Olen kaunis nainen ja miksi rumat ja keski-ikäiset miehet yrittää lähestyä`?
Eikö ne ymmärrä että annan vain pakit?
Kommentit (22)
Koska oot samaa tasoa tai heitä alempaa tasoa.
Ei nuo tuollaiset miehet mitään kaunottaria uskalla lähestyä.
Radikaali ehdotus: ensi kerralla kun tällainen mies lähestyy, niin kysy häneltä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan oo samaa tasoa läskisamin tai 40v puliukon kanssa.
t.ap
Vierailija kirjoitti:
😂 Kyllä ne uskaltaa.
Tasot on perseessäsi.
Samasta syystä kuin vanhat rumat naiset lähestyvät nuoria komeita miehiä. Koittaa kepillä jäätä
Rahalla levität vaikka sialle. Tosin kannataa katsoa sinne housuun, jos on noin epävarma sukupuolestaan. Se juttu, mikä siellä roikkuu, puuttuu naisilta. Trolli.
Miehiltä aika usein puuttuu sellainen oman ulkonäön ja olemuksen kriittinen itsearviointi mihin naiset on kasvaneet lapsesta saakka. Eli ei tule mieleenkään, että ovat rumia ja keski-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Kyllä ne uskaltaa.
Tasot on perseessäsi.
Ei ne uskalla mutta harhaisista narsisti muijista jotka luulee olevansa jotain maailman luokan kaunottaria ei kyllä ole puutetta.
Eivätkö he ole sanoneet mitään? Lähestyvät vain lähestymistään, kunnes törmäävät?
Tuttua. Myöhemmällä iällä olen tajunnut, että ne tietää olevansa hirveitä, mutta ne ei välitä. Haluaa vain vaihtaa muutaman sanan kauniin naisen kanssa. Suomalaistyypilliseen tapaan se on jotain idioottimaista. Herrasmiesten ystävällisiin lähestymisiin minäkin jo suhtaudun suopeammin. Niitäkin joukkoon mahtuu.
Toi otsikon lause on prceestä kieliopillisesti. Sattuu kielen raiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tutkimustenkin mukaan yliarvioivat omaa ulkonäköään.
Ja tutkimustenkin mukaan myös yliarvioivat naisen kiinnostuksen itseään kohtaan suhteessa naisen ulkonäköön. Mitä kauniimpi nainen, sitä todennäköisemmin mies kuvittelee naisen olevan hänestä kiinnostunut.
Olisi kyllä hauskaa saada olla mies vaikka yhden päivän ajan. Ehkä ymmärtäisin paremmin sen jälkeen, tiedä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan oo samaa tasoa läskisamin tai 40v puliukon kanssa.
t.ap
Oletko kenties kaunis keski-ikäinen nainen :)
No sama juttu täällä. Toisinaan erittäin ikävää, rasittavaa ja ahdistavaa. En kuitenkaan välittäis olla ilkeä kellekkään joten aika pitkään kuuntelen, ennenkö torppaan. Onneksi on myös sellaisia, jotka kyllä tulevat törkkimään kepillä jäätä, mutta tiedostavat itse oman tasonsa, heistä ei ole vaikea päästä eroon.
Oon tavis pullukka ja mua lähestyy komeat miehet. Minusta miehet aliarvioi oman tasonsa.
Ne ei tiedä olevansa kumpaakaan. Sun täytyy vaan valistaa niitä.