uskovaiset tai muut elämää ymmärtävät, vastatkaa tähän.
Miksi joku saa sairaan lapsen? Miksi minä sain lapsen joka kuormittaa meidän koko perhettä, asettaa perheemme tuijotuksen kohteeksi, haittaa terveitä lapsiamme muodostamaan itsestään oikean kuvan, vie meidän parisuhteemme lultavasti lopulta avioeron partaalle.
Mikä tarkoitus sillä oli, että lapsemme syntyi keskosena ja nyt kärsii yhdestä sun toisesta ongelmasta juurikin tuohon keskosuuteen liittyen. Mikä on jumalan tai universumin tai ihan minkä vaan tarkoitus tälle, että saan vaan kadehtien katsoa muiden normaalien lasten äitejä ja yritän itse pärjätä päivästä toiseen. Ja aina saan vihaisia katseita "kasvattamatomasta" lapsestani. Naapurit karttaa meidän perhettä, perheestämme liikkuu ties mitä juoruja joita on kantautunut korviini. Miksi minua rankaistaan näin? Olenko jotenkin ehkä paha ansaitakseni tällaisen kohtalon?
Kommentit (34)
Se on kosto siitä ettet ole tukenut lääketieteellistä tutkimusta tarpeeksi.
Ootko kokeillu rukoilla Jumalaa? Uskossa on tärkeää, että vaikka olisi kuinka raskasta, niin ei menetä sitä uskoa vaan luottaa Jumalaan. Jaksaa pyytää apua, jos ei muuta niin pyytää jaksamista ja kärsivällisyyttä.
Älä mieti, mitä muut ajattelevat. Rakasta lastasi sellaisena kuin hän on. Hän on erityinen. Me muslimit uskomme, että jos sinulle tapahtuu vaikeita asioita elämässä, Jumala korvaa ne tuomionpäivänä. Vaikeuksista siis saat hyviä tekoja, jotka lasketaan eduksesi. Jumala voi armossaan päästää sinut taivaaseen, koska koit niin paljon vaikeuksia. Nyt tuntuvat ongelmat ja vastoinkäymiset ovat tosi asiassa Jumalan armoa sinulle, sillä loppujen lopuksi elämä täällä on vain silmänräpäys ja testi, kuka ansaitsee iänkaikkisen elämän ja kuka tuomion.
Toki jotkut vaikeudet voivat olla seurasta pahoista asioista.. Itse kuitenkin tiedät sydämessäsi, ansaitsetko rangaistusta.
Vammaiset pääsevät suoraan taivaaseen Luoja suokoon ilman tuomiota..
Vain erityiset ihmiset saa erityisiä lapsia.
Nämä kaikki vastoinkäymiset mitä koemme kasvattavat meitä henkisesti. Seuraavassa elämässä olemme huomattavan paljon vahvempia ja elämä tulee olemaan paljon helpompaa
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 16:44"]
[/quote]
Mielummin silloin päinvastoin
[/quote]
[/quote]
Itse olen sitä mieltä, että jokainen tässä elämässä saa osuutensa tuskaa kannettavakseen, teille se on osunut lapsienne vaikeuksien kautta. Joku on joutunut seksuaalisen väkivallan kohteeksi, jonkun alkoholistivanhemmat käyttivät nyrkkeilysäkkimä. Että voisimme arvostaa hyviä, täytyy meidän kokea myös huonoja asioita. Vaikka kukaan ei ole ansainnut saamaansa vääryyttä, näin se vain elämässä menee. Turha jäädä tuleen makaamaan ja katkeroitumaan, kun voisit hakea apua ja ponnistella elämässä eteenpäin. Ajan kanssa vaikeudet helpottavat, kun ne oppii hyväksymään.
Olen uskovainen, mutta en usko että kaikella on tarkoitus. Uskon kuitenkin, että Jumala voi kääntää pahatkin asiat hyväksi. Vaikka lapsesi sairaus ei olisikaan Jumalan tarkoittama, siitä voi koitua myös jotain hyvää. Uskon myös, että Jumala on kanssamme vaikeinakin aikoina. Pahat asiat eivät ole rangaistus pahoista teoista, niitä vain tapahtuu koska emme elä (enää) täydellisessä maailmassa. Voimia sinulle!
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 18:52"]
[/quote]
[/quote]
Miten niin päinvastoin? Jos esim. kaikki ne rahat mitä on laitettu sotimiseen, olisi laitettu lääketieteelliseen tutkimukseen, niin meillä olisi varmaan jo hoidot syöpään, aidsiin ja muihin tauteihin. Mut ei.
En nyt tarkoita, että ap olisi tukenut sotia mutta jos haluatte paremman maailman, niin sen eteen täytyy tehdä jotain.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 19:30"]
[/quote]
[/quote]
Miten niin päinvastoin? Jos esim. kaikki ne rahat mitä on laitettu sotimiseen, olisi laitettu lääketieteelliseen tutkimukseen, niin meillä olisi varmaan jo hoidot syöpään, aidsiin ja muihin tauteihin. Mut ei.
En nyt tarkoita, että ap olisi tukenut sotia mutta jos haluatte paremman maailman, niin sen eteen täytyy tehdä jotain.
[/quote]
Ihminen on siitä kummallinen olento, että se tuottaa itse sairauksia ja sitten kehittää niihin lääkkeitä, niin kuin esim aids, joka on ihmisen kehittämä.
Lääketehtaat hyötyy ja samalla nämä keinottelijat.
Aidsiinkin kehitettiin toimiva yksinkertainen hoito, joka kuitenkin kiellettiin, koska lääketehtaat olisivat kärsineet.
J-P
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 19:30"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sairauksia ei kannata parantaa vaan niitä pitää erikseen kehittää. Samoin niinkuin tietokoneviirukset. Ei se ole mikään bisness parantaa ihmisiä. Siksi vaihtoehtohoidot ovat pahasta joilla ihmiset voivat oikeesti parantua. "kosto" hmm, ihmiset kostavat joten kuka tässä kostaa?
Ei jumala estä pahoja asioita tapahtumasta, vaan auttaa kestämään niitä. Et taatusti ole saanut ongelmia siksi, että jotenkin ansaitsisit ne. Toivon sydämestäni perheellenne helpotusta ja että saisitte mahdollisimman hyvin apua. Toivottavasti sulle tapahtuu vielä paljon hyviä asioita elämässäsi. Voimia :)