Miten opin saamaan orgasmin yhdynnässä
Itse olen saanut orgasmin murrosiästä alkaen omin käsin, sen tulo kesti noin 15-20 minuuttia.
Myöhemmin en saanut orgasmia koskaan yhdynnässä kenenkään miehen kanssa. Vasta kun tapasin miehen, johon minulle tuli pidempi luottamuksellinen parisuhde, uskalsin alkaa toivoa orgasmia myös yhdynnässä. Mutta mikään ei näyttänyt auttavan.
Luin jostakin, että korkeakoulutetut naiset saavat muita harvemmin orgasmin yhdynnässä, koska he kontrolloivat liikaa itseään. Luulin, etten minäkään sitten koskaan saa ja että siihen on tyydyttävä.
Teimme lopulta näin. Ensimmäisessä vaiheessa menin selälleni ja nostin reiteni ylös. Mieheni meni vasemmmalle kyljelleen ja työntyi sisään noin 5-10 senttiä, mutta ei liikkunut. Minä tein itselleni orgasmin sormellani. Se tuli noin 20 minuutin päästä. Jatkoimme tätä muutaman viikon.
Sitten mieheni alkoi liikkua samalla, mutta se johti hänellä aina siemensyöksyyn, ennen kuin minulle tuli o. Hän osti apteekista Emla-paikallispuudutusvoidetta ja se auttoi. Teimme sopimuksen, että niin kauan kuin hän käyttää ainetta, otamme uusinnan ilman voidetta parin tunnin päästä, kun aineen vaikutus lakkaa.
Kolmas vaihe oli se, että mieheni alkoi hieroa klitoristani samalla kun hän liikkui sisälläni. Sain o:n muutaman yrityksen jälkeen ja sitten aloin saada niitä melkein joka kerta.
Sitten uusi asentokokeilu. Hän tuli päälleni vasemman kyynärpäänsä varaan ja hieroi oikealla kädellä klittaani. Vähitellen aloin saada orgasmin tälläkin tavalla. Ja lopuksi nousin ratsastamaan ja hän hieroi oikealla kädellään klittaani ja opin saamaan o:n tällä tavalla.
Pikku hiljaa mieheni oppi kestämään minun tarvitsemani ajan, sen 20 minuuttia, ilman Emlaa. Meille jäi kuitenkin tavaksi olla kaksi kertaa illassa parin tunnin välein. Minullekin se käy, vaikka ihan joka kerta en saa o:ta toista kertaa ilman vibraattoria.
Saan yhdynnässä o:n vain näillä kolmella tavalla, mutta kun sen saaminen kestää sen 20 minuuttia, käytämme muita asentoja alkuvaiheessa ja siirrymme joko lähetyssaarnaajaan tai ratsastusasentoon, kun haluamme loppukirin alkavan.
Jos en saa o:ta puolessa tunnissa, menemme siihen ensiksi kuvaamaani selkä-kylkiasentoon ja teen sen vibralla. Se minulla toimii aina, vaikka vibralla saatu orgasmi onkin huonoin kolmesta erilaisesta yhdyntäorgasmista. Toiseksi huonoin on itse sormella tehty yhdynnässä ja paras mieheni sormettama yhdyntäorgasmi. Koskaan en ole saanut doggiessa enkä lusikassa, näköjään tarvitsen katsekontaktin.
Ihan soolo-orkut ovat sitten asia erikseen, niistä puuttuu "jotain" yhdyntäorgasmiin verrattuna eikä minun onneksi enää tarvitse harrastaa niitä.
Toivottavasti tästä on apua jollekin kanssasiskolle, joka kärsii yhdyntäorgasmin puutteesta. Mutta jos ei saa omin sormin, tuskin näillä neuvoilla on toivoa yhdynnässäkään, niin luulen.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:17"]
En ole koskaan saanut orgasmia millään tavalla. Kun en tiedä, miltä se tuntuu, mahtaako sen esille kaivaminen noin monimutkaisella tavalla edes kannattaa? Onko se vaivan arvoista?
[/quote]et tiedä miltä se tuntuu, oletko hyväillyt klitoristasi tarpeeksi pitkään...kyllä sen orgasmin pitäisi jossain vaiheessa tulla...minkä ikäinen muuten olet ?
sormia pilluun vaan, kyllä se sieltä tulee :)
Vastaus nrolle 3: Olen 34-vuotias. Jostain olen lukenut, että neljäsosa naisista ei ole koskaan saanut orgasmia. Toinen neljäsosa saa sen itse käsillään tai vibralla tekemällä. Ja puolet saa sen joko yhdynnässä tai sitten miehen yhdynnän jälkeen (tai ennen yhdyntää) käsin tai suullaan tekemänä.
En kai ole mikään harvinaisuus, jos tuo lukemani pitää paikkansa?
Naisen pitäsi jo tyttönä alkaa rämpläämään pilluansa kunnolla. Mitä siitä tulee, jos alkaa seurustella miehen kanssa eikä tiedä miltä orkku tuntuu.
Niin, miehesi orkuilla ei sitten vissiin paljon väliä olekaan? Tulee kun tulee ja minne tulee, jos tulee - siis tietenkin sitten kun SINULLE sopii.
En oikein jaksa uskoa, että sinulla oikeasti on miestä. Mutta jos on, niin ole aivan helvetin tyytyväinen! Voi nimittäin olla, että mies tuolla normistolla tulemisen lisäksi lähteekin, tullakseen jossakin muualla.
Muutaman vihjeen näin miesnäkökulmasta vielä (lisä)ohjeeksi nettiin lisäisin:
1) Yhdyntä sovitaan ennakolta ja merkitään se kalenteriin vähintään 8 vrk ennen aktia. Muutokset puhelimitse viim. edellisenä päivänä virka-aikana.
2) Varataan aikaa toimenpiteelle 2 tuntia. Mikäli normaalia vaativampi "hoito" varataan aikoja useampi samalle vuorokaudelle, noin 30 - 45 min. yhtäjaksoisesti. Väliin voi sopia esim. skype-neuvotteluja, naapurin kanssa kaljoittelua (eikunsiis rentoutumista) taikka hohtokeilausta. Golfkin ehkä mahdollinen.
3) Ennen ensimmäistä "hoitojaksoa" tarkistetaan itse tarvittavien instrumenttien saatavuus, laatu ja toiminta. Assistentteja ei ole syytä käyttää, vaan varmistautua henkilökohtaisesti "vastuunalaisen operaattorin" ominaisuudessa. Erityisesti kaikki kumi-, vinyyli- ja lateksimateriaalit on syytä huolehtia tarkoin ja valmiiksi saataville rittävässä määrin.
4) Ensimmäisen hoitojakson alkaessa pyritään vähentämään tarvittavassa määrin naiselta vaatetusta. Itseltäänkin voi avata vaikkapa vetskarin. Naisen vaatetuksen vähentämisessä ei ole syytä liioitella. Esimerkiksi mahdolliset stay up sukat ja korkokengät voi jättää naiselle päälle, samoin myös rintaliivit tai topin. Sukkahousut sitä vastoin on syytä riisua, ettei käy niin kuin entiselle rekkakuskille pimeässä auton hytissä.
5) Hoidon perusvälneistönä voitanee useimmissa tapauksissa käyttää seuraavaa: a) 1 kpl lilan värinen anustappi b) 1kpl punainen tai vihreä anustappi c) 1 kpl ihon värinen dildo d) 1 kpl musta dildo e) 1-2 virikehäkkikanan munia f) kolme rkl oliiviöljyä ("extra virgin" ehdottomasti!) g) S-ryhmän marketin pullasuti. (Myös Sokevan nro 5 luonnonkarvamaalipensseli käy välttävästi.) h) DDR:n armeijan kaasunaamari nro 9 (Myös SA:n vanhemmat "nasset" soveltuvat.) i) 1 laatikollinen tai korillinen IV A veroluokan lagerolutta j) 1 kpl keskikokoinen punasipuli Lisäksi voidaan oletettua pidemmän "hoidon" varalle varata esim. Onkyon tai Smith&Wessonin mustaeloksoidut sotilaskäsiraudat, pullollinen maissiviskiä ja vihta.
6) Toimenpiteet I: naisen vaatetuksen ollessa riittävän vähäinen suoritetaan akti. On syytä ennakolta perehtyä tärkeimpien "Me Siskot" lehtien yms. ns. "miksei seksi suju", "10 keinoa parantaa seksielämää" ja vastaaviin palstoihin, jotta tietää mistä kohta puhutaan.
6a) Oman vetoketjun avaamisen ohella on syytä kiinittää huomiota myös omiin kalsareihin - ja jos sellaisia käyttää, myös niiden malliin ja riisuttavuuteen sekä erityisesti puhtauteen. Tarkoitushan on siis panna nainen pyörryksiin - ei pyörtyä itse oman aromipesänsä leyhähdyksestä. Kaasunaamarin käyttö tässä yhteydessä ei ole suositeltavaa eikä liene edes eroottista.
7) Toimenpiteet II: ellei kohdan 6 ja 6a mukaisesti suju, eli nainen ei saa orgasmia tarkalleen 22 min. ja 1/3 sek. kuluttua haluamassaan asennossa, jossa sinä todennäköisimmin roikut käsilläsi kattolampun johdossa ja työstät takaa päin rintojen väliin päällään tai käsillään seisovaa naista, on syytä lukea tämä ja seuraavat kohdat erityisen tarkoin.
7a) Hyvin varautunut mies hallitsee syntymässä olevan ongelmatilanteen! Ensiksi pitää tietenkin lopettaa kattolampussa roikkuminen ja nylkyttäminen. Sitten valitaan tarpeistot.
7b) sekoitetaan virikemuna(t) kulhossa vispaamalla neitsytoliiviöljyyn. Naisen ihmetellessä mitä teet, kannattaa vastata jotakin tyyliin: "Kohta näet." Varataan myös pullasuti tai pensseli valmiiksi. (Jonka jälkeen niillä ei sitten paljon tarkoitusta olekaan, ellei joku lukija ihan itse kehitä.)
7c) Pyydetään naista leikkimään hetki itsensä kanssa dildolla parempaa odottaessa. Nainen todennälöisesti suostuu, jos osaat puhua oikein.
8) Valitaan mikä tahansa anustapeista ja survotaan se omaan perseeseen ilman liukuvoidetta muistuttamaan siitä, että olet jopa mieheksi idiootti!
8a) Halkaistaan punasipuli. Mikäli naista kovasti naurattaa toilailusi, on oiva keino antaa pureksittavaksi puolikas punasipuli maissiviskilasillisen kera - ja eipä enää varsin naurata. Oma puolisko kannattaa ehkä silputa ja tunkea sieraimiinsa. Ihan vaan jälleen muistuttamaan kohdasta 8).
9) Jos puhelahjasi ovat edes keskinkertaista tasoa, saat ylipuhuttua kiimaisen naisen pukemaan itse päälleen kaasunaamarin. VÄKISIN EI PIDÄ TEHDÄ! Se on hengenvaarallista kaikille osapuolille. Suodattimen kansi ainakin pitää muistaa irrottaa taikka mieluummin jätää suodatin kokonaan kiinnittämättä! (Helpottaa kummasti hengittämistä, mutta estää natkutusta ja "rakentavaa seksielämäkeskustelua".
9a) Tämän jälkeen hyvin varustaunut mies kiinnittää orkkuorientoituneen naisen kaikessa sujuvuudessa ja vapaaehtoisuudessa(!!!) käsiraudoilla sängynpäätyyn, lämpöpatteriin tms. viihtymään lelujensa ja sekuntikellonsa kanssa ja suksii itse viskipullon, kaljakorin ja vihdan kanssa soittamaan naapurin ovikelloa.
9b) Aivan perkeleellinen ihme on, jos ei ala naapurissa sauna lämpiämään.
9c) saunomisen lomassa ja sen jälkeen voitte ja pitääkin käydä yhdessä tarkistamassa tilanne kämpillä, koska ihmistä ei pidä satuttaa saati vaaraan saattaa!
10) Jos oikein hyvin onnistut puhumaan, jää (pahaa aavistamaton) naapurisi onnellisenä nylkyttämään naista - ja sinä voit lähteä taksilla kapakkaan - vaikkapa iskemään naisia..!
11) Prosessin edetessä huomaat, että et tarvitse mitään apteekin linimenttejä, vaan heppisi on muutoinkin täysin puutunut!
12) Jos olet oikein näppärä kaiffari, et edes joudu koko tilanteeseen, vaan voit juoda olusia ja viskiä ihan keskenäsi ja saunoa omassa saunassasi. (Ja sitten ehkä lähteä taksilla kapakkaan - ja jos käy "flaksi" - huomaat pian, ettet ollutkaan niin kovin näppärä santeri.
-Cobalt-
AP Cobaltille: On ollut sama mies jo 27 vuotta. Ja on tyytyväinen kuuteen minun ja omaan orgasmiinsa viikossa. Ei ollut silloin tyytyväinen, kun tyhjensi kassinsa minuun ja minun tai hänen piti tuottaa minulle orgasmi sen jälkeen. Nyt on tyytyväinen siihenkin, että yhdyntä kestää kauemmin kuin ennen. Hän pitää pidemmistä yhdynnöistä, eikä lie harvinaisuus. Kokemuksesta tiedän, että monella miehellä menee mielenkiinto aiheeseen heti kun on pussit tyhjät.
Minusta on oikein, että saan orgasmin yhtäaikaa tai ennen miestäni. Se vaati hieman harjoittelua, mutta nyt kaikki onnistuu. Miksi olet katkera siitä, että minä saan orgasmin omalla tavallani? Ja uskon vakaasti, että yllä oleva konseptini yhdyntäorgasmin etsinnässä toimii joillakuilla muillakin, jos vain löytävät ymmärtäväisen kumppanin.
Toivoakseni sinä olet harvinaisuus. Saattaahan tuo kirjoituksesi kellonaikakin 3.22 selittää jotain. Etkö saanut? Osanottoni.
Komppaan AP:tä. Miehet saavat 99.9 %:sti orgasmin yhdynnässä, liian monet aivan liian aikaisin. Ja siksi vain kolmasosa naisista saa orgasmin yhdynnässä, jos niiden klittaa ei hierota samanaikaisesti.
Suomessa tarvitaan enemmän miehiä, jotka haluavat ottaa osaa meidän naisten ongelmaan saada orgasmi yhdynnässä. Onhan se kivaa myös suihkulla/vibralla tai omin käsin, MUTTA...
Hei, tää toimii. Eilen sain ekaa kertaa itse tehdyn orkun mies sisälläni. Tätä täytyy jatkaa.
Miksi mies ei voisi tosiaan auttaa kumppaniaan? 99 % miehistä saa orkun yhdynnän päätteeksi, korkeintaan puolet naisista. Tämä ei ole edes tasa-arvo-ongelmien listalla, vaikka sen pitäisi ehdottomasti olla.
melaa mekkoon vain, kyllä ne orkut sieltä tulee :)
En lukenut viestiäsi loppuun... Älä nyt suutu mutta hyvä seksi on kyllä jotain aivan muuta kun mitä kuvailet :D Haet kuuta taivaalta. Sanotaan se nyt aivan ensiksi. On täysin normaalia että et saa orgasmia yhdynnässä. Mä juttelen seksistä paljon ystävien kanssa ja mun 50 hengen kaveriporukasta 1 nainen saa orgasmin yhdynnässä. Ja hän taas on saanut orgasmin aina vaivatta pannessa. Me muut ei vaan olla saatu koskaan.
Luulen että me naiset ollaan vaan erilaisia. Sä oot varmaan klitoris-orgasmityyppiä. Paneminen ei yleensä nyt vaan yksinkertaisesti stimuloi klitorista tarpeeksi että voisit tulla. Mies voi opetella sormettamaan sinulle orgasmin niin voitte molemmat olla onnellisia.
Ps. Musta kyse ei oo tasa-arvosta kun puhutaan siitä että naisella ja miehellä on vaan erilaiset kropat. Paneminen on vaan aika miehinen seksijuttu. Jos haluutte olla samalla viivalla, harrastakaa enemmän suuseksiä.
Olkaa naiset kiitollisia, kun saatte kullia. Ite olen sinkku ja toista vuotta ilman on oltu. Mitä orgasmista, jos joku vain jyystäisi oikein kunnolla.
Mitä vastauksista näkee? 1. Orgasmi ei kuulu naisen yhdyntään. 2. Miehet panee sen kolme minsaa ja saa orgasmin. Se riittää parisuhteessa miehille. 3. Miehet luulee, että nainen saa orgasmin jyystämällä.
Anna mun kaikki kestää!
Me ollaan kokeiltu tätä ja edetty ihan hyvin. Saan jo orkun itse hiplaamalla samalla kun mies on sisällä. Hänkin tykkää kun sykin hänen ympärillään. Palaan asiaan, kun orkku yhdynnässä on meillä jokapäiväinen juttu.
Orgasmi naiselle saa myös naisenkin haluamaan yhdyntää.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 00:42"]
Naisen pitäsi jo tyttönä alkaa rämpläämään pilluansa kunnolla. Mitä siitä tulee, jos alkaa seurustella miehen kanssa eikä tiedä miltä orkku tuntuu.
[/quote]
No ei se räpläily paljon auta kun itsekin saan vain tuolla ap:n kuvaamalla yhdistelmällä (hierotaan klitorista yhdynnässä) tai vibraattorilla. Käsin en ainakaan saa riittävää stimulaatiota.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 11:53"]
Orgasmi naiselle saa myös naisenkin haluamaan yhdyntää.
[/quote]
Niinpä.
Meillä ainakin seksin määrä moninkertaistui, kun minäkin opin saamaan orgasmin ihan yhdynnässä.
Minun vinkkini ovat seuraavat, jos haluaa vähän "helpommalla" päästä kun ylemmissä ohjeissa. Ei välttämättä toimi kaikilla yhtä hyvin kuin minulla, mutta kannattaa kokeilla.
Lähetyssaarnaajassa minä (nainen) menen päälle, ja lantiolla painan mahdollisimman matalalle niin, että miehen häpyluu / kyrvän alavarsi hieroo klitorista. Tässä voin itse liikutella esim. ympyrää ja lantiolla vaikuttaa paljon siihen miltä tuntuu. Myös mies sanoo, että tuntuu hyvältä, koska munahan on tosi syvällä ja kuitenkin liikkuu sisällä rytmikkäästi.
Toinen merkittävä tekijä on se, että mies laittaa yhden (tai maksimissaan kaksi) liukastettua sormea peppuuni. Ei mitään kovin voimakasta edestakas liikuttelua, vaan rauhallisesti vain ja lähestulkoon paikoillaan. Minulla tämä ainakin myös voimistaa orgasmia, koska myös pepulla on jotain mitä puristaa orgasmin aikana.
Mieskin on tyytyväinen kun nykyään seksiä saa useammin, ja olen myös märkänä paremmin, kun tietää, että tämähän voi tuntua minustakin kivalta. :)
En ole koskaan saanut orgasmia millään tavalla. Kun en tiedä, miltä se tuntuu, mahtaako sen esille kaivaminen noin monimutkaisella tavalla edes kannattaa? Onko se vaivan arvoista?