Pariskunnat - kuinka yleistä seksi suhteissanne TODELLISUUDESSA on?
Laitetaan nyt se ainoa oikeasti merkittävä kysymys:
kuinka usein harrastatte seksiä parisuhteissanne?
Itse 1-2 kertaa kuussa. Tämä on ollut rytmi viimeiset 10 vuotta. Ja surkuhupaisinta tässä kaikessa on se, että emme kumpikaan ole vielä edes nelikymppisiä...
Kommentit (113)
"Ja tuohon hoitakaa suhdettanne miehinen näkökulma on, että olen varmaan liian varma ja rengastettu saalis. En etsi vierasta eikä se kuulu arvomaailmaani enkä hakeudu tilanteisiin, jossa lipsahduksia voisi tapahtua. Minusta vaimoni on aivan ihana ja seksikäs, silloin kun han suvaitsee sitä itse olla."
Hei mahtavaa, kiitos tästä! Ajattelen samoin, joskin naisen näkökulmasta. Olemme alle nelikymppinen lapseton pariskunta, seksiä on 1-2 krt kuussa, joskus jopa harvemmin. Itse haluaisin useammin, mutta minkäs teet. En kuitenkaan pidä seksiä minään suhteen kulmakivenä enkä ymmärrä, miten oma puoliso ollaan valmis jättämään seksin vähäisyyden takia. Itse en miestäni jättäisi, vaikka seksi harvenisi vielä tästäkin tai jos hän vaikka neliraajahalvaantuisi. Liittomme perustuu muille asioille, seksi on hyvä bonus ja vaikka joskus sen puute sapettaa aika rankastikin (tosin alan niin tottua tähän, ettei se enää edes pännin niin paljon), ei se vähennä haluani olla mieheni kanssa. Minunkaan arvomaailmaani ei pettäminen kuulu enkä hakeudu kyseenalaisiin tilanteisiin. Ja muuten, ei ole olemassa mitään standardia "oikeasta määrästä" seksiä. Jokainen pari tekee tavallaan, joillekin pari kertaa kuussa on hyvä, joillekin kerran päivässä - mutta onnellisinta seksielämää viettänevät ne, joiden tarpeet kohtaavat.
Joululoman aikana (2 vkoa reissussa) aina kun lapset olivat kauempana:) Eli taisi onnistua 6x (normitahti kerran viikossa). Ihana loma:D
Yhdessä n 18v
Kerran vuodessa viimeiset 10 vuotta..
Aiemmin harrastettiin päivittäin, nyt kun olen raskaana, pahoinvointi estää hieman, mutta noin joka toinen päivä.
T. Pariskunta alta kolmenkympin
Ehkä 3-4 kertaa kuussa. Eikä mekään olla vielä 40.
4-5 kertaa viikossa.
Lapsia neljä, naimisissa 10v, kolmenkympin tienoilla ollaan. Ihan ok, minä haluaisin kyllä joka ilta.
Miksi sitä on parisuhteessa? Minä ainakin siksi, että pillun saanti on taattua. Melkein joka päivä tulee puuhailtua. Ollaan kohta 50 molemmat.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 08:37"]
Miksi sitä on parisuhteessa? Minä ainakin siksi, että pillun saanti on taattua. Melkein joka päivä tulee puuhailtua. Ollaan kohta 50 molemmat.
[/quote]
Mies on muuten hyvä kumppani vaikkei pipari kiinnostakaan..siksi..
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:00"]
Valittaako joku ihan oikeasti seksin vähyydestä jos sitä on kerran viikossa? Olisin tuostakin jo ikionnellinen. Itse vielä en ole kolmeakymmentä täyttänyt, mies muutaman vuoden vanhempi ja meillä 2 lasta, yhdessä yli 10 vuotta. Ainakin viimeiset 4 vuotta on tahti ollut ehkä kerran kuudessa viikossa! Mies ei vaan viitsi/ jaksa, ja luottaa siihen etten vieraisiinkaan lähde vaikka hän kyllä tietää turhautumiseni ja sen että olen seksin - ja ylipäätän läheisyyden puutteessa. Pelkään että tämän takia meidän yhteiselo vielä joskus tulee päätökseen, kun en jaksa tätä yksinäisyyttä enkä halua "kuolla pystyyn" vielä tässä iässä.. Mieheen ei auta vokottelut sun muut. Huoh!
[/quote]
Ihan oikeasti, miehesi on homo. En oikein keksi muutakaan selitystä ja kun kysyin omalta mieheltäni miksi joku mies ei haluaisi vaimoaan päivittäin niin homous tai vakava sairaus olivat häneltäkin ainoat ajatukset.
Meilläkin on seksiä monta kertaa viikossa jos lapset sallivat (pienin heräilee useasti yössä ja herää aikaisin ja koululainen valvoo pidempään) ja minä sentään olen läski ja ruma.
Kyllä vaikuttaa siltä että aika usea on homo, sairas tai pitää rakastajatarta, komppaan sinua 109
Tämähän on kuin lukisi jotain 70-80 vuotiaden mummopappa seksipalstaa!
Ihmettelen myös eikö "haluttomien" miesten vaimoja tosiaan epäilytä se että mies on homo?
Ollaan pari N 39 / M 46, 4 lasta perheessä.
Kyllä naidaan päivittäin jos vaan virtaa on. Välillä meinaa ukko olla päivästä väsynyt mutta kun laitan saunan jälkeen valkoisen korsetin ja 15 sentin korot jalkaan ...tepastelen sohvan viereen niin johan alkaa verkkarihousun puntissa pullottamaan...
Ihanaa 112, ei väsynys eikä lapset ole este jos tekee mieli. Olette onnekkaita, sama täällä ja kun noita kerran vuoteen tarinoita lukee, tajuan miten onnekkaita olemme!
Ehkä keskimäärin kerran joka toinen kuukausi. Syynä on se, että olemme ajautuneet seksin saralla aika moiseen solmuun. Mies haluaisi paljon enemmän kuin minä, minua ahdistaa miehen vonkaaminen ja oma syyllisyydentunne haluttomuudestani ja miestä vituttaa kun en halua - ja kierre jatkuu. Tätä on jatkunut jo vuosikausia eikä asialle oikein ole mahdettu mitään. Perustavanlaatuinen ongelma lienee se, että me yksinkertaisesti olemme halujemme suhteen ehkä vähän turhan erilaisia. Muuten meillä on täydellinen parisuhde. Mutta tottakai tämä harmittaa, kun käytännössä tuollainen rytmi (ehkä 5-6 kertaa vuodessa) kyllä tarkoittaa, että elämme seksittömässä suhteessa ja olemme kuitenkin vielä kohtuullisen nuoria (34 v.). Mikäli jollakin on neuvoja kuinka tästä selvitä, niitä otetaan mielellään vastaan!
Keskiarvona varmaan noin neljä kertaa viikossa. Ihan joka ilta ei nukkumaan mennessä puuhata, mutta viikonloppuisin saattaa sitten saman päivän aikana olla useampikin kerta.
Olen raskaana ja halut tapissa, joten mies saa varmasti enemmän kuin oikeasti haluaisikaan.
Nainen 30+, mies 40+
No yleensä ehkä sellaiset 3 kertaa viikossa, joskus jää kahteen kertaan kun on jommallakummalla oikein työläs viikko. Toisaalta lomilla sitten ihan päivittäinkin ja jos lähdetään kahdestaan viikonloppulomalle, niin aamuin-illoin.
Luulen, että määrä on sopiva molemmille. Ollaan reilusti yli 40 ja yhdessä 25 v.
Meillä pannaan päivittäin. Joskus parikin kertaa. Ja ei, kyse ei ole enää alkuhuumasta. Olemme hyvin seksuaalisia molemma.
40v ja 50v, yhdessä 20 v. Kerran kuukaudessa, ollaan molemmat tyytyväisiä. Lomilla kuksitaan kuin kanit.
2-7krt viikossa. Toisaalta lasken seksiksi yhdynnän lisäksi vaikka pelkän suuseksin. Vaihtelee kyllä kerta määrät. alle kolmekymppisiä, yksi lapsi. Lapsen ollessa vauva oli seksiä harvemmin koska mielummin sitä nukkui.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:35"]Ihanne olisi minun ja mieheni mielestä kolme kertaa viikossa, mutta iltatähtemme on sen verran haastava vauva ja valvottaa edelleen 10kk ikäisenä, että hyvä jos kerran viikossa pystytään/jaksetaan. Ollaan vähän alle nelikymppisiä ja yhdessä oltu viisi vuotta. Uskon että tilanne parantuu kun vauva kasvaa.
Olisin todella huolissani jos seksiä olisi niin harvoin kuin tässäkin ketjussa monella. Hyvä seksielämä on kuitenkin parisuhteessa yksi tärkeimmistä asioista. Mutta ihmisiä on toki erilaisia. Onneksi mieheni on tässä suhteessa samanlainen kuin minä.
[/quote] ei Se pahenee vaan :D ei missään nimessä helpota :D