NELIAPILAT
Ajattelin, että jos uutta ketjua värkkäis, kun on tuo edellinen jo niiin pitkä. Paljon on tullu uusia ketjuilijoita, mikä on tosi mukavaa. Yhtään plussia ei vaan taida vieläkään kuulua...
Omassa mahassa on nyt kovaa jännitystä, kun on menossa kp 27/27-30. Kävin uimahallissa puntarissa ja painokin oli yht äkkiä kolme kiloa laskenut. Se on aina ennenkin ollut mulla raskauden merkki. Jänskättää... Oon kun kuumilla hiilillä, mutten taida uskaltaa vielä testata. On semmonen olo, että jos testaan ja on nega niin sitte oon tosi allapäin. Nyt voi rauhassa haaveilla, kun tätiä ei vielä näy.
Tätä on varmaan kysytty tuhat kertaa, mutta kuinka pian apteekin testeillä voi testata? Pitääkö odottaa viikko vai muutama päivä?
Viileitä kesäsäitä ja lempeitä sateita sekä niitä tuttuja plussatuulia toivoo marinoX
Kommentit (87)
Voi.....mijora, harmi juttu. Toivottavasti sun kiertosi nyt pian tasaantuisi, hali.
Sinhelmi; Testaa vaan.....itse en malttaisi näin pitkälle. Hopi hopi kaapin perukoille;) +++++++++rutkasti!
Mulla on vaan se yksi asia mielessä....tai oikeastaan kaksi, ollako vai eikö olla. Mutta se on vaan maltettava odottaa esnsi viikolle, mikään ei auta. Nyt vasta kp18, joten piiiiiitkä odotus vielä täällä. Hitsi kolme lasta, enkä ole aiemmin tämmönen höpsö ollut kuumeilun kanssa huh huh, välillä jo nauran itselleni. Masukipu katosi eilen illalla yks kaks, pelästyin jo, että menkat alkavat huippu aikaisin. Tänään ei mitään, ei yhtään mitään......oireita mun on varmaan edes turha metsästää, kaikki kolme raskautta olleet lähes oireettomia. Plussattua tisut olleet arat ja lievää kuvotusta.
No siinä sitä omanapaisuutta täältäkin, kiva kun jaksatte lukea;)
Sinihelmi......nyt testaamaan! ja sit tänne!
Lalla
..että mitäs tänne kuuluu? En ole vielä kotiutunut tuonne odotuspuolelle, joten päätin kurkata, mitä tänne kuuluu. Eipä se raskaus vieläkään niin kovin todelliselta tunnu, kuukauden päästä sitten pitäisi nähdä jotakin ultrassa, toivottavasti kaikki on hyvin...
Lalla kyseli, että kuinka kauan on kestänyt yritys ennen plussaamista. Meillä ensimmäinen nappas ekasta mutta oli kohdunulkoinen, toinen kolmannella kierrolla, kolmas toisella, neljäs ekalla ja tämä viimeinen eli tuleva neljäs mukelo vaati kolme kiertoa. Elikkäs melko helposti meillä on onneksi vielä sujunut.
Joku kirjoitteli, että on hullua toivoa neljättä, kun on jo kolme tervettä onnellista lasta. Olen miettinyt paljon myös samaa. Toisaalta, kun lapsista tykkää ja lapset tykkäävät olla omassa perheesssä, miksei siihen porukkaan sitten voisi tulla yksi nautiskelija lisää. Välillä kyllä tuntuu, että olen valinnut väärin ja että pinna ei kestä, mutta eiköhän se ole sama juttu kaikilla...
Plussatuulia kaikille, varsinkin Lallalle, kun tuntuu yritystäkin riittävän ja pikkuinen olisi varmaan teidän perheeseen tosi toivottu. Uskon, että vielä onnistuu ja vauveli tulee olemaan onnellinen, kun saa äidikseen juuri sinut!
Hyviä vointeja ja mukavaa kesän loppua toivottelee marinox (rv 7+6)
Voi Marinox.....ihana kuulla sinusta ja nuo sinun kauniit sanat, liikutuin kyyneliin. Kiitos, olen sanaton.
Mulle ei nyt mitään ihmeellistä kuulu, odotan vaan piinapäiviä. Tänään toki olen saanut aikaankin jotain; Siivosin kunnolla koko huushollin, leivoin kakunpohjan kuopuksen nimppareille ja vaihtelin noihin kukkasiin multaa, kun niissä oli pieniä kärpäsiä ihan älyttömästi.
Hauskaa illan jatkoa kaikille ja tietysti niitä +++++tuulia!
Ilmoitelkaahan tytöt kuulumisianne:)
Lalla
Täällä ei mitään uutta kierto polkee paikallaan ,mitään ei oo tapahtunu kp47...välillä mahaa juilii menkkamaisesti ,mut ei mitään silti tapahdu.
No onneksi saa ajatukset vähän muualle ,sillä homenna alkaa työt 4kk tauon jälkeen. Pehmeä aloitus kaksi päivää töitä ja sitten heti kaksi vapaata ,joka kieliikin sitten viikonlopputöistä ,niitä onkin sitten muutama viikonloppu peräkkäin:( ei niin kiva kun aikaa perheelle jää sit niin vähän.
Lallalle toivottelen malttia ...piina aika päällä jälleen:)
Kuinka me jaksetaan tätä piinausta alituiseen ,tässä ei oo mitään järkee? Toisaalta kyllä ei näissä jutuissa ole järjen kanssa mitään tekemistä:)
On muuten aikas pitkä tää ketju taas ,voisi vaikka huomisesta aloittaa uuden...olis vähän helpompi lukee...siinä tehtävä jollekkin huomisaamuksi ,itse en taida ehtiä ,vaikka vasta iltavuoroon menenkin.
Reissusta palailimme. Hyvä, kun tuli reissu tähän saumaan, niin oli muuta ajateltavaa. Kävi nimittäin niin, että ehdin muutaman päivän olla raskaana ja sitten alkoi kovat kivut ja vuoto. =( Olihan se kamalaa, kun hetken jo ehti kaikkea miettiä ja suunnitella. Suru ihan todellista, vaikka nyt jo pystyy ajattelemaan niin, että hyvä kun tapahtui heti aluksi eikä vasta viikkojen tai jopa kuukausien kuluttua. En ole mihinkään lääkäriinkään ollut yhteyksissä, kun vuoto tasoittunut normaaleita menkkoja vastaavaksi ja periaatteessa niin varhainen km, että olisi voinut luulla vaan menkkojen olevan muutaman päivän myöhässä (ellei satu olemaan höperö kuumeilija=) ). Nyt siis katsellaan, miten kroppa tästä selviää. Mieli on jo seuraavassa yrityksessä, vaikka aluksi ajattelin, että unohdetaan koko homma, kun tuntui niin kamalalta. Nyt huomaan kuumeen olevan entistä kovempi ja epäröinnin olevan ohi. Tiedän mitä haluan, mutta eri asia sitten saanko sen...
Mutta plussatuulia kaikille ja tsemppiä piinailijoille.
laitoinkin sitten viestin vahingossa tuonne väärään paikkaan siis uudeksi keskusteluksi :/ mutta ehkäpä näistä viisastuu..ja seuraavalla kerralla katsoo kaksi kertaa.. :)
En tiedä miten tän sanoisin, koska ajatukset pyörivät vain ja ainoastaan yhden asian ympärillä, muu on jotenkin taka-alalla. Eli, menkat eivät ole vieläkään alkaneet!!!!!! No, joo, tänään on kp 29, ja yleensä mun kierto on 29-30 päivää. Mutta, mieleni tekis niiiiiin kamalasti testata, mutta pelkään, että testiin tulee vain yksi viiva. Joten, suojellakseni tunteitani, yritän malttaa odottaa lauantai-aamuun, edellyttäen, ettei ferrari ole kurvannut paikalle ennen sitä.
Muutama päivä sitten vielä oli menkan alkamisoireita, mutta tänään ei ole ollut minkäänlaisia oireita. En tiedä, mitä ajatella... sydän läpättää mutta en anna itseni innostua vaan pidän " elämän realiteetit" tiukasti mielessäni. Vessassa käynnit ovat pelkkää tuskaa - tiirailen alushousuja tiukin silmin.
Ihana, kun täällä saa " purkautua" :))))) . Eli, ihan itsekästä oma-napaista tällä kertaa.
Sinihelmi