Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8 täysi-ikäistä ja teini Thaimaahan 12000€!

Vierailija
07.01.2014 |

*** hotelli katalla, ei kyllä ole kallis (vajaan vuoden päästä)! Tekis mieli varata :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähän vertailla hintoja, esim. nyt tammikuun alussa Finnairilla lentävät lähdöt kampanja, jossa suorat lennot Bangkokiin alkaen 599€, omille lennoillemme tuli puolison kanssa hintaa 620€/henkilö ja varasimme juuri toivomamme matkustuspäivät sesonkiaikaan. Tosin nyt varmasti kaikki edulliset lennot jo myyty, että näiden kanssa pitää olla nopea. Myös hotellit löytää helposti itse, netissä on monia hakukoneita, esim. Trivago näyttää useiden sivustojen hotellit ja hintavertailun samalla kertaa. Kannattaa tutustua myös hotellien arvioihin, esim. tripadvisoryn kautta löytyy monista hotelleista myös oikeita kuvia käyttäjien ottamina. Itse en parin kuvan perusteella todellakaan varaisi koko loman ajaksi yhtä hotellia, koska tuolla monet "vähän tasokkaammatkin" hotellit voivat olla ihan hirveitä lääviä. Itse ainakin haluan rahoilleni parasta mahdollista vastinetta, vaikken mikään budjettimatkalija olekaan siinä mielessä, etten tosiaan pysty nukkumaan missään liskojen ja ötököiden valtaamassa murjussa, joita tuolta löytyisi kyllä lähes ilmaiseksi. Mutta jos vertaa valmismatkojen hintaan, niin huomattavasti edullisemmin saimme varattua sekä lennot Bangkokista eteenpäin & että vaihtokuljetukset (teemme vähän saarihyppelyä) & hyvät hotellit kahdeksi viikoksi kuin jos olisimme varanneet valmismatkan.

Mutta toki jokainen tekee omat päätöksensä ja onhan tuo valmismatka siinä mielessä helppo, ettei tarvitse itse miettiä kuljetuksia ja muita ja saa vielä oppailta apuakin suomeksi. Itse nautin enemmän siitä, että asiat saa päättää itse ja on aina plussaa, jos ei joudu koko lomaa viettämään jossain turistirysässä valtavassa hotellikompleksissa muiden suomalaisten kanssa. Mutta toki varmasti osalle unelmaloma on juuri tuollainen helppo ja yksinkertainen :)

Vierailija
22/24 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla porukalla reissatessa ei ole ihan yksinkertaista hyödyntää tarjouksia. Yritetty on ja joskus (harvoin) jopa onnistuttu. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vaatii enemmän työtä eikä aina onnistu samalla tavalla, kun iso porukka kyseessä, mutta jos ajoissa on liikkeellä, niin voi hyvinkin onnistaa.

Vierailija
24/24 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 12:44"]

Tottakai vaatii enemmän työtä eikä aina onnistu samalla tavalla, kun iso porukka kyseessä, mutta jos ajoissa on liikkeellä, niin voi hyvinkin onnistaa.

[/quote]

Niinhän juuri kirjoitin! Joskus on voitu hyödyntää tarjouksia. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän