Naiset - kuink yleisiä emätinorgasmit TODELLISUUDESSA ovat?
Lisäänpä tähän nyt sitten itseäni kiinnostavan kysymyksen:
paljon tunnutaan puhuttava siitä, kuinka ilman klitoriskiihotusta saatu emätin-/g-piste-orgasmi on niin paljon voimakkaampi ja parempi kuin klitorisorgasmi. Kuinka moni naisista todella tällaisen voi saada ja onko jotain keinoa, kuinka sen voi opetella saamaan? Itse kuulun tähän porukkaan, joka ei saa yhdynnässä orgasmia millään, jos en itse hyväile klitorista samalla tavalla kuin masturboidessa. Jäänkö siis jostakin paitsi...?
Kommentit (59)
Molempia saan aika helposti, mutta emätinorgasmin saan helpommin silloin kun aiemmin on kosketeltu myös klitorista :)
Helppoja saada ja saan usein monta orgasmia aktin aikana. Minä en ymmärrä naisia jotka eivät saa orgasmia, luulin sen olevan urbaanilegendaa.
Mistä tuo sitten tuleekin..Saan parhaat orgasmit ollessani mieheni päällä ja sitä tuntemusta en saa koskaan esim. klitorista itse hyväillen (tai mieheni tekemänä). Kun olen miehen päällä, ei klitorikseen saa koskea lainkaan, se vie jotnkin tilaa muulta nautinnolta. Ehkä outo anatomia, mutta kerran toimii tarpeen tullen noin, ei hätää. Ja mies tykkää tuosta asennosta myös, usein pyytää sitä.
Melko helposti olen sen saannut, yleensä ensin klitoriksen kautta ja lopuksi emätinorkun. Kannattaa käyttää niitä lantionpohjalihaksia :)
Mä olen miettinyt, että eikö nykypäivänä voisi saada selville onko joku rakenteellinen ongelma, jos ei saa kunnon orgasmia? Sitten siihen olis mahiksia, kun tietäs sen olevan korvien välistä kiinni.
En ole saanut ikinä emätinorgasmia. Onko se oikeasti merkki jostain viasta?
Oikea kulma, huomaavainen mies ja ajatukset sekä kroppa mukaan. Siitä se lähtee.
Mulla sama! Saan emätinorgasmin vain ja ainoastaan ollessani mieheni päällä. Minun tulee "johtaa" tilannetta ja miehen olla mieluusti todella rauhassa, korkeintaan loppuhuipennusta kohti "annan luvan" vasta liikkua/ olla mukana. Muuten keskittyminen jotenkin herppaantuu. Luulen että tunne-elämän puoli vaikuttaa tähän asiaan enemmän kuin mitkään opitut taidot. Itse aloin saamaan kunnon orkkuja vasta toisen lapsen syntymän jälkeen. Luulen että suhteemme oli kehittynyt Sillon vasta tarpeeksi avoimeksi ja turvalliseksi ja pystyy olla täysin oma itsensä ja tietää silti olevansa täysin rakastettu. Olen aina ollut ujo ja herkkä. Luottamustani on vaikea saada.
No ei varmasti ole mitään vikaa, jos ei saa emätinorgasmia! Halutaanko jälleen yksi asia, mistä naiset voivat tuntea huonommuutta? Itse olen saanut emätinorgasmin ainoastaan yhden kumppanin kanssa, jolla oli poikkeuksellisen paksu penis. Normaalipenis ei minulla jotenkin täytä ja paina oikeita kohtia riittävästi. Silti koen olevani 100% nainen.
Minä saan mieheni kanssa ollessa lähetyssaarnaaja-asennossa aina orgasmin. Tai oikeastaan sarjan niitä. Muissa asennoissa en välttämättä onnistu saamaan. Entisen poikaystävän kanssa ei onnistunut ikinä. Epäilen ainakin omalla kohdallani kyseen olevan yhteensopivuudesta. Oikea kohta osuu oikeassa kulmassa oikeaan kohtaan. Tuskin tuossa terapia auttaa.
Minä taas saan emätiorgasmin vain perinteisessä lähetyssaarnaaja-asennossa (parhaiten tyyny pehvan alla).
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 10:59"]
Miltä se tuntuu kun on saamassa emätinorgasmin? Tuntuuko erilaiselta kuin klitoris? Mulla välillä tulee fiilis esim takaapäin pantaessa että tuntuu painetta ja en muista hengittää kun tuntuu niin hyvältä ja jotenkin olo on semmonen et tekis miel vaa räjähtää :d se tuntuu kyl ihan siltä et laukeis vaan vaginan kautta.. Kuvailkaa! Ja tuntuuko erikoiselta saada orgasmi kun mies on sisällä?
[/quote]
On melko vaikeaa kuvailla miltä se tuntuu; jollain sivustolla kuvailtiinkin, että naisen aivot menevät silloin "offline-tilaan". Tunne ennen orgasmia on aika lailla sellainen kuin kuvailet, eli kiihko kokoaa ja tekee mieli laueta, räjähtää. Näen yleensä aika voimakkaita värejä, muotoja ja kuvioita silmissäni eli siinä mielessä koen visuaalisenkin "räjähdyksen". Orgasmin tunnistaa siitä, että sen jälkeen on raukea ja lauennut olo, eli ei jää enää haluttamaan (tai "panettamaan" kuten ehkä kansankielessä tunnetta kuvaillaan). On siis hyvin tyydytetty ja tyytyväinen olo. Toki nainen voi saada orgasmeja useampiakin peräjälkeen, eli laukeamisenkin jälkeen voi vielä kiihottua. Itse saan yleensä yhden orgasmin rakastelun aikana, mutta jos jatkamme vielä pitkään ennen miehen laukeamista, voi tunnelma kohota taas uudestaan.
Saan orgasmeja kahdessa asennossa, lähetyssaarnaajassa ja ollessamme kylkimakuulla sivuttain. Kuten näissäkin viesteissä moni on kuvaillut, haluan itse ohjailla toimintaa, jotta se tuntuu siltä kuin itse haluan. Mieskin toki ohjailee, mutta silloin kun huomaan orgasmin olevan lähellä, haluan itse vahvistaa työntöjä tulemalla miehen työntöjä vastaan ja lopulta itse päättämällä rytmistä, kulmasta jne. Jostain syystä saan orgasmin kaikkein helpoiten ollessani oikealla kyljelläni siten, että meillä on jalat toistemme ympärillä - kai se sitten ottaa juuri oikeaan kohtaan siten. Tai sitten en osaa ohjailla niin hyvin vasemmalla kyljellä ollessani. Itselleni toimivat kaikkein parhaiten melko hitaat ja pitkät työnnöt, ei siis mikään nopea työntely, mikä tuntuu toimivan miehille aika hyvin. Siksikin on itse hyvä rauhoittaa tahti itselleen nautinnolliseksi.
Saan nykyään lähes aina orgasmin - sekin aloittamisesta ensimmäiseen taisi mennä aikoinaan muutama kuukausi. Mitä pidempään olemme mieheni kanssa yhdessä olleet, sitä helpommin orgasmi tulee. Aiemmin se oli herkkää touhua, eli jos aloin saada jotenkin paineita tai rakastelu meni tekniseksi yrittämiseksi, en saanut aina orgasmia vaikka muuten tuntuikin hyvältä. Onkin tärkeää tuntea itsensä halutuksi ja seksikkääksi ja keskittyä seksiin ja läheisyyteen ja hyvään oloon miettimättä mitään paineita tai arkisia asioita. Kun vire on oikea, kiihottuminenkin tulee kuin itsestään.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 14:10"]
En ole ikinä saanut. Muutenkaan yhdyntä ei ole mulle tärkeintä tai erityisen nautinnollista. Jotenkin en pysty käsittämään miten joku voi saada yhdynnässä emätinorgasmin
[/quote]
Sua ei ilmeisesti ole nussittu kunnolla. Todellakin yhdyntä on seksin nautinnollisin osa.
No tää on se juttu missä k....n koolla on väliä.
Mun mies ei voi kestää et seksin aikans (jos sitä ennenkään) koskettelen itseäni, eikä hänkään sitä tee. Ja sen kuitenkin tarvisin siihen orgasmiin..Miehen mielestä olen omituinen ja ällöttävä jos kosken klittaani..Kiva lukea tästä ketjusta etten ole ainoa ällöttävä itsensäkoskettelija :D
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:49"]
Mun mies ei voi kestää et seksin aikans (jos sitä ennenkään) koskettelen itseäni, eikä hänkään sitä tee. Ja sen kuitenkin tarvisin siihen orgasmiin..Miehen mielestä olen omituinen ja ällöttävä jos kosken klittaani..Kiva lukea tästä ketjusta etten ole ainoa ällöttävä itsensäkoskettelija :D
[/quote]
Vaihda miestä! Mies jota ällöttää naisen nautinto, ei ole mies.
En voi olla ihmettelemättä sitä, miten tällainen ketju on pysynyt näinkin asiallisena!
Olen mies, joten en tiedä paljoakaan aisten orgasmituntemuksista - vaimonikaan ei niistä juuri hiisku, vaikka utelisinkin.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 12:03"]
On se hinkkaaminen vuodesta toiseen kamalaa. Kohta 40 v. ja todellakin toivoisin jo vaihtelua tähän. Olen ollut tooosi aktiivinen ja keksinyt vaikka mitä, mutta vuosien saatossa kyllästyin siihen etten saanut itse koskaan orgasmia, jos käsiä ei ollut saatavilla.
Olen myös kokeillut erilaisia miehiä, eikä kenenkään kanssa ole ikinä onnistunut.
[/quote]
Hä? Missä ne kädet on olleet?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 12:59"]
Miltä se emätinorkku tuntuu verrattuna tavalliseen? Itse saan orkun vain klitorista näpräämällä (helpoiten jollain pienellä vibralla), eli miehen kanssa en koskaan, ellei sitten samaan aikaan ole se vibra käytössä.
[/quote]
Emätinorkku on se tavallinen orkku......
Mä olen 37 v. enkä ole saanut kuin klitorisorgasmeja ja kuvittelen jääneeni hemmetin paljosta paitsi.