Lue keskustelun säännöt.
5v lapsi ekaa kertaa ulkomaanreissuun tuttavan kanssa vai ei?
08.01.2014 |
turkkiin olisivat kuukaudeksi menossa ja kun meillä vanhemmilla koko kesä töitä niin hän saisi siellä lomailla kuukauden. On kyllä nirso syömään mutta mitä mieltä olette?
Kommentit (22)
Onko mahdollista saada suora lento paikkakuntien välillä? Aikaisemminhan esimerkiksi Finnairilla oli ainakin kotimaanlentojen kanssa mahdollista, että lapsi matkustaa yksin. Lähtöselvityksessä lapsi luovutettiin lentoemolle, ja sitten toisessa päässä lentoemäntä luovutti lapsen papereissa lukevalle olevalle hakijalle.
En tosin tiedä onko tätä systeemiä enää olemassa, ja koskiko tämä vain kotimaanlentoja. Mutta itse lensin pienenä näin useita kertoja kodin ja mummolan välillä.
t. 22
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse muistan viettäneeni kaikki lapsuuteni kesät mummolassa hoidossa, eikä siinä ollut sen kummempia ongelmia. Okei, olin jo" vanha", koska olin 7-vuotias. Kivaahan se oli, kun oli ihmisiä ja tekemistä ympärillä, eikä minua olisi voinut jättää yksin kotiinkaan. Joskus tuli koti-ikävä, mutta siitä selvittiin isovanhempien rakkaudella ja soitolla kotiin.
Ihmettelen näitä kommentteja, ettei porukka antaisi lastaan hoitoon edes isovanhemmille viikoksi?
Mielestäni tästä tekee eri casen lähinnä se, että kyseessä on ulkomaat ja ajankohta on noin pitkä. Joku viikko voisi mennäkkin, mutta jos tuolla jotain tapahtuu niin voi olla vaikeampi koti-Suomesta käsin asiaa selvitellä.