Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalit nyt ihan täynnä :(

Vierailija
06.01.2014 |

Tunnin treeniin meni tänään puolitoista tuntia, kun piti jonotella laitteisiin. Sali ihan täynnä porukkaa, suurin osa ihan uusia naamoja. Ei heitä näkynyt siellä marras- eikä joulukuussa. Toivottavasti ei näy enää helmikuussakaan...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa on ruuhkaista kun neitoset ja rouvat syöneet kinkkua pari kolme päivää. Itse kartan tammikuuta. Maaliskuulla ei ole niin ruuhkaa.

Vierailija
22/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa on tosiaan ruuhka-aika. Se väljenee kyllä siitä helmikuuhun mennessä, kun kinkunsulattajat ja muut tipattoman tammikuun viettäjät ei enää jaksa käydä. Kandee tammikuussa valita joku omituinen aika mennä salille, kuten aamulla tai lauantai-iltana, niin ei ole niin paha ruuhka kuin sunnuntai-iltapäivisin tai alkuviikosta töiden jälkeen. 

Ja hassua miten joku jaksaa aina suuttua näistä liikunta- ja kuntosaliaiheista. Joku keksi, että kyse on painoindekseistä, vaikka ruuhkista puhuttiin. Voi sisälukutaitoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävipiikki osui aina tähän aikaan, mikä oli kuntosaliyrittäjälle hyvä asia. Moni jäikin hyvän harrastuksen pariin. T.entinen saliyrittäjä, vuodet 98-09 omistin salin.

Vierailija
24/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapa mitä: sitä liikuntaa voi harrastaa muuallakin kuin kuntosalilla. Jos ap:takin niin kiusaa se, että julkisessa paikassa käy muitakin maksavia asiakkaita, niin voi sitten ostaa kotiin käsi- ja nilkkapainoja ja tehsä harjoituksia kotona. Lopuksi vielä kunnon maastolenkki.

Vierailija
25/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kummallista. Ensin valitetaan kun muilla on vähänkin ylipainoa ja huono kunto, että mun verovaroilla maksetaan teidänkin läskien hoito, ja sitten kun yrittää tehdä asialle jotain, kyräillään ja kiroillaan, että helvettiäkö noi mun salia ruuhkauttaa.

Vierailija
26/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se ruuhka myös minua, sen lisäksi että maksan vakioasiakkaana täyden maksun, nämä ruuhkan aiheuttajat ovat mukana jollakin tarjouksella. No, helmikuussa helpottaa. Kuntosalit ovat muuten siitä jänniä paikkoja, että missään muualla ei näe niin lihavia ihmisiä. Onnea niille, jotka eivät luovuta. Onneksi ei ole lunta, jatkan lenkkeilyä ja siinä paino putoaa ihan oikeasti. Ne kuntosalien laitteet ja sitä kautta lihaskunto nyt vaan tukee mun muuta liikkumista. Ilmainen vinkki kaikille ylipainoisille. Menkää pitkälle lenkille. Monta kertaa viikossa.

Vierailija
27/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun ulkomailla. Positiviisena huomiona se ettei joulun ja uudenvuoden jälkeistä turistikautta ole näkyvissä. Joulua tosin tässä maassa ei vietetä, mutta uusivuosi taisi kuitenkin olla kalenterissa.

Vierailija
28/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn juuri tuon takia tammikuun uimassa ja lenkillä sekä teen kotona vatsa/selkätreeniä. Helmikuun puolessa välissä taas mahtuu hyvin salille ;)

Vierailija
29/29 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo helmikuu, mutta kuntosalini on edelleen tukossa. Tänään ei mahtunut edes lämmittelylaitteisiin, kaikki varattuina. Mites muilla saleilla on ruuhkat helpottaneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi