Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesbo paikalla, kysy jos haluat...

Vierailija
07.01.2014 |

saa kysyä lesbolta mitä mieleen juolahtaa:)

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:55"]

Hinkkaatteko toisianne tekomunalla vai ihan pelkästään sormipelillä? Vai pidätkö pelkästä ulkoisesta kosketuksesta?

[/quote]

Pidän ihan kaikenlaisesta seksistä naiseni kanssa. Usein ihan vain käsillä ja suulla, mutta on meillä pari dildoakin. Ihan tavallinen kiihkeä seksi minä päällä on parasta:)

Vierailija
42/56 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutteko julkisesti käsi kädessä ja esim. pussaten välillä naisystävän kanssa, jos sille tuulelle satutte? (siis ihan normaalisti, kuten heteroparitkin).

Kysyn mielenkiinnosta, kun itse olen seurustellut naisen kanssa joskus mutta olen nykyään naimisissa miehen kanssa. Osoitimme naisystävän kanssa ihan samalla tavalla toisillemme julkisesti hellyyttä, kuin nykyään miehenikin kanssa koska mielestäni siinä ei ole mitään pahaa. Pari kuin pari.

Entä jos osoitatte olevanne pari ihan vapautuneesti niin mitä mieltä naisystäväsi on siitä? Minun exäni oli alkuun kovasti vastaan "muiden mielipiteiden" vuoksi. Ehkäpä se olikin yksi syy joka johti eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutteko julkisesti käsi kädessä ja esim. pussaten välillä naisystävän kanssa, jos sille tuulelle satutte? (siis ihan normaalisti, kuten heteroparitkin).

Kysyn mielenkiinnosta, kun itse olen seurustellut naisen kanssa joskus mutta olen nykyään naimisissa miehen kanssa. Osoitimme naisystävän kanssa ihan samalla tavalla toisillemme julkisesti hellyyttä, kuin nykyään miehenikin kanssa koska mielestäni siinä ei ole mitään pahaa. Pari kuin pari.

Entä jos osoitatte olevanne pari ihan vapautuneesti niin mitä mieltä naisystäväsi on siitä? Minun exäni oli alkuun kovasti vastaan "muiden mielipiteiden" vuoksi. Ehkäpä se olikin yksi syy joka johti eroon.

Vierailija
44/56 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:21"]

[/quote]

Kun olin vielä nuorempi olin hyvin epävarma ja kaikki oli minulle uutta. Jännitin ihan kaikkialla pussailla ja kävellä käsi kädessä. Olin varmasti äärimmäisen rasittava siihen aikaan ja tämä olikin yksi kasvun paikka parisuhteessani. Onneksi tyttöystävälläni oli pitkä pinna ja ymmärtäväisyyttä suhteeni.

Pahin oli silloin ehkä pride, sillä en uskaltanut mennä mukaan paraatiin vaikka olisin halunnut vaan katselimme vain sivusta:D En ollut tuohon aikaan tullut vielä ulos kaapista.

Nykyään liikun aivan rennosti naiseni kanssa ja jos huvittaa niin suutelen ja useimmiten kävelemme käsi kädessä. 

Vierailija
45/56 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano "asiantuntijana", onko Adelen elämä -leffan lesboseksikohtaukset uskottavia.

Vierailija
46/56 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Neuvohan mua sitten sellaisessa asiassa, kun olen huomannut vuosien varrella, että viehätyn joistain naisista. En tiedä, kuinka pitkälle voisin mennä, mutta koen selvää viehtymystä ja haluaisin suudella mm. erästä naista, jolle olen asian kertonutkin. Hän vain sanoi, että kertoo kun on valmis, eli ajattelin ettei nappaa...

Mutta sitten kuitenkin pikku hiprakassa laittaa viestejä, että "mulla on niin ikävä sua" "oot ihana" jne. Ja edeltävän hiprakkaviestittelyn jälkeen laittoi seuraavana päivänäkin viestin, että "nyt voin sanoa selvänäkin, että sä oot ihana".

Pitääkö unohtaa ajatukset tämän naisen suhteen, vai voiko tuon ottaa jotenkin vihreänä valona??

Vierailija
47/56 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:47"]

Sano "asiantuntijana", onko Adelen elämä -leffan lesboseksikohtaukset uskottavia.

[/quote]

Tästä onkin ollut paljon keskustelua suuntaan jos toiseen. Leffaa on kritisoitu heteromiehen fantasiaksi lesboseksistä ja ymmärrän kyllä jos joku ajattelee näin, sillä usein kahden naisen välistä seksiä ei kuvata niin rohkeaksi.

Mielestäni seksi vaikutti juuri siltä miltä kahden rakastuneen ihmisen seksin kuuluukin näyttää: pari suorastaan ahmi toisiaan sänkyyn päästessään. Mietin jos tällaista kohtausta näytettäisiin heteroiden välillä kukaan tuskin kyseenalaistaisi sen uskottavuutta. Pisin kohtaus kesti valkokankaalla noin kymmenen minuuttia ja ainut mikä sen uskottavuutta ehkä latisti oli se, että noihin kymmeneen minuuttiin oli ängetty hieman liikaa eri asentoja. Kuka heteroparikaan ensimmäistä kertaa sängyssä vääntäytyy kamasutran taivutuksiin?

Toisaalta seksisessiot joskus kestävät tuntikausia, joten jos tämä oli kooste siitä niin miksei.

Vierailija
48/56 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:56"]

Hmmm... Neuvohan mua sitten sellaisessa asiassa, kun olen huomannut vuosien varrella, että viehätyn joistain naisista. En tiedä, kuinka pitkälle voisin mennä, mutta koen selvää viehtymystä ja haluaisin suudella mm. erästä naista, jolle olen asian kertonutkin. Hän vain sanoi, että kertoo kun on valmis, eli ajattelin ettei nappaa...

Mutta sitten kuitenkin pikku hiprakassa laittaa viestejä, että "mulla on niin ikävä sua" "oot ihana" jne. Ja edeltävän hiprakkaviestittelyn jälkeen laittoi seuraavana päivänäkin viestin, että "nyt voin sanoa selvänäkin, että sä oot ihana".

Pitääkö unohtaa ajatukset tämän naisen suhteen, vai voiko tuon ottaa jotenkin vihreänä valona??

[/quote]

No ainakaan ei suorin käsin tyrmännyt sinua vaan sanoi tarvitsevansa pikemminkin aikaa..Joko tyyppi vain nauttii ihastuksen kohteena olemisesta ja haluaa fiilistellä pitämällä sinua varalla, tai sitten hän on oikeasti jollain asteella kiinnostunut. Jos oikeasti pidät hänestä, niin go for it. 

Voithan ehdottaa tapaamista ihan ilman mitään taka-ajatuksia ja vain viettää aikaa hänen kanssaan ja katsoa natsaako. Ehkä olen toivoton romantikko, mutta mielummin yrittää ja vaikka tulee torjutuksi kuin sitten jälkeenpäin katuu ettei uskaltanut tehdä asialle mitään.

Pää pilvissä ja jalat maassa :)

Vierailija
49/56 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lesbo, onko ajatus pildestä heti alkujaan houkuttava vai pitääkö siihen totutella? Mulle penis on jotenkin ajatuksena kliinisempi tai vähemmän ällö. Olen siis ihan tosissani.

Vierailija
50/56 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatko sä rekkaa vai oletko sä sellanen muotilesbo?

Vierailija
51/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko raskaaks jos kesboilee

Vierailija
52/56 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutatko yleensä nopeasti yhteen heti aloittaessasi seurustelun uuden kumppanin kanssa?

Vierailija
53/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:32"]

saa kysyä lesbolta mitä mieleen juolahtaa:)

[/quote]

Vierailija
54/56 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie kiihotun jos nään tosi seksikkään naisen

Vierailija
55/56 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tribbaaminen tuntuu? Onko kuin oikein märkä pusuttelu?

Vierailija
56/56 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

klip

. Kuka nyt viehättyisi joka ainoasta ihmisestä joka tielle sattuu.. Vähän turhan yksinkertaista

juttele joskus sopivan ikäisen nuoren miehen kanssa, kuka tahansa nainen kelpaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä