Seksikumppanien määrä ja ikäsi?
Itselläni seksikumppaneita yli 30, ikävä kyllä kiitos villin nuoruuteni. Ikää nyt 25 ja 5 vuotta parisuhteessa.
Kommentit (265)
Ikä 31 vuotta. Seksikumppanien määrä 10, joista yhdeksän olisi voinut väliinkin jättää vaikka eipähän tarvitse sitten vanhana katua että jäänyt sekoilut sekoilematta. Viimeiset vuodet ollut se yksi ja sama, parhaaksi todettu.
10, 37v. 7 noista yhden vuoden sisällä. :D
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:31"]
24, 0, ei ole vielä osunut kohdalle tarpeeksi ihanaa miestä :)
[/quote]
Hyvä ja valitettavaa. Valitettavasti et ole vielä löytänyt oikeaa, mutta todella hyvä että et ole nussinut vaan sen takia että saa nussittua. Ole ylpeä itsestäsi. Seksi on paljon parempaa sen oikean kanssa ja sitten kun tietää että ei ole jakanut koko kylälle.
[/quote]
Ylpeänä kohti lopullista syöksykierrettä kuin Orléansin neitsyt konsanaan.
2. Ensimmäisen kanssa en mennyt yhdyntään asti ja jälkimmäisen kanssa menin naimisiin. Ikää on 20.
Nainen, ikä 27, kumppaneita 1 (aviomieheni)
en ymmärrä näitä alapeukuttajia. mielestäni ei ole mitään väärää olla seksuaalisesti aktiivinen ilman parisuhdettakin, vaikka kumppaneita olisi kuinka monta. suhteessa vasta seksiin tulee tunteita ja syvyyttä, jolloin oman kumppanin tulee tietysti riittää. haluaisin kuulla perusteluja sille, miksi satunnaisseksi on jotenkin väärin tai epäsopivaa? omat luvut 19v/9kpl. ja vastatkaa kiitos ihan vaan ihmiselle, takertumatta ikään.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:52"]
2, ikää 27. Jälkimmäinen on nykyinen kihlattuni, aiempi lyhyt seurustelusuhde. Yhden yön jutut ei ole mua varten ja oon aina tiennyt sen, mutta on silti ihan järjetöntä mikä tuomitsemisen vyöry tässäkin ketjussa tulee ilmi. Ei se tavara kulu vaikka seksistä nauttisi vapaamminkin. Jotkut tykkää, jotkut ei.
[/quote]
Tavara ei kulu mutta pilaa sen. Mitään kunnioitusta minulla ei ole ihmisiä kohtaan jotka nussivat kymmeniä eri ihmisiä ja varsinkin puolituntemattomia.
[/quote]
Miten kuvittelet tuon asian kuuluvan sulle edes etäisesti? "Hei, olen Irma. Monenko kanssa olet elämäsi aikana nussinut? A-haaa... hmm. Emme voi olla edes kavereita, halveksun sinun elämäntapaasi"?
2-3, riippuu vähän kokemuksen määritelmästä. 39 v mies.
2,27v. Ensimmäisen kanssa seurustelin 2v, nykyisen kanssa 5v oltu yhdessä.
13 kpl, ikä nyt 25 vuotta mutta parisuhteessa ollut nro 13 kanssa 19-vuotiaasta lähtien. Kaikkien kanssa en mennyt yhdyntään saakka ja mukana on myös joitakin tyttöjä. Muutaman kanssa seurustelin mutta yhden yön juttuja olivat enimmäkseen. Osan noista olisi voinut jättää kokematta mutta joitakin olen jälkikäteen muistellut lämmöllä edelleen, omaa sukupuoltani edustavia varsinkin kun heidän kanssaan oli niin erilaista :)
Terveisiä alapeukuttajille.
Mulle on vähän epäselvää tuo seksikumppanin määritelmä. Pitääkö olla penis vaginassa että lasketaan? Riittääkö sormi? Tai kieli? Entä jos itse olen ottanut joltakulta suihin mutta tyyppi ei ole minuun koskenut? Tai toisinpäin?
0 ja 25. Sama kuin numerolla 11.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:10"]
en ymmärrä näitä alapeukuttajia. mielestäni ei ole mitään väärää olla seksuaalisesti aktiivinen ilman parisuhdettakin, vaikka kumppaneita olisi kuinka monta. suhteessa vasta seksiin tulee tunteita ja syvyyttä, jolloin oman kumppanin tulee tietysti riittää. haluaisin kuulla perusteluja sille, miksi satunnaisseksi on jotenkin väärin tai epäsopivaa? omat luvut 19v/9kpl. ja vastatkaa kiitos ihan vaan ihmiselle, takertumatta ikään.
[/quote]
Eihän se väärin ole enkä näitä peukkunappuloita painelekaan, mutta ainakin minä tulen keskeltä metsää yliopistoon menneenä nörttinä hieman kateelliseksi näille jutuille. On vaikea edes aloittaa seuran etsimistä, kun kasvuympäristöäni tuntemattomat toteavat asennevammaiseksi juntiksi jo pelkän ulkonäön perusteella, vaikka olenkin lukenut ja ihan keskustelukykyinen tyyppi. En ole tatuoitu enkä pukeudu punk- tai militäärihenkisesti, vaan tylsän tuulitakkimaisesti. Tiedän ja myönnän olevani tylsä, sillä tylsä on ympäristönikin aina ollut.
Minusta tuntuu, että "lukemillasi" varustettu ihminen ei voi pitää minua missään määrin mielenkiintoisena. Olen muutamaa vuotta vanhempi, ja asenteiltani huomattavasti tätä kuuluisaa Laasasta vähemmän vaativa ja autoritäärinen. Silti olen vain sahannut kämpän ja yliopiston väliä - tuntuu, että ikäiseni kaupunkilaiset ovat räväkkyys- ja elämyshakuisuudessaan melko tärähtäneitä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:49"]
...
Silti olen vain sahannut kämpän ja yliopiston väliä - tuntuu, että ikäiseni kaupunkilaiset ovat räväkkyys- ja elämyshakuisuudessaan melko tärähtäneitä.
[/quote]
...ja jos ei nyt sentään tärähtäneitä, niin ainakin heillä on yleistä elämänkokemusta sekä erityisesti kokemusta itsensä toteuttamisesta aivan eri tavalla.
25 ja 25. En ole seurustellut aiemmin, seksielämän aloitin 18-vuotiaana. Käytännössä siis 7 vuoden aikana 25 kumppania -> 3 ja risat per vuosi. Kenen mielestä tuo on paljon?
Vilpittömästi sanottuna en pysty muistamaan, luultavasta =<50? Ikää huimat 37v.
Satunnaisseksin inhottavuudesta kysynneille alapeukuttaja vastaa:
Likaista, tunteetonta, itsetuhoista ja merkki huonosta itsetunnosta, arvottomuudesta. YÖKS!
Joka vastaantulijan harjoittelukappale, jos edes sellaiseksi kelpaa?
Mitä tauteja teillä kymmeniä kokeilleilla on muuten ollut? Papatulokset? Abortit/onellekko eri miehelle lapset? Muut alapään vaivat?
Seitsemän ja 22v.