Miksi miehille ei kelpaa vähän "äijämäisempi" nainen?
Eli ei jaksa pukeutua nätisti eikä meikata, ei ole kiinnostunut häistä eikä vauvoista, ei kiinnosta astiat ja design huonekalut. Perjantai-iltana on parasta istua sohvalla 6 pack kaljan kera ja katsoa telkkua tai pelata. Parisuhde olisi kiva, mutta ei perheen perustamisia.
Olen tälläinen ja en löydä miestä millään. En ole ihan "rekkalesbo" kuitenkaan hiukseni on pitkät ja painokin normaali mutta en tosiaan jaksa pukeutua nätisti.
Ammattini on miesmäinen duunariala, eikä töistäkään ketään kiinnostunutta löydy.
Kommentit (63)
Suomessa ei ole naisellisia naisia, joten en ymmärrä aloituksen ruikutusta. Tai ymmärrän toki, että naiset ruikuttaa, aina ja ikuisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et kelpaa miehille, en tiedä miksi. Monet "äijämäiset" - eli aivan tavalliset naiset jotka eivät leiki prinsessaa - kyllä kelpaavat. Ehkä et kelpaa miehille, koska olet niin tyhmä, että kuvittelet aivan tavallisen käyttäytymisen olevan jotenkin "äijämäistä".
Totuus on että valtaosa naisista meikkaa, käyttää naisellisia vaateita ja on kiinnostunut häistä, vauvoista, sisustukseta yms. Miehet tykkäävät pilkata näitä piirteitä, mutta kuitenkin pohjimmiltaan eivät muunlaista kelpuuttaisi. Kyllä naisen täytyy olla nätti ja edustava kodin hengetär.
XDDDDDDDD Minua ei kiinnosta v...tuakaan jotkut HÄÄT JA VAUVAT, sisustaminen kylläkin on armas harrastukseni ja intohimoni XD.
Joskus pukeudun isoihin huppareihin, mutta suurimman osan ajasta näytän siltä kuin olisin lähdössä joihinkin rentoihin juhliin. En siis viipota menemään mekoissa ja korkkareissa (en ikinä käytä korkkareita, en edes osaa kävellä niillä XD) mutta tyylini on sellainen perustyylikäs.
Meikkaan kyllä ja käyn joka päivä suihkussa, olen aina puhdas ja harjaan tukan ja hampaat ennen ulos lähtöä. Mutta toisaalta saatan viipottaa isossa hupparissa huppu päässä ja tiirailen komeita autoja XDDD
Niin ja miekkosista ei ole pulaa XDDDDD
No tässä olis hieman lyhyempi tunteellinen mies. Autoa en osaa korjata mutta kokkaan ja soitan pianoa, viulua, puhun viittä eri kieltä ja kielellä osaan muutenkin tehdä nautinnollisia asioita. JA perhanan hyvä sängyssä! Kelpaako?
Ei muakaan kiinnosta häät (naimisiin tosin tahtoisin) eikä vauvat, ei sisustus eikä huonekalut. En paljoa jaksa välittää ulkonäöstä, kampaamossa käyn. En juo. Kyllä mulla oli kiinnostuneita miehiä aikanaan silti, ennen kuin lihoin.
kuuluuko ap siihen kolmanteen suku puoleen
Kyllä kiinnostaisi "hössötysvapaa" nainen, mutta valitettavan usein sellaisilla on käytöstavoissa kohentamisen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei muakaan kiinnosta häät (naimisiin tosin tahtoisin) eikä vauvat, ei sisustus eikä huonekalut. En paljoa jaksa välittää ulkonäöstä, kampaamossa käyn. En juo. Kyllä mulla oli kiinnostuneita miehiä aikanaan silti, ennen kuin lihoin.
Oletko puhelias ja sosiaalinen? Itse olen hiljainen enkä osaa hymyillä. Mulla ei siis ole oikeasti MITÄÄN mahkuja saada ketään kiinnostumaan itsestäni. ap
Olin kerran tuollaisen naisen kanssa treffeillä. Siinä kohtaa meni maku, kun söimme kanansiipiä ja hän puri hampaillaan niistä luista rustot irti ja sylkäisi ne koiralleen herkkupalaksi. Siis ruokapöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille ei kelpaa vähän naisellisempi mies?
Minulle kelpaa. Tai voihan olla että määritelmäsi naisellisemmalle on erilainen kuin minun, voit toki tarkentaa mitä meinaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa, mutten usko että sinulle kelpaisi kaltaiseni mies, joka ei ole perinteisellä tavalla "miehekäs".
Mulle kelpaisi oikein hyvin vähän herkempi ja "naisekkaampi" mies. En ole kiinnostunut isoista vahvoista "alfoista"
Olen lyhyt, hoikka, ujo, introvertti, eikä vasarakaan pysy kädessä. Vieläkö kiinnostelee?
Kuinka lyhyt? Mulle kelpaa kunhan on itseni pituinen edes ja olen itse lyhyt.
Introverttius saattaa olla ongelma koska olen itsekin sellainen, ja toisten introverttejen kanssa ei meinaa syntyä yhtään minkäänlaista keskustelua.
Sulle ois pitkä jono ottajia vaikka olet millainen "äijä", jos vaan ulkonäkö on (luonnostaan) riittävän hyvä. Miesvaltaisissa duunaripaikoissa ei edes tartte olla mikään 10/10 missi vaan sellanen hyvä 8,5 tekee susta koko työpaikan kauneimman ja paremman mitä niiltä kavereilta kotoa löytyy tai voisi löytyä...
Eli neuvo: jos laittautuminen ei kiinnosta niin laita edes kroppa kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Sulle ois pitkä jono ottajia vaikka olet millainen "äijä", jos vaan ulkonäkö on (luonnostaan) riittävän hyvä. Miesvaltaisissa duunaripaikoissa ei edes tartte olla mikään 10/10 missi vaan sellanen hyvä 8,5 tekee susta koko työpaikan kauneimman ja paremman mitä niiltä kavereilta kotoa löytyy tai voisi löytyä...
Eli neuvo: jos laittautuminen ei kiinnosta niin laita edes kroppa kuntoon.
Tajuatko miten tasokas 8.5 on? Todellakaan ei mikään taviksen "arvosana". Kymppejähän ei todellisuudessa ole olemassa. kasit ja ysit on jo harvinaisuuksia.
Aivan, laihduta akka laihduta. Opi meikkaamaan. Ja juomaan. Sitte rohkeasti baariin vaan! Ei se mies taivaalta sun syliin tipahda, omaa aktiivisuutta täytyy olla!
Ootko kovin nuori? skaala laajenee kun ikää vähän tulee.
Vierailija kirjoitti:
Aivan, laihduta akka laihduta. Opi meikkaamaan. Ja juomaan. Sitte rohkeasti baariin vaan! Ei se mies taivaalta sun syliin tipahda, omaa aktiivisuutta täytyy olla!
Jos nimenomaan sanotaan erikseen, ettei ole kiinnostusta meikata, miksi ehdotatte meikkaamista?
Jos ei miesvaltaisessa työpaikassa saa mailaa reikiinsä niin paljon kuin haluaa, niin naisessa on jotain todella suurta vikaa
Vierailija kirjoitti:
Ap tekee päivittäin töitä miesten kanssa. Jos ulkonäkö ei ole täysin luotaantyöntävä, niin miehiä tunkee syliin ihan arjessakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei miesvaltaisessa työpaikassa saa mailaa reikiinsä niin paljon kuin haluaa, niin naisessa on jotain todella suurta vikaa
Pystytkö keksimään, että mitähän vikaa? :( En ole läski, en ole yh enkä nalkuttaja. En myöskään odota että kukaan tekee töissä jotain raskasta juttua puolestani vaan teen itse. Olen itsekin tullut tulokseen että mussa ON jotain pahasti vialla kun ikinä ei kukaan kiinnostu. En vaan keksi mitä se on. Liian hiljainen? Resting bitch face?
Tottakai voin. :) Alkoholin käyttö ja sit toi hää juttu. Mie en oo ikinä maistanu alkoholii, ja en tiiä miten ihmiset käyttäytyy humalassa. Nii, se voisi olla ongelma. Ei se miuu haittaisi jos vähän juo, mut miuu melko varmasti alkaisi pelottaa, jos toinen o humalas. :/ Mie haluisin naimisii, ja häitäki oo miettiny ja mis kosis. :)
Sit ne jutut mist tykkäsin! :) Mikää ei oo nii söpöö ku huppariin pukeutunu nainen. :3 Eli ei tartte korostaa muotojaa. Mie haluisin nähdä mahdollise tyttöystävän ilman meikkii. Mie e myöskää haluu lapsii, ny tai ikinä. Astit ja huonekalut ei kiinnosta pätkääkään. :D Jos nainen keräilisi huutokauppa-keisari-henkisii-muumimukeja, nii ei se miuu hirveesti kiinnostas. Itse keräilen juttuja, nii ehkä siinä olis ainoastaa se. Sit se iso juttu, sie tykkäät pelata. :) Se ei oo mikää kriteeri, mut ite oon pelannu lapsesta asti ja oon Sony ja Pleikka uskolline, nii olis tosi kiva jos mahdollisen tyttöystävän kanssa voisi pelata yhdessä Unchartettii ja muita pelei. :) M25