Miten käyttäytyä ghostauksen jälkeen?
Tapasin töiden ja yhteisten kavereiden kautta miehen. Viestittelimme ja vietimme aikaa yhdessä, mies oli meistä se aktiivisempi osapuoli mutten itsekään passiivinen ollut. Flirttiä oli ilmassa mutta pidemmälle emme menneet.
Mies muutti kolme viikkoa sitten kimppakämppään alkoholisoituneen kaverinsa kanssa ja siinä yhteydessä lopetti yhteydenpidon. Olin puulla päähän lyöty mutta ymmärrän että aikuinen ihminen on vapaa käyttäytymään ja tekemään niin kuin itse haluaa enkä haikaile miehen perään.
En ole tuon muuton jälkeen tavannut miestä mutta tiedän että ainakin töiden kautta tulen hänet jossain vaiheessa tapaamaan. En haluaisi käyttäytyä kuin skitso, vihainen muija sillä silloin paljastaisin että välitin hänestä ja hänen käytöksensä satutti kovasti. Mutta en myöskään halua olla mikään kynnysmatto ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Niin että miten ihmeessä minun pitäisi käyttäytyä kun hänet kohtaan? Työni osaan hoitaa kyllä eikä tämä tule siihen vaikuttamaan millään tavalla.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ukolle luu kurkkuun, ihan sama mitä sinusta ajattelee. Selkeästi ei ole enää kiinnostunut niin samakos tuo mitä ajattelee jos ilmaiset tunteesi.
Tuskin me naisetkaan nuorena haluaisimme että miehet tulevat antamaan tulikiven katkuisia palautteita, jos joku mies ei kiinnosta. Ja kun tarpeeksi monta miestä ei kiinnosta, tulee monta haukkuvaa miestä. Myös silloin, kun ei ole edetty kovin pitkälle.
Tässä ei ole ongelmana se ettei kiinnosta. Vaan se että katoaa kuin tuhka tuuleen eikä uskalla/halua/pysty kertomaan tunteistaan ja kunnioittaa toista ihmistä.
Kyllä. Mutta kaikki naisetkaan eivät halua vihaista palautetta, jos ei pysty kertomaan ettei kiinnosta. Voiko ensin kysyä normaalisti muutaman kysymyksen.
Kyllä minä ainakin kysyn perään, jos tyyppi kiinnostaa minua. En mitenkään ahdistelevasti, vaan ihan vain että susta ei ole kuulunut, miten menee. Jos vastaus siihen kestää tai on jotenkin ponneton, niin siitä tietää, ettei toinen ole kovin innostunut kuullessaan minusta ja jutun voi jättää siihen.
Ei monet kiinnostavatkaan miehet näin aikuisiällä enää valvota yökausia tai saa sydäntä jättämään lyöntejä väliin. Kyllä siinä voi näin työssäkäyvälle ihmiselle joskus käydä niin, että vaikka olisikin kiinnostunut tapaamaan vielä, työkiireet vaan puskee päälle ja yhtäkkiä on kulunut viikkoja eikä ole viestitty. Sitten pitää tarkistaa puhelimesta, kumpi sen viimeisimmän viestin laittoi. Perhana, se on ollut se toinen ja minä en ole hänelle enää vastannut. Sitten vain nöyränä kapula käteen ja kysymään, vieläkö olet vapaalla, haluaisitko nähdä tms.
No, niitäkin miehiä on ollut kuten tämän ketjun naisia, että on loukkaannuttu verisesti, kun minua ei ole muka riittävästi aiemmin kiinnostanut. Sori, mutta mulla on oikeasti kuormittava työ. Teen joskus yli 16-tuntista päivää parikin viikkoa putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi nainen, joka kuvittelee itsestään ja suhteistaan liikoja. Kasvattakaa pallit, aikuiset akat
Voitko vähän avata tätä kelaa? Kenestäkään ei saisi välittää tai kiinnostua ja omanarvontuntoa ei saisi olla?
Eli kun ap on pannut jännäMakea pari kertaa, niin teidän naisten mielestä tämä on parisuhde?
Get real, ihan oikeasti
Jos osaat antaa palautetta kylmästi, menemättä tunnetasolle niin anna mennä. Jos taas olet helposti tunteesi näyttävä, itkuherkkä niin pysy hiljaa ja käyttäydy normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi nainen, joka kuvittelee itsestään ja suhteistaan liikoja. Kasvattakaa pallit, aikuiset akat
Voitko vähän avata tätä kelaa? Kenestäkään ei saisi välittää tai kiinnostua ja omanarvontuntoa ei saisi olla?
Eli kun ap on pannut jännäMakea pari kertaa, niin teidän naisten mielestä tämä on parisuhde?
Get real, ihan oikeasti
Ap sanoi että oli flirttiä, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Get real, ihan oikeasti
Ap sanoi että oli flirttiä, ei muuta.
Vielä vähemmän tässä on siis kyseessä mistään suhteesta. Oletko sinä tilivelvollinen joka ikiselle miehelle, jolle olet flirtannut joskus vuonna 1985? Oletko?
Pari kuukautta niin siltä tulee viestiä "mitäs sulle kuuluu?:)"
Haluuko joku ghostaaja selittää tätä? Ensin ghostataan ja halutaan itse niin kovasti lopettaa suhde ja sitten isketään tommoinen viesti?
Eikä edes kyse ole siitä että haluaisi vaikka testata saako vielä seksiä, kun jos tommoseen menee vastaamaan niin sillon tämä ghostaaja lopettaa viestittelyn tohon.
Mulla on ollut useampi tällainen. Parin kuukauden välein vähintään "moikka mitäs sulle?:)" sitten jos vastaan vaikka "ihan hyvää, mitäs itsellesi?" Niin ei vastata mitään. Erään tämmöisen estin kolmannesta mitäkuuluttelusta joka ei johtanut mihinkään, seuraava potilas on seuraavasta viestistä estossa ja pysyy.
Eikö kannattas sitten itse antaa olla, kun ei halunnut mitään? Olis iloinen siitä sitten että nyt ei ole mitään ja lopettaa tommoset typerät viestit kun jo itse kerran halusi lopettaa suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Get real, ihan oikeasti
Kummankin puolista flirttiä ja kiinnostusta?
Varmaan nykyään on niin normi pelata joka suuntaan, että sitä ei edes tajua loukkaavansa toista katoamistempulla eikä sitä et se toinen on saattanut olla tosissaan kiinnostunut vaan siitä yhdestä.
Mut ghostattiin melkein viiden vuoden ihan aikuisten oikean parisuhteen jälkeen. Olisin arvostanut kysymyksiin vastausta ja oikeaa syytä sille, ihmettelen varmaan lopun elämääni et mitä tapahtui ja miksi näin tehtiin, ehkä pahinta mitä voi tehdä toiselle on vaan hävitä selittelemättä.
Kyllä mäkin naisena olen ihan rehelliset pakit osannut antaa jos joku ei kiinnosta ja olen myös vastannut sen jälkeen kysymyksiin jos toinen ihmettelee. Ei se välttämättä kivaa ja mukavaa ole, mutta kunnioitan kuitenkin sitä toista.
Kun asiat tajuaa ja ymmärtää, niin ne on helpoin hyväksyä ja siirtyä eteenpäin.
Oikeen oksettaa tää nykymeininki kun ei oteta vastuuta mistään ja pelataan ihmisillä kunnes oma kiinnostus loppuu ja sit hävitään savuna ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluuko joku ghostaaja selittää tätä? Ensin ghostataan ja halutaan itse niin kovasti lopettaa suhde ja sitten isketään tommoinen viesti?
Eikä edes kyse ole siitä että haluaisi vaikka testata saako vielä seksiä, kun jos tommoseen menee vastaamaan niin sillon tämä ghostaaja lopettaa viestittelyn tohon.
Mulla on ollut useampi tällainen. Parin kuukauden välein vähintään "moikka mitäs sulle?:)" sitten jos vastaan vaikka "ihan hyvää, mitäs itsellesi?" Niin ei vastata mitään. Erään tämmöisen estin kolmannesta mitäkuuluttelusta joka ei johtanut mihinkään, seuraava potilas on seuraavasta viestistä estossa ja pysyy.Eikö kannattas sitten itse antaa olla, kun ei halunnut mitään? Olis iloinen siitä sitten että nyt ei ole mitään ja lopettaa tommoset typerät viestit kun jo itse kerran halusi lopettaa suhteen.
Tää on niin totta. Mikä ihmeen logiikka näissä jälkiviesteissä on? Jotenkin tuoda julki ettei sitä missään mykkäkoulussa ainakaan olla? Että vielä on yhteys entiseen ”hoitoon” jos vain halutaan.
Tää on kummallista.
Riippuu vähän siitä, miten mies itse käyttäytyisi. Jos mies ei olisi näkevinäänkään minua, niin sitten kohtelisin häntä samalla tavalla. Aika epätodennäköistä kyllä taitaa olla, että mies ghostauksen jälkeen olisi kovin ystävällinen ja hakeutuisi seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Jos jokainen, joka on tulltu ghostatuksi, kohtaisi huonosti käyttäytyneen ihmisen kasvoista kasvoihin ja kertoisi tälle, että hänen käytöksensä satutti, olisi ghostaamista paljon vähemmän. Ghostatun ei tarvitse suostu häpeään, koska hänellä ei tilanteessa ole mitään hävettävää.
Kerroin omalle ghostaajalleni, että hänen käytöksensä satutti minua. Kun sen jälkeen näimme toisiamme, hän ei koskaan vastannut tervehdykseeni, katseli vain toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jokainen, joka on tulltu ghostatuksi, kohtaisi huonosti käyttäytyneen ihmisen kasvoista kasvoihin ja kertoisi tälle, että hänen käytöksensä satutti, olisi ghostaamista paljon vähemmän. Ghostatun ei tarvitse suostu häpeään, koska hänellä ei tilanteessa ole mitään hävettävää.
Kerroin omalle ghostaajalleni, että hänen käytöksensä satutti minua. Kun sen jälkeen näimme toisiamme, hän ei koskaan vastannut tervehdykseeni, katseli vain toiseen suuntaan.
No, ainakin hänestä tuntui pahalta nähdä sinua etkä ollut hajuton ja mauton tapaus.
Jos toisella ei riitä kommunikointi taidot eikä kunnioitus muita ihmisiä kohtaan edes sen vertaa, että viitsii laittaa sen geneerisen viestin, että toivottelee mukavat jatkot ja tämä oli tässä, niin enpä jaksa omaakaan päätäni vaivata olemalla tällaiselle ihmiselle mukava. On toisten ajan haaskaamista roikottaa epätietoisuudessa ja yleensä nämä ghostaajat lakkaavat vastaamasta viesteihin, mutta parin viikon/kuukauden jälkeen laittavatkin taas viestiä ja olettavat, että homma jatkuu heidän ehdoillaan kunnes taas päättävät tehdä katoamistempun.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut useampi tällainen. Parin kuukauden välein vähintään "moikka mitäs sulle?:)" sitten jos vastaan vaikka "ihan hyvää, mitäs itsellesi?" Niin ei vastata mitään. Erään tämmöisen estin kolmannesta mitäkuuluttelusta joka ei johtanut mihinkään, seuraava potilas on seuraavasta viestistä estossa ja pysyy.Eikö kannattas sitten itse antaa olla, kun ei halunnut mitään? Olis iloinen siitä sitten että nyt ei ole mitään ja lopettaa tommoset typerät viestit kun jo itse kerran halusi lopettaa suhteen.
Ehkä ne ovat känniviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ainakin hänestä tuntui pahalta nähdä sinua etkä ollut hajuton ja mauton tapaus.
Kiitos tästä kommentista. :) Ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin.
Ennen oli niin paljon helpompaa, nähtiin välillä, jos sattumalta nähtiin... tätä vaihetta saattoi kestää pitkään. Sitten ehkä pussailtiin ja taas nähtiin, jos nähtiin. Lopulta päästiin soittelu ja treffivaiheeseen.
Kyllä siinä kerkes ghostaajat häviämään matkan varrelle. Tää jatkuva viestittely ja viestien kyttääminen on raskasta.
Ap, anna vain palautetta jos suinkaan tohdit. Ghostaaminen tuntuu olevan niin normi nykyään, että tuskin moni edes tajuaa miten inhottavalta se tuntuu.
Olen itsekin tullut ghostatuksi, ja kyllä se tekee pessimistisemmäksi ja kyynisemmäksi ihmissuhteissa. Häpeäkseni on myönnettävä, että olen itsekin ghostannut. Yleensä se on johtunut todella pahasta sosiaalisesta ahdistuksestani. En vain ole kyennyt enää yhteydenpitoon, vaikka miten olisin halunnut. Osaa näistä keisseistä kadun yhä vuosia myöhemmin, ja oikeastaan haluaisin saada palautetta näiltä ihmisiltä, että voisin pyytää anteeksi ja näyttää miten paljon oma kusipäisyyteni sattuu itseänikin. Mutta luultavasti suurin osa ghostaamisista on välinpitämättömyyttä ja laiskuutta. Joskus tähänkin sortunut esim. Nettideittaillessa ihmistä, jonka kanssa ei kertakaikkisesti ole mitään yhteistä. Kusipäistä tämäkin ja palaute tekisi hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne ovat känniviestejä.
Joo. Jos näitä tulee vielä iltaisin ja viikonloppuisin niin ei kannata edes miettiä, laittaa tylsyyksissään viestiä joka puolelle jos jostain vaikka heruis.
Millaisia ihmisiä nämä ghostailijat oikein ovat? Pahinta on etteivät edes itse tajua hävetä käytöstään.