Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnat - kuinka yleistä seksi suhteissanne TODELLISUUDESSA on?

Vierailija
07.01.2014 |

Laitetaan nyt se ainoa oikeasti merkittävä kysymys:

kuinka usein harrastatte seksiä parisuhteissanne?

Itse 1-2 kertaa kuussa. Tämä on ollut rytmi viimeiset 10 vuotta. Ja surkuhupaisinta tässä kaikessa on se, että emme kumpikaan ole vielä edes nelikymppisiä...

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kaukaa syytä hakea miksi liitot hajoaa niin usein. Me lähes 30 vuotta yhdessä, kaksi lasta aikuiset jo. Läpi avioliiton 3-7 kertaa viikkossa. Ja vaan paranee! Seksi on sjhteen suola.

Ihmettelen miten joillain hyytyy melko alkumetreillä, olisiko vaan väärä parinvalinta.

Meillä tuttavapiirissä löytyy ainakin kolme pariskuntaa iältään 35-45v, seksielämä hyytyi kertaan muutamaan vuodessa..ja niin sitten hyytyi jokainen liittokin, itse asiassa viime kesänä. Kahdesta lähti mies yhdestä vaimo paremman seksin perään. Muuten näytti kaikilla pyyhkivän oikein hyvin. Juttelin juuri yhden näistä miehistä kanssa ja hän sanoi miten elämä muuttui..ei kuulema halunnut niin seksitöntä elämää kun eivät olleet edes vanhoja. Nyt on kuulema elämä hienoa, eikä vaihtanut edes nuorempaan naiseen!

Vierailija
42/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee kausittain, mutta tällä hetkellä 2-5krt kuussa. Minä jaksaisin vaikka päivittäin, mutta mies ei. Minä olen 20-vuotias, mies 26, ei lapsia, yhdessä kolme vuotta. Tämä asia rasittaa meidän suhdetta tosi paljon, koska yleinen käsityshän on se että miehiä haluttaa aina. Sen takia mun on ollut tosi vaikea hyväksyä se, et mun miksi hän ei halua. Mutta kyse ei ole siitä, että hän ei pitäisi mua viehättävänä tai emme olisi rakastuneita. Ihmisillä vain on erilaisia seksuaalitarpeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsiikö mies impotenssistavai miksi hän ei jaksa?

Vierailija
44/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^jos minulta kysyit niin ei kärsi mistään impotenssivaivasta. Seksi on tosi hyvää ja monipuolista aina silloin harvoin kun sitä harrastetaan. Häntä ei vaan huvita. Tehdään kaikkea muuta.

T. Nro 65

Vierailija
45/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 08:49"]

Ehkä keskimäärin kerran joka toinen kuukausi. Syynä on se, että olemme ajautuneet seksin saralla aika moiseen solmuun. Mies haluaisi paljon enemmän kuin minä, minua ahdistaa miehen vonkaaminen ja oma syyllisyydentunne haluttomuudestani ja miestä vituttaa kun en halua - ja kierre jatkuu. Tätä on jatkunut jo vuosikausia eikä asialle oikein ole mahdettu mitään. Perustavanlaatuinen ongelma lienee se, että me yksinkertaisesti olemme halujemme suhteen ehkä vähän turhan erilaisia. Muuten meillä on täydellinen parisuhde. Mutta tottakai tämä harmittaa, kun käytännössä tuollainen rytmi (ehkä 5-6 kertaa vuodessa) kyllä tarkoittaa, että elämme seksittömässä suhteessa ja olemme kuitenkin vielä kohtuullisen nuoria (34 v.). Mikäli jollakin on neuvoja kuinka tästä selvitä, niitä otetaan mielellään vastaan!

[/quote]

Meillä sama, mutta meillä sitä seksiä ei ole edes joka toinen kuukausi. On mennyt siihen pisteeseen, ettei sitä seksiä ole enää ollenkaan tuon kierteen ja umpisolmun takia. Se on vienyt viimesetkin halut minulta, kun mies vain vonkaa ja sitten suuttuu, kun ei "saa".

Näin on mennyt vuosia ja näyttää, ettei tapahdu mitään muutosta.

Ihan absurdi ajatus, että seksiä olisi monta kertaa viikossa! Ehkä mulla on jo vääristynyt kuva siitä paljonko sitä pitäisi olla, mutta tuntuu ihan hullulta, että jotku tekee sitä lähes päivittäin tai jopa päivittäin enkä ymmärrä, että miksi ihmeessä niin usein pitää.

Vierailija
46/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otokseni ei ole kovin suuri (n. 10 ystäväpariskuntaa), mutta tämän (olemme keskustelleet asiasta paljon) pohjalta väitän, että suomalaiset nuoret aikuiset pariskunnat paneskelevat nykyisin kovin vähän eikä tuo 1 krt / kk ole mitenkään harvinaista. Syitä tähän on varmasti monia.

Vierailija
47/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 - 8 krta kuussa. Yhdessä 15 v, ikää yli 40. Joka päivä pusuja yms.

Vierailija
48/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lle sattunut kaikki paljon paneskelevat? Yleensä kun miehet tuntuu valittavan vähäisestä seksinmäärästä, mutta täällähän näyttää, että saakin joka päivä ja jopa kahteen kertaan!

Vierailija
49/113 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 30v ja ei lapsia.normaalisti 5-7 kertaa viikossa,yleensä joka päivä. joskus kun on kiire ja väsymys niin ehkä noin joka toinen päivä.vähintään 3-4 krt kumminkin.

Vierailija
50/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta te harvemmin seksiä harrastavat! Miten teillä näytetään muuten hellyyttä? Meillä pusutellaan, halitaan, sanallisesti kehutaan, istutaan toisen kainalossa sohvalla jne päivittäin. 

Mietin että minulla ainakin menisi seksihalut jos ainoa "hellittely" tai "lähellä olo" olisi nopea kähmäisy ennen yhdyntää.. -63-

Vierailija
51/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä te kaivatte miehiä joita ei huvita? En ole sellaista vielä tavannut!

Jos ei ole sairas, niin kyllä normaali miestä ja naistakin kiinnostaa hyvä seksi oikean kumppanin kanssa. Jos suhteesta katoaa seksi melkein tyystin, ei se kunnon suhde enää ole, eikä sitä rakkautta välttämättä enää riitä, kun sattuu sopiva kohdalle johon ihastuu ja sitten se on menoa. Ennen sitä, hoitakaa tämäkin puoli kuntoon ettei tarvitse katua kun se lähti jo!

Vierailija
52/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se niin vaihtelee. Nuorempana kai kerran viikossa useimmiten mutta nyt kun lapset on teinejä ja aina hereillä niin hyvä jos muutaman kerran vuodessa onnistuu.

Vierailija
53/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 09:50"]

Mistä ihmeestä te kaivatte miehiä joita ei huvita? En ole sellaista vielä tavannut!

Jos ei ole sairas, niin kyllä normaali miestä ja naistakin kiinnostaa hyvä seksi oikean kumppanin kanssa. Jos suhteesta katoaa seksi melkein tyystin, ei se kunnon suhde enää ole, eikä sitä rakkautta välttämättä enää riitä, kun sattuu sopiva kohdalle johon ihastuu ja sitten se on menoa. Ennen sitä, hoitakaa tämäkin puoli kuntoon ettei tarvitse katua kun se lähti jo!

[/quote]

Meillä on kyllä ihan tasan yhtä kunnon suhde kuin teilläkin. Mikä sä olet arvioimaan toisten suhteita? Ja tuon perusteella, että seksi olisi se kiinni pitävä voima, uskallan sanoa, että meidän suhde on jopa kunnollisempi kuin teidän. Kyllä meillä ihan muusta lähtee se suhteen kestävyys eikä se kaadu siihen, ettei seksiä hirveästi ole.

Vierailija
54/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä. Meillä saattaa olla parikin viikkoa ettei harrasteta seksiä ja sit 3 krt lähekkäin (esim. Aamulla, illalla ja aamulla) ja taas pitkä aika ilman. Olen ollut tosi seksuaalinen ja tiedän mieheni olevan vähemmän seksuaalinen -jo silloin alussa. Sitten masennuin ja masislääkkeet teki kemiallisen kastraation mulle ja seksi loppu kokonaan n. Vuodeksi. Nyt sitten ollaan tässä 2 viikoin välein tahdissa enkä tiedä tiheneekö koskaan. Masennus ja seksittömyys rikkoi jotakin meidän väliltä. Alussa harrastettiin parhaimpina päivinä 12krt päivä -vaikka miestä piti vähän houkutellakin lopulta siihen hommaan...

Pariskunta 34 ja 40v (nainen nuorempi) ja yhdessä 5 vuotta.

Vierailija
55/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaako joku ihan oikeasti seksin vähyydestä jos sitä on kerran viikossa? Olisin tuostakin jo ikionnellinen. Itse vielä en ole kolmeakymmentä täyttänyt, mies muutaman vuoden vanhempi ja meillä 2 lasta, yhdessä yli 10 vuotta. Ainakin viimeiset 4 vuotta on tahti ollut ehkä kerran kuudessa viikossa! Mies ei vaan viitsi/ jaksa, ja luottaa siihen etten vieraisiinkaan lähde vaikka hän kyllä tietää turhautumiseni ja sen että olen seksin - ja ylipäätän läheisyyden puutteessa. Pelkään että tämän takia meidän yhteiselo vielä joskus tulee päätökseen, kun en jaksa tätä yksinäisyyttä enkä halua "kuolla pystyyn" vielä tässä iässä.. Mieheen ei auta vokottelut sun muut. Huoh!

Vierailija
56/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 09:50"]

[/quote]

Joskus kaksikin kertaa viikossa, mutta tilanne tasoittuu kun yleensä tuollaisten orgioiden jälkeen 2-3 viikon tauko. Ehkä keskimäärin 2-3,5 kertaa kk. Suhteessa alle 20 v ja pari lasta eli teini ja esiteini.

Ja tuohon hoitakaa suhdettanne miehinen näkökulma on, että olen varmaan liian varma ja rengastettu saalis. En etsi vierasta eikä se kuulu arvomaailmaani enkä hakeudu tilanteisiin, jossa lipsahduksia voisi tapahtua. Minusta vaimoni on aivan ihana ja seksikäs, silloin kun han suvaitsee sitä itse olla.

Lapset, muuten hyvä suhde ja kumppanuus, arki ja talous pitävät minut kyllä sitoutuneena, joten vaimon ei tarvitse miettiä suhdetta siltä kannalta, että suhteen petipuuhien pitäisi parantua.

Vierailija
57/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 25 vuotta. Äijä 5-kymppinen, minä vähän nuorempi. Äijä on edelleen vaillla jatkuvasti, mutta saa tyytyä kahteen kertaan/ viikko :-)

Vierailija
58/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä illan pitää päättää orgasmi yhdynnässä ja sen jälkeen yhteinen iltarukous. Herää aamulla paljon virkeämpänä uuteen päivään. Olemme 45-vuotiaita ja olleet yhdessä 20 vuotta. Kolme lasta.

Vierailija
59/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 39v, mies 45v ja syö masennuslääkkeitä, jotka selvästi vievät haluja. Minä haluaisin kausittain vaikka useamman kerran päivässä, miehelle riittää 1-2 kertaa kahdessa kuukaudessa! Huoh. Nytkin on halut tapissa ja mies vaan halailee... Ja meillä kolme lasta; vanhin 13, nuorin 9kk. Minä olen aina ollut se halukkaampi ja sanonutkin miehelle, että mut saa vaikka herättää yöllä jos on fiilis, mutta miehelle kunnon yöunet on ollut aina ykkössijalla, vaikka näin suurta halujen eroa ei ensimmäisinä vuosina ollut.

Vierailija
60/113 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe miesystävääni kuin joka toinen viikko, mutta sillä viikolla seksiä kuutena päivänä. Todettakoon kuitenkin, että olemme olleet yhdessä vasta puoli vuotta...

Kaksikymmenvuotisessa avioliitossani seksiä oli viimeisen kymmenen vuoden aikana 1-2 kertaa viikossa. Eli eiköhän tämä nykyinenkin tahti tästä pikkuhiljaa harvene....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi