Nuorin, jonka kanssa 25v nainen mielestänne voi seurustella?
Mikä on teidän mielestänne nuorin ikä miehelle, jonka kanssa 25-vuotias nainen voi seurustella vakavissaan? Montako vuotta nuorempi?
Jos oletetaan että nainen on työelämässä, hänellä on jo lapsi/hän haluaa lapsen ja elää melko tavallista kotielämää?
Kommentit (27)
30v, nuoremmat eivät ole valmiita perheen perustamiseen
30v, nuoremmat eivät ole valmiita perheen perustamiseen
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:48"]30v, nuoremmat eivät ole valmiita perheen perustamiseen
[/quote]
Ja perusteella millä?? Nyt tekis mieli haistattaa pitkät!
Kuustoista taitaa olla jo sakkolihaa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 20:41"]18, mutta on epätodennäköistä, että sen ikäisistä löytyisi sopivaa persoonaa. Jos nainen kaipaa perhettä ja lapsia, valitettavasti kannattaa kokeilla nelikymppisiä.
Eniten se kuitenkin on persoonasta kiinni.
[/quote]
Itse rupesin 25- vuotiaana seurustelemaan 18- vuotiaan miehen kanssa. Nyt 1,5 vuotta myöhemmin meillä on rivitalon pätkä ja kuukauden ikäinen pieni prinsessa ♡
Ja tosiaan persoonasta kiinni, hänen osa kavereistaan on todellakin "pentuja".
[/quote]
Alapeukkuja miksi? Lapsellamme on hyvät oltavat ja mieheni vakitöissä. Ikä on vain numeroita.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 19:09"]
Riippuu täysin ihmisistä. Minä olin 25 kun mentiin yhteen mieheni kanssa, mieheni oli silloin 22. Mulla oli vieläpä kaksi lasta edellisestä avioliitosta, mutta mieheni on aina osannut suhtautua tosi hyvin lapsiini, ja on aina pitänyt heidät kuin ominaan.
Nyt me on oltu yhdessä 24 v, meillä on yhteisiäkin lapsia ja lapsenlapsiakin.
[/quote]
Mä taidan tuntea teidät. Alkaako yhteisten lastenne nimet E ja I kirjaimilla?
Itse olin 22 ja mieheni 18 tavatessa. 2v päästä naimisissa ja 1 yhteinen lapsi. Nyt ikää minulla 30, mies 26. Olen kotiäitinä 3 lapsen kanssa, mies erittäin hyvätuloinen nykyään. Lapsille en voisi kuvitella parempaa isää. Jaksaa harrastaa ja tehdä lasten kanssa ja on hyvin rakastava! Ikä on vain numeroita, enemmän persoona vaikuttaa! Itse olen superonnellinen ja en muuttaisi mitään. Varmasti on moni kauhistellut ikää (20v) ensimmäisen lapsen saadessamme, mutta se ei haittaa. Vastuuntuntoisempaa ja osallistuvampaa isää en ole nähnyt! Ja taloudellisia huolia ei ole eli sekin helpottaa. Tosiaan ei se ikä vaan se persoona!