Miksi miehille ei kelpaa vähän "äijämäisempi" nainen?
Eli ei jaksa pukeutua nätisti eikä meikata, ei ole kiinnostunut häistä eikä vauvoista, ei kiinnosta astiat ja design huonekalut. Perjantai-iltana on parasta istua sohvalla 6 pack kaljan kera ja katsoa telkkua tai pelata. Parisuhde olisi kiva, mutta ei perheen perustamisia.
Olen tälläinen ja en löydä miestä millään. En ole ihan "rekkalesbo" kuitenkaan hiukseni on pitkät ja painokin normaali mutta en tosiaan jaksa pukeutua nätisti.
Ammattini on miesmäinen duunariala, eikä töistäkään ketään kiinnostunutta löydy.
Kommentit (63)
Ja mä oon ajatellut osoittautuvani potentiaalisen miehen silmissä liian äijäksi naiseksi jos vielä joskus tulee aiheelliseksi kertoa musamaustani (kuuntelen pääasiassa kaikenmuotoista thrash- ja death metallia). Meikkaan kevyesti ja olen pitkätukkainen eikä ulkoinen olemukseni ole stereotyyppinen metallidiggarin mukainen vaikka suosinkin tummia värejä pukeutumisessani.
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en jaksa juuri meikata. Pukeudun miten itse haluan. Välillä huppariin, välillä naisellisemmin. Työ on miesten alalla ja siellä kaikilla samanlaiset työvaatteet. Edelliset 3 suhdetta on löytynyt juurikin töistä. Olen tosin hoikka, tiimalasi vartalolla. Eli helposti kyllä sitä yhdenyön seuraa saa, kun naamakin on ok. Mutta auta armias, kun minulla on lyhyet hiukset. Silloin ei pidetä naisellisena, vaikka mitä olisi päällä. Että pinnallisia ne miehetkin on, jos se hiusten pituus ratkaisee. Minä kun pidän juuri sellaisia hiuksia kuin haluan. Joskus pidempiä, joskus lyhyitä.
Millä perusteella huppariin pukeutuminen ei olisi naisellista?
Haluan naisen, en äijänaista.