Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä anaaliseksi TODELLISUUDESSA on?

Vierailija
04.01.2014 |

Netin seksi-aiheisia keskustelupalstoja lukiessa saa sellaisen (väärän?) vaikutelman, että anaaliseksi on nykyisin täysin arkipäiväistä ja että sitä harrastetaan lähes kaikissa heteroparisuhteissa. Tietääkö joku, mikä on totuus? Olenko siis yksi harvoja naisia, joita se anaaliseksi ei millään muotoa kiinnosta? Ja korostettakoon nyt heti etten ole myöskään yksi niistä, jotka kauhistelevat sitä tai paheksuvat sitä harrastavia, mutta itse en vain koskaan ole ymmärtänyt, mitä kiihottavaa siinä voisi olla eikä siten ole käynyt mielessäkään sitä kokeilla.

N37

Kommentit (427)

141/427 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kun luki tämän viesti ketjun läpi niin tuli mieleen että moni puhuu mitä on kuullut kavereilta ja moni puhuu ylestäen asioista vaikka mitään mistään tiedä ja nämä on aika monesti millä asijoita jolla pilataan hyvä anaali yhdyntä

anaali seksi on hauskaaa ja antavaa jos se tehdään oikeein sillä kuinka moni nainen ottaa kyrvän kuivaan pinppaan ilman lämmittelyjä ja kehuu että tuntuu hyvältä 

asiaan päteee sama kun kaikkeeen hyvään seksiin se vaatii aikaa ja hyväilemistä ja lämmittelyä kaikki naiset ei voi ottaa sitä kyrpää peppuun ilman että se koskee se on totta ja silloin se on pois laskuista

muutama kommentti oli että olen sanonut että miehelle että tunge jotain itsesi perseeseen ja niin katotaan sitten suosittelen sitä lämpimästi sillä siinä tajuaa sen että pyllyyn ei tungeta mitään väkisin ja oppii että sen kansa toimiessa pitää olla tosi tosi hellä 

naisen pitää sanoa reilusti että nyt sattuu eikä olla hiljaa sillä se saatanan äheltäjä ei todellakaaan tiedä mitä sinä tunnet ja kännissä en suosittele mitään seksiä sillä se on sama kun nussii kumi saapasta

ja kannattaa samalla kun liuut sinne naisen pyllyyn niin hyväillä naista käsillä sellaisita paikoista josta nainen kiihottuu sillä se rentoittaa naista eikä vain survoa ja jättää nainen oman onnensa nojaan 

ja teille jotka sanotte että se on pieni munasten miesten hommia niin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä osaanko minä muuta kun runkata sillä se että omaa ison ei tarkota että sitä osaaa käyttää

mutta suomihan on tunnettu siitä että meillä on tabuja enemmen kun väkiluku  

seksi on hauskaa kun se tehdään rauhassa ja kumppania kunnioittain eikä ajatellen itseään

kaikkea kannattaa kokeilla kerran jos tykkää niin tykää kaikki ei tykkää kaikesta

Vierailija
142/427 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sitä harrastetaan naisen toiveesta aina välillä. En itse saa siitä paljonkaan, puristus ei ole yhtä ihana kuin vaginassa. Mutta nainen saa voimakkaita orgasmeja anaaliseksissä, joten totta kai haluan niitä naiselleni tuottaa.

Aloittaja: jos et kokeile jotain, et kai oikein osaa sanoa, saako siitä nautintoa vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/427 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te harrastajat: teettekö suolihuuhtelun? Jos, niin millä tavalla? Miten varmistatte, ettei tuu sotkua? Vai kestättekö vaan paskat peniksenpäässä jos niikseen tulee.. Ite haluaisin kokeilla, mutta mahdollinen sotku pelottaa. Suihkussa ollaan sen takia kokeiltu, mutten pysty rentoutumaan tai löytämään mukavaa asentoa :/

Vierailija
144/427 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se anaaliseksi ole yleisyydessä verrattavissa suuseksiin eli paljon porua tyhjästä. Puheissa niitä tekevät yksi jos toinenkin, mutta tosielämässä lienee ani harva.

Vierailija
145/427 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v ja mies42v. Yhdessä oltu 25v ja myös anaalipanoja harrastettu aina silloin tällöin. Mukavaaa ja kiihottavaa vaihtelua :). Tärkeintä on muistaa riittävä kiihottuminen, liukkari ja varovainen alku. Ei pidätysongelmia. En tiedä mitä ystäväpiiri makkareissaan puuhaa eikä kiinnostakaan. Oman miehen janssa ja turvallisessa suhteessa voi kokeillamitä vain :)

Vierailija
146/427 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tätä uskaltaisi puolisolle ehdottaa, ettei luule ihan pervoksi??

Vierailija
147/427 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 02:21"]

Mua surettaa kun hyvä ystäväni kertoi kokeilleensa peppuseksiä ex- poikaystävänsä painostukseta. Jätkä kuulemma aina kännissä alkoi vonkaamaan että pitäs saada laittaa kakkoseen. No lopulta kaverini suostui tähän. Oli kuulemma itkenyt koko toimituksen ajan (jätkä jatkoi silti wtf) kun sattui niin paljon. Kaveri kertoi että pari viikkoa joutui juoksemaan vessassa kun suolesta hävisi hetkellisesti täysin ulosteenpidätys kyky. 5-6 kertaan sai käydä kakkosella päivässä.

Tän perusteella ei kyllä kuulosta kovin terveeltä touhulta :(

Ite en ole harrastanut enkä aiokkaan. Kuvottaa ajatus että mun suoleen tungettais jotain sinne kuulumatonta. Eniten mua kuitenkin ihmetyttää tässä se miten jätkät pystyy kiihottumaan siitä, että ne laittaa omaa kallisarvoista vehjettään ulosteen sekaan? :D

[/quote]

Eniten mua ihmetyttää kun asiasta mitään tietämättömät luulevat peräsuolessa olevan jatkuvasti ulostetta.. ??  Tai ehkäpä HEILLÄ onkin, ja pissaa päässä.

Vierailija
148/427 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tyttöystävän kanssa usein harrastaneet sitä. Hän sanoo nauttivansa siitä. Eräs aikaisempikin tyttöystävä pyysi sitä ainakin kerran. M33

Vierailija
149/427 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa debattia. Ne huutaa eniten jotka ei asiasta mitään tiedä.

No, niinhän se aina menee. Tyhjät kattilat kolisee kovempaa.

Kerron teille salaisuuden ihmisen anatomiasta. Silloin kun peräsuolessa on ulostetta, ihmisellä on kakkahätä. Älkää kertoko kenellekään. 

Vierailija
150/427 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkku mies tällä hetkellä....tähän asti ainoastaan 2 naista ei ole persettä suostunu antamaan....seurustelukumppaneita molemmat.....baaripokat on jokanen antanu myös pyllyä

Vierailija
151/427 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan akateemisesti koulutetut naiset ovat olleet avarakatseisimpia ja monet oikeasti nauttineet peppuseksistä. En voisi kuvitellakaan olevani parisuhteessa naisen kanssa joka ei peppuseksitä nauttisi. Kyllä kakkonen on ykkönen:) Maailmalla anal only suhteetkin on jo lievästi yleistymässä, saa nähdä miten yleistä tulee olemaan joskus 15-20 vuoden päästä. Kannattaa vilkasta esim. Www.analonlylifestyle.com foorumia

Vierailija
152/427 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eipä ole tyypit se paska kertaakaan tullut vastaan pannessa perseelle. Oma naisenikin luuli että paska tulee pannessa vastaan mutta totuus on että ei. Lisäksi perse tuottaa naisen kiihottuessa jotain ainetta ja ainakin oma naiseni on käynyt todella kuumana pepulle lykkiessäni.

Vierailija
153/427 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi ei löystytä persereikää näistä valopäiden lukuisista tällä palstalla nähdyistä "lääkärinlausunnoista" huolimatta koska keskiverto penis on paskan paksuinen ja tulee sieltä paksumpaakin ilman että verisuoni katkeaa päästä. Sulkijalihas kestää kyllä reenausta niinkuin muutkin lihakset ja rentoutuneena ongelmitta näin sanoi ihan lääkäri. Eri asia jos kuivana vetää kakkoseen niinkuin useimmat varmasti näistä tuomitsijoista. Toiset tykkää ja toisille peräsuoli ei vaan ole se juttu. Jokasella on oma perse ja oma oikeus sitä antaa

Vierailija
154/427 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:42"]

Juu eipä ole tyypit se paska kertaakaan tullut vastaan pannessa perseelle. Oma naisenikin luuli että paska tulee pannessa vastaan mutta totuus on että ei. Lisäksi perse tuottaa naisen kiihottuessa jotain ainetta ja ainakin oma naiseni on käynyt todella kuumana pepulle lykkiessäni.

[/quote]

Kyllä näistä vastaantappelevistä tuomitsijoista on varmasti monet sellaisia ketkä ei ole koskaan edes dildolla kokeilleet vaan tyrmäävät ajatuksen perusteella koko homman tai sanovat että tuntuu pahalle

Vierailija
155/427 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee niin ei oo mikään ihmekkää jos kaikki kupat ja ruvet lisääntyy kokoajan sun muut epolat!

Olkaa siis tarkkana KUN sinne peppuun työnnätte,saattaapi jäädä ikuiset taudit jos ilman kumia tökitte!

Siellä perseessä kun on AIVAN erilaiset bakteerit kuin pimpsassa ja kyrvässä yleensä!

On siinä sitten kiva mennä lääkärille ja sanoa että hieman persepanoa koklattiin ja nyt hyppäs joku kuppa värkkiin EHEEH!!

Vierailija
156/427 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tarina:

Ollaan ollaan nelikymppinen pari, naimisissa 20 vuotta, lapsiakin on.

Nuorena Vaimon pepaan ei saanut koskea, ei yhtään,

Huomasin kuitenkin "vahingossa" että Hän nauttii pepan hyväilystä.

Nyt viime vuosia Hänestä on tullut rohkeampi, löytänyt oman seksuaalisuutensa?

Peppu jutut alkoi kun käsileikeissä laitoin yhden sormen peppuun, Vaimolla pyöri silmät päässä orgasmin aikana.

Seuraavaksi Hän itse ehdotti että laitetaan Hänelle sauva peppuun rakastellessa, ja siitä taivas aukesi.

Nyt Meillä on säännölisessä käytössä pepputappi. Välillä käsileikeissä annan Hänelle orgasmin pelkästään peppua käsittelemällä.

Kerran olen myös pannut Vaimoa peppuun, homma jännitti minua niin ettemme kumpikaan oikeen kerinneet nauttia siitä, mutta luulen ettei se jäänyt viimeseksi kerraksi.

Vierailija
157/427 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan joskus, ehkä joka kolmas kk tai harvemmin ja se on ihan ok. Kaveriporukassa varmaan jakautuu 50/50 kuka   harrastaa/kokeillut ja kuka ei.

Vierailija
158/427 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ainakin kokeilla mieheni kanssa. Haluaisin liukastaa sormeni ja suuseksiä antaessani etsiä miehen eturauhasen ja kokeilla, nauttiiko mies. Mutta..ei anna niin tehdä. Eli ei ainakaan meillä ole "yleistä", vaan kokeilemattomat vyöhykkeet.

Vierailija
159/427 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 08:04"]

Meidän tarina:

Ollaan ollaan nelikymppinen pari, naimisissa 20 vuotta, lapsiakin on.

Nuorena Vaimon pepaan ei saanut koskea, ei yhtään,

Huomasin kuitenkin "vahingossa" että Hän nauttii pepan hyväilystä.

Nyt viime vuosia Hänestä on tullut rohkeampi, löytänyt oman seksuaalisuutensa?

Peppu jutut alkoi kun käsileikeissä laitoin yhden sormen peppuun, Vaimolla pyöri silmät päässä orgasmin aikana.

Seuraavaksi Hän itse ehdotti että laitetaan Hänelle sauva peppuun rakastellessa, ja siitä taivas aukesi.

Nyt Meillä on säännölisessä käytössä pepputappi. Välillä käsileikeissä annan Hänelle orgasmin pelkästään peppua käsittelemällä.

Kerran olen myös pannut Vaimoa peppuun, homma jännitti minua niin ettemme kumpikaan oikeen kerinneet nauttia siitä, mutta luulen ettei se jäänyt viimeseksi kerraksi.

[/quote]

Meillä sama juttu. Ensin vaimo oli täysin peppuhommia vastaan, mutta huomasi pikkuhijaa että pitää siitä. Eilen oli "analonly" vaimon pyynnöstä :)

♠M♠

Vierailija
160/427 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kuinka tyhmää porukkaa täällä lääkäreinä on aina pätemässä :D. Anaali muka venyttää persettä vaikka krapulapaska saattaa olla puolet paksumpi kuin penis ja tulla paljon suuremmalla voimalla. Vuosien paskominenko ei vaikuta asiaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi