Seksikumppanien määrä ja ikäsi?
Itselläni seksikumppaneita yli 30, ikävä kyllä kiitos villin nuoruuteni. Ikää nyt 25 ja 5 vuotta parisuhteessa.
Kommentit (265)
69, 69 kjeh kjeh ;) ja lisää tulossa ;) haluux? ;)
69, 69 kjeh kjeh ;) ja lisää tulossa ;) haluux? ;)
12, ikää 23. Nykyisen avomiehen kanssa meillä on sopimus, että matalalla profiililla saa käydä "vieraissa". Avomieheni on seksikumppanini nro 4. Parisuhteessa 5v, mies on kertonut että on myös ottanut vapauden "kokeilla vierasta", lukumääristä en tiedä eikä kiinnosta. Tämä sopii meille.
Ikää 26 vuotta ja tässä laskiskelin, että luku on 46 tällä hetkellä. Oli tuossa muutama villi vuosi teininä aloitetun suhteen päättymisen jälkeen 21>
60-70, 35 v. Ei lapsia, tauteja tai abortteja.
28v, 0 kpl. Olen mies. Ei seurustelua eikä mitään fyysistä kontaktia naisiin.
21v, 12 kpl
Kaksi yli 2 v kestänyttä suhdetta joissa olin 15-20 v. Nyt olen ollut yli vuoden sinkkuna. Noista 4 on yhdenillanjuttuja joita en enää koskaan aijo harrastaa, ei ollut mun juttu. Loput ovat olleet tuttujen, panokavereiden tai ihastusten kanssa. Ihastusten kanssa homma on aina kaatunut siihen ettei seksi tuntunut samalta kun eksän kanssa. Noiden panokavereiden kanssa on ollut hauskaa, vähän erilaista kun suhteessa. Allekirjoitan kuitenkin sen että rakkaan kanssa parasta, en kuitenkaan sitä että seksi ja rakkaus aina kulkee käsi kädessä. On ollut hauskaa sinkkuaikaa, en kadu mitään mutta samaan tahtiin en viitsi jatkaa. En tosin myöskään ymmärrä miksi muiden seksielämää pitää tuomita kun niitä motiiveja ei tosiaan tiedä.
0,17. Ja saaki pysyä nollana vielä pari vuotta.
Noin 40 ja ikää 27. Miks naiset on helppoja, jos nussii monen eri miehen kanssa? Mun mielestä ihan liioteltua koko hässäkkä, mikä paneskelusta syntyy. Ei se nyt oo mikään niin ihmeellinen juttu. kunhan hauskaa. Ei kaikilla muutenkaan seksiasiat natsaa, niin parempi kokeilla kuin olla se "pihtaava akka" parisuhteessa, jossa huonoa seksiä.
21v. ja seksikumppaneita 4. Seksielämä aloitettu 13 vuotiaana, eli ei kahdeksan vuoden aikana kovin montaa, sillä kaksi vakavassa suhteessa harrastettuja. En kadu, etten ole enempää kokenut, mutten kiellä, etteikö pientä kiinnostusta olisi nähdä "enemmän", mutta nyt pitkä ja vakaa parisuhde alla.. jos joskus tiemme eroaa niin sitten katselen ja kokeilen enemmän..!
Juu kyllä, 25:nnen kohdalla itselläni oli jo alapään happoaste kasvanut sellaiseksi että kondomit syöpyivät, sukupuolitaudit mutatoituivat elimistössäni itsestään ja munasarjat suorastaan imaisivat miehen hedelmänesteet siittämään itseään. Niin se on! Kymmeniä äpärälapsia, kaikki eri miehille! Papassa lääkärit pyörtyilee koetulokset nähtyään! Mitä nyt teen, menen lukemaan 28 avemariaa? Auttakaa??!
92