Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen hyväksynnällä saan flirttailla vieraiden

Vierailija
07.01.2014 |

miesten kanssa, mieheni nähden. En halua pettää miestäni mutta ainahan pieni silmäpeli piristää. Mieheni kiihottuu siitä kun vieraat miehet yrittävät iskeä minua. Parinvaihtoa tai kimppakivaa emme halua harrastaa vaan tuo flirtti riittää molemmille :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minä annoin vaimolleni luvan harrastaa myös seksiä.

Vierailija
2/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua vierasta! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on outoa. Minua ei kiinnosta muut miehet yhtään, ei tipan tippaa. Tuntisin itseni ihan ääliöksi, jos vielä flirttailisin jonkun kanssa. 

Vierailija
4/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 13:38"]

[/quote] Hän haluaa!

Vierailija
5/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 13:41"]

[/quote] Hän haluaa!

[/quote]

ja tiedä vaikka olisi pettänyt mutta sitä mitä ei tiedä niin ei se satuta :) ap

Vierailija
6/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä outoa. Ja toiselle osapuolelle nöyryyttävää muiden mielestä. Kaikki luulevat, että sä olet joku lumppu, kun miehes aikana vonkaat muilta.

Mun mielestä flirtti piristää päivää, mutta jotain rajaa.

Vierailija
7/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 13:41"]

[/quote] Hän haluaa!

[/quote]

ja tiedä vaikka olisi pettänyt mutta sitä mitä ei tiedä niin ei se satuta :) ap

[/quote] Niin, eihän sitä tiedä. Epäilen ettei ole. Mutta enää ei ainakaan voisi pettää, vaikka haluaisi. :)

Vierailija
8/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mua taas ei voisi vähempää kiinnostaa muiden miesten tai naisten kanssa flirttailu. Mielestäni sellainen on typerää. Rakastan ja haluan omaa miestäni, eikä silmäni vilku yhtään muualle. Muut ihmiset on vain ihmisiä, ei sukupuoliobjekteja.

Vierailija
9/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 13:43"]

Mun mielestä outoa. Ja toiselle osapuolelle nöyryyttävää muiden mielestä. Kaikki luulevat, että sä olet joku lumppu, kun miehes aikana vonkaat muilta.

Mun mielestä flirtti piristää päivää, mutta jotain rajaa.

[/quote]

Ei kukaan ulkopuolinen tilanteissa tiedä, että me olemme pari. ap

Vierailija
10/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ Mutta enää ei ainakaan voisi pettää, vaikka haluaisi. :)

[/quote]

kai nyt kuka vaan voi pettää

Vierailija
11/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saisin mieheni puolesta flirttailla muille miehille, mutta en koe tarvetta. Olen toki perusystävällinen, hymyilen ja katson silmiin. 

Vierailija
12/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni on tavallaan antanut minulle luvan vähän flirttailla muiden miesten kanssa, jos haluan. Mutta olen niin kova kokemaan syyllisyyttä, että en oikein pystyisi flirttailemaan. Toki jos olen ihastunut johonkin toiseen mieheen, niin en ehkä voi sille mitään, että saatan vähän enemmän hymyillä tälle.

Vierailija
13/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun taas ei ole tarvinnut kysellä lupia (eikä antaa niitä). Olemme yhdessä rakkaudesta ja luotamme toisiimme, siinä nyt semmoinen viaton flirttailu ei keikuta venettä kumpaankaan suuntaan. Minusta on ihanaa kun mieheni on sellainen hymyilevä vilkkusilmä, naisia ja heidän kauneuttaan arvostava, joka myös tuo asian esiin. Ei se ole minulta pois jos hän näkee kauneutta ja tuo sen julki. Hyvä mieli siitä vaan jää, kun se ei ole sellaista limaista ja ällöttävää vonkaamista, vaan kevyttä ja mieltäpiristävää flirttailua. Juuh, osaan itsekin taidon. Ja mulla on sen verran tunneälyä, etten flirttaile missä sattuu ja kenelle sattuu, vaan jos toisestakin huomaa että se on samalla aaltopituudella. Ja joskus jätän väliin ihan senkin takia, ettei miehelle tuu vaikeuksia sairaalloisen mustasukkaisen av-mamma -puolison puolelta. Että jos minä huomaan miehesi olevan jollain tapaa viehättävä ja hymyilen hänelle, ehkä, jos tilanteessa on jotain mistä voi repiä hyväntahtoista huumoria, vinkkaan silmään, kohotan katsetta, tms. Mutta uskokaa pois, kyllä sen näkee kelle voi tehdä näin ja kelle ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi