Mikä sai sinut poistamaan S24-profiilin?
Saan niin paljon vihamielistä viestiä, koska en ole ollut aiemmin kiinnostunut ko. miehistä. Minua lähestyvät myös seksihullut. Olen ajatellut luovuttaa.
Niin, mikä sai sinut poistamaan profiilisi?
Mihin palveluun siirryit? Löytyikö rakkaus?
Kommentit (13)
En ole poistanut profiilia, mutta en vaan käytä sitä. En enää muista profiilini nimeä.
Minulla on kuvat siellä, että ottaisin ainakin kuva pois, jos en käy siellä.
Ap
Mikä sut AP sitten sai nyt kiinnostumaan niistä miehistä, jos ennen et kiinnostunut?
Tuleeko yllätyksenä että mies on pahoittanut mielensä jos ensiksi annat pakit ja myöhemmin kelpaisikin?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kuvat siellä, että ottaisin ainakin kuva pois, jos en käy siellä.
Ap
No onneksi en koskaan mitään kuvia laittanut.
Siellä on tyyliin kymmenen kumppanivaihtoehtoa mistä valita alkuunkaan. Koko mesta on täysin kuollut chatteja myöten.
Naisten huono taso oli syynä. Sitten tein profiilin ulkomaiseen palveluun ja nyt olen naimisissa kauniin nuoren naisen kanssa.
Olen saanut 72 mieheltä viestiä.
En ole kiinnostunut kenestäkään.
Ap
Sain yli sata viestiä heti ekana iltana. Ja sitten hiljakseen lisää. Aivan hirveän paljon viesteistä oli ihan vain törkyä. Ja iso osa lopuistakin oli parin normaalin lauseen jälkeen lisää törkyä 🥲
Eli kokonaisuudessaan se oli vain niin äkkiä kuormittavaa lukea ihan hirveitä perverssejä viestejä ja törkeitä kysymyksiä. Osalla miehistä profiilikin oli jotain all caps huutoa naisista millaisia ei halua.
Löysin sieltä kuitenkin sitten pari jotka juttelivat kohteliaasti ja olivat osanneet lukea profiilin. Heistä toinen muodostunut seurustelusuhteeksi eli poistin siksi. Mutta olisin poistanut muutenkin enkä tiedä mitä sitten tilalle. Onneksi löytyi seuraa.
Nainen 33
Ei sieltä löytynyt mitään. Ei uusia käyttäjia, ainoastaan samat vanhat akankropsat kuukaudesta toiseen. Eivätkä edes vaivautuneet vastaamaan viesteihin. FB Datingin kautta kymmenet treffit kuukaudessa ja sieltä se oma kultakin löytyi.
M52
Miten uskalsit laittaa tuollaiselle sivustolle kuvia?
Tinder ja suoli24 ovat kaksi huonointa vaihtoehtoa seuraa hakevalle 5-kymppiselle miehelle. Varsinkaan, kun periaatteesta en deittisovelluksista maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei sieltä löytynyt mitään. Ei uusia käyttäjia, ainoastaan samat vanhat akankropsat kuukaudesta toiseen. Eivätkä edes vaivautuneet vastaamaan viesteihin. FB Datingin kautta kymmenet treffit kuukaudessa ja sieltä se oma kultakin löytyi.
M52
Siis Datingin tai FB:n sinkkuryhmien.
M52
Up