Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käyttäytyä ghostauksen jälkeen?

Vierailija
12.10.2020 |

Tapasin töiden ja yhteisten kavereiden kautta miehen. Viestittelimme ja vietimme aikaa yhdessä, mies oli meistä se aktiivisempi osapuoli mutten itsekään passiivinen ollut. Flirttiä oli ilmassa mutta pidemmälle emme menneet.

Mies muutti kolme viikkoa sitten kimppakämppään alkoholisoituneen kaverinsa kanssa ja siinä yhteydessä lopetti yhteydenpidon. Olin puulla päähän lyöty mutta ymmärrän että aikuinen ihminen on vapaa käyttäytymään ja tekemään niin kuin itse haluaa enkä haikaile miehen perään.

En ole tuon muuton jälkeen tavannut miestä mutta tiedän että ainakin töiden kautta tulen hänet jossain vaiheessa tapaamaan. En haluaisi käyttäytyä kuin skitso, vihainen muija sillä silloin paljastaisin että välitin hänestä ja hänen käytöksensä satutti kovasti. Mutta en myöskään halua olla mikään kynnysmatto ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Niin että miten ihmeessä minun pitäisi käyttäytyä kun hänet kohtaan? Työni osaan hoitaa kyllä eikä tämä tule siihen vaikuttamaan millään tavalla.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parasta vaan antaa asian olla. Tyytyväinen voi olla että pääsit tuollaisesta tyypistä eroon, mitään kovin hyvää hänen kanssaan ei varmasti olisi ollut tulossa.

Vierailija
82/83 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ihmisiä nämä ghostailijat oikein ovat? Pahinta on etteivät edes itse tajua hävetä käytöstään.

Yleensä kai niillä on useampi kenen kanssa flirtataan ja koitetaan vähän jokaista keneltä heruu kiinnostusta yhtään. Ei sitä varmaan sit itse edes tajua että yksi jäi nyt joukosta pois kun oli keskittynyt johonkin toiseen enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän siitä, miten mies itse käyttäytyisi. Jos mies ei olisi näkevinäänkään minua, niin sitten kohtelisin häntä samalla tavalla. Aika epätodennäköistä kyllä taitaa olla, että mies ghostauksen jälkeen olisi kovin ystävällinen ja hakeutuisi seuraan.

Juuri näin. Itsellä juuri yksi tyyppi töissä aloittanut nyt tän touhun kun ensin mun mielestä flirttaili ja hakeutui seuraan ja aion nyt tarjota vähintään yhtä kylmää vastinetta takaisin, onneksi en käytännössä joudu suoraan olemaan hänen kanssaan tekemisissä juuri lainkaan, satunnaisesti käytävällä/tauoilla välillä voidaan nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä