Miksi miehille ei kelpaa vähän "äijämäisempi" nainen?
Eli ei jaksa pukeutua nätisti eikä meikata, ei ole kiinnostunut häistä eikä vauvoista, ei kiinnosta astiat ja design huonekalut. Perjantai-iltana on parasta istua sohvalla 6 pack kaljan kera ja katsoa telkkua tai pelata. Parisuhde olisi kiva, mutta ei perheen perustamisia.
Olen tälläinen ja en löydä miestä millään. En ole ihan "rekkalesbo" kuitenkaan hiukseni on pitkät ja painokin normaali mutta en tosiaan jaksa pukeutua nätisti.
Ammattini on miesmäinen duunariala, eikä töistäkään ketään kiinnostunutta löydy.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei miesvaltaisessa työpaikassa saa mailaa reikiinsä niin paljon kuin haluaa, niin naisessa on jotain todella suurta vikaa
Pystytkö keksimään, että mitähän vikaa? :( En ole läski, en ole yh enkä nalkuttaja. En myöskään odota että kukaan tekee töissä jotain raskasta juttua puolestani vaan teen itse. Olen itsekin tullut tulokseen että mussa ON jotain pahasti vialla kun ikinä ei kukaan kiinnostu. En vaan keksi mitä se on. Liian hiljainen? Resting bitch face?
Mittasi? Niitä tietämättä veikkaisin, että olet liian hiljainen, torjuva, et tarpeeksi rento ja naura tarpeeksi miesten jutuille että yhdistettynä keskinkertaiseen ulkonäköön kukaan erityisesti kiinnostuisi tai jaksaisi kokeilla.
Itsekään en jaksa juuri meikata. Pukeudun miten itse haluan. Välillä huppariin, välillä naisellisemmin. Työ on miesten alalla ja siellä kaikilla samanlaiset työvaatteet. Edelliset 3 suhdetta on löytynyt juurikin töistä. Olen tosin hoikka, tiimalasi vartalolla. Eli helposti kyllä sitä yhdenyön seuraa saa, kun naamakin on ok. Mutta auta armias, kun minulla on lyhyet hiukset. Silloin ei pidetä naisellisena, vaikka mitä olisi päällä. Että pinnallisia ne miehetkin on, jos se hiusten pituus ratkaisee. Minä kun pidän juuri sellaisia hiuksia kuin haluan. Joskus pidempiä, joskus lyhyitä.
No huhhuh mitä vinkkejä täällä tulee miehiltä. Pitäisi laihduttaa, meikata, juoda, mennä baariin, flirttailla ja nauraa miesten huonoillekin vitseille ties mitä..
Mun vinkki on että jos kukaan ei tykkää susta omana itsenäsi niin ei kannata mitään ruveta esittämäänkään. Se jos joku on luotaantyöntävää.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran tuollaisen naisen kanssa treffeillä. Siinä kohtaa meni maku, kun söimme kanansiipiä ja hän puri hampaillaan niistä luista rustot irti ja sylkäisi ne koiralleen herkkupalaksi. Siis ruokapöydässä.
se nainen on taatusti mun duunikaveri. Sen muijan ruokailutavat on kuin neandertalin luolamiehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa, mutten usko että sinulle kelpaisi kaltaiseni mies, joka ei ole perinteisellä tavalla "miehekäs".
Mulle kelpaisi oikein hyvin vähän herkempi ja "naisekkaampi" mies. En ole kiinnostunut isoista vahvoista "alfoista"
Olen lyhyt, hoikka, ujo, introvertti, eikä vasarakaan pysy kädessä. Vieläkö kiinnostelee?
Kuinka lyhyt? Mulle kelpaa kunhan on itseni pituinen edes ja olen itse lyhyt.
Introverttius saattaa olla ongelma koska olen itsekin sellainen, ja toisten introverttejen kanssa ei meinaa syntyä yhtään minkäänlaista keskustelua.
171 cm. Osaan halutessani olla puheliaskin, mutta se ei ole luontaista, vaan käy työstä.
Liian hiljainen ja bitchface? Itse annoit vastaukset. Miesten kanssa pitää jutella, menet ihan itse juttelemaan. Ehdota kaljat töitten jälkeen. Leivo mustikkapiirasta ja ota mukaan töihin ja tarjoa siellä joillekki miehille palasen silloin ku kahvitauko. Ihan ihmeellistä tää käsitys että muka riittäisi etta nainen pelkästään on, ei mitään jaeta itsestään. Eikä hymyile eikä edes kevyesti meikkaa. Omassako introvertti-kuplassa sen mihen pitäis löytyä?
En halua naista joka on ns."kuin yksi jätkistä".
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh mitä vinkkejä täällä tulee miehiltä. Pitäisi laihduttaa, meikata, juoda, mennä baariin, flirttailla ja nauraa miesten huonoillekin vitseille ties mitä..
Mun vinkki on että jos kukaan ei tykkää susta omana itsenäsi niin ei kannata mitään ruveta esittämäänkään. Se jos joku on luotaantyöntävää.
Miten niin miehiltä? Naisilta nämä on ja toimiviksi testattuja.
Vierailija kirjoitti:
Liian hiljainen ja bitchface? Itse annoit vastaukset. Miesten kanssa pitää jutella, menet ihan itse juttelemaan. Ehdota kaljat töitten jälkeen. Leivo mustikkapiirasta ja ota mukaan töihin ja tarjoa siellä joillekki miehille palasen silloin ku kahvitauko. Ihan ihmeellistä tää käsitys että muka riittäisi etta nainen pelkästään on, ei mitään jaeta itsestään. Eikä hymyile eikä edes kevyesti meikkaa. Omassako introvertti-kuplassa sen mihen pitäis löytyä?
Ai pitäis oikein epätoivoisena itseään JAKAA ja lahjoa mustikkapiirakalla. Nyt kyllä naurattaa :D Tuollainen epätoivoinen miellyttäminen kyllä ajaa pois kaikki mahdolliset kosijat. Epätoivo haisee kilometrien päähän.
Vierailija kirjoitti:
En halua naista joka on ns."kuin yksi jätkistä".
En ole koskaan yrittänyt olla "yksi jätkistä". Mun käsityksen mukaan ne on siellä aina heittämässä "ronskia läppää" miesten kanssa. Itse olen vaan ihan normaalisti työhommissa mukana enkä mitään yritä jätkäillä.
Monelle kelpaa.
Miksi teette älyttömiä elämästä vieraantuneita aloituksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei miesvaltaisessa työpaikassa saa mailaa reikiinsä niin paljon kuin haluaa, niin naisessa on jotain todella suurta vikaa
Pystytkö keksimään, että mitähän vikaa? :( En ole läski, en ole yh enkä nalkuttaja. En myöskään odota että kukaan tekee töissä jotain raskasta juttua puolestani vaan teen itse. Olen itsekin tullut tulokseen että mussa ON jotain pahasti vialla kun ikinä ei kukaan kiinnostu. En vaan keksi mitä se on. Liian hiljainen? Resting bitch face?
Jos näytät vihaiselta ja olet hiljaa, niin muut ehkä pitävät sinua vihaisena ja kiukkuisena, eivätkä halua siksi lähestyä.
Voi olla että ihan hyvin kelpaa , mutta ne miehetkin voi olla ujoja ja pelkää kaikkea metoo juttuja eikä siksi uskalla näyttää mitään kiinnostumisen merkkejä. Täytyy naisen itse nykyään olla aloitteellinen jos siell on joku kiva tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, laihduta akka laihduta. Opi meikkaamaan. Ja juomaan. Sitte rohkeasti baariin vaan! Ei se mies taivaalta sun syliin tipahda, omaa aktiivisuutta täytyy olla!
Ap tekee päivittäin töitä miesten kanssa. Jos ulkonäkö ei ole täysin luotaantyöntävä, niin miehiä tunkee syliin ihan arjessakin.
Ihme luuloja. Olen koko ikäni ollut miesvaltaisilla työpaikoilla ja myös harrastukseni ovat olleet miesvaltaisia. Kaikki miehet pitävät hyvin tarkasti kiinni kaveri-imagosta, kuormasta ei syödä.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran tuollaisen naisen kanssa treffeillä. Siinä kohtaa meni maku, kun söimme kanansiipiä ja hän puri hampaillaan niistä luista rustot irti ja sylkäisi ne koiralleen herkkupalaksi. Siis ruokapöydässä.
No huhhuh. Vastikään puusta pudonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, laihduta akka laihduta. Opi meikkaamaan. Ja juomaan. Sitte rohkeasti baariin vaan! Ei se mies taivaalta sun syliin tipahda, omaa aktiivisuutta täytyy olla!
Ap tekee päivittäin töitä miesten kanssa. Jos ulkonäkö ei ole täysin luotaantyöntävä, niin miehiä tunkee syliin ihan arjessakin.
Ihme luuloja. Olen koko ikäni ollut miesvaltaisilla työpaikoilla ja myös harrastukseni ovat olleet miesvaltaisia. Kaikki miehet pitävät hyvin tarkasti kiinni kaveri-imagosta, kuormasta ei syödä.
No et taatusti ole ollut päivääkään miesten kanssa duunaripaikassa töissä, kuten ap ja esim. minä. Siellä on ihan eri maailma.
Minä olen jossain määrin äijämäinen judomimmi, ja olen huomannut jakavani mielipiteet. Jotkut tykkää paljon ja toiset ei voi sietää. Ei auta kuin etsiä miestä siitä ekasta porukasta.
Ei kiinnosta siksi, koska loppujenlopuksi jokainen mies haluaa kantaa naisensa käsilaukkua, viettää viikonloput Ikeassa ja puhua tunteistaan.
Joskus yläasteella pojat kiusasi mua siitä että olen liian hiljainen. Monesti mulle sanottiin että kukaan ei voi tykätä susta koska et puhu tarpeeksi. Voiko tämä olla syy?