoitan mieleni siitä, että minut jätetään huomiotta ja kohdellaan kuin ilmaa. Sen kaverin pitäisi vetäytyä tilanteesta kauemmas ja jos ei tajua sitä itse, myyjän pitäisi käskeä se pois.

Juuri näin. Käyn välillä moikkaamassa kaveriani kioskilla ja jutellaan siinä kassalla silloin, kun paikalla EI ole asiakasta. Jos asiakas tulee, siirryn kauemmas ja jatketaan vasta asiakkaan mentyä.

Tämäkin on inhottavaa, ihan kuin asiakas ei huomaisi ja yrittäisi poistua niin pian kuin mahdollista.

Vierailija
35/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, mä oon 7tällainen kassalle juttelija :D Lähi K-marketissa on niin ihana henkilökunta, todella asiakaspalvelualtis ja kaikinpuolin ystävällistä porukkaa! Oon joskus miettinyt että häiritseeköhän asiakkaita, ja varmaan häiritsee.  Mutta toki tilannetajua on sen verran että en jää lätisemään siihen jos on kauhea jono, enkä puhu jos kassa palvelee siinä jotain ihmistä.

No jos se kassa on töissä niin mitä ne kaverit siinä kuitenkin käyvät?

Vierailija
36/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan kiinnosta pätkääkään asiakkaiden asiat, miksi jäätte siihen höpöttämään?

Heh ehkä olet väärällä alalla ?

Vierailija
37/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se kassa on töissä niin mitä ne kaverit siinä kuitenkin käyvät?

Tämä olikin tuolle lörpölle.

Vierailija
38/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on samantekevää, vaikka myyjän koko tuttavapiiri olisi siinä kassalla rupattelemassa, kunhan töissä oleva pystyy samalla sujuvasti tervehtiä asiakasta ja hoitaa muutenkin työnsä niin kuin kuuluu.

Vierailija
39/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä vähän inhottavaa näpytellä koodejaan kun takana seisoo pari tyyppiä sitkeästi.

Vierailija
40/67 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh ehkä olet väärällä alalla ?

Heh heh, ei mua ole seuraneidiksi palkattu, enkä suostu sellainen olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi