Kuinka yleistä anaaliseksi TODELLISUUDESSA on?
Netin seksi-aiheisia keskustelupalstoja lukiessa saa sellaisen (väärän?) vaikutelman, että anaaliseksi on nykyisin täysin arkipäiväistä ja että sitä harrastetaan lähes kaikissa heteroparisuhteissa. Tietääkö joku, mikä on totuus? Olenko siis yksi harvoja naisia, joita se anaaliseksi ei millään muotoa kiinnosta? Ja korostettakoon nyt heti etten ole myöskään yksi niistä, jotka kauhistelevat sitä tai paheksuvat sitä harrastavia, mutta itse en vain koskaan ole ymmärtänyt, mitä kiihottavaa siinä voisi olla eikä siten ole käynyt mielessäkään sitä kokeilla.
N37
Kommentit (427)
[quote author="susiraj" time="11.05.2014 klo 11:39"]kyllä kun luki tämän viesti ketjun läpi niin tuli mieleen että moni puhuu mitä on kuullut kavereilta ja moni puhuu ylestäen asioista vaikka mitään mistään tiedä ja nämä on aika monesti millä asijoita jolla pilataan hyvä anaali yhdyntä
anaali seksi on hauskaaa ja antavaa jos se tehdään oikeein sillä kuinka moni nainen ottaa kyrvän kuivaan pinppaan ilman lämmittelyjä ja kehuu että tuntuu hyvältä
asiaan päteee sama kun kaikkeeen hyvään seksiin se vaatii aikaa ja hyväilemistä ja lämmittelyä kaikki naiset ei voi ottaa sitä kyrpää peppuun ilman että se koskee se on totta ja silloin se on pois laskuista
muutama kommentti oli että olen sanonut että miehelle että tunge jotain itsesi perseeseen ja niin katotaan sitten suosittelen sitä lämpimästi sillä siinä tajuaa sen että pyllyyn ei tungeta mitään väkisin ja oppii että sen kansa toimiessa pitää olla tosi tosi hellä
naisen pitää sanoa reilusti että nyt sattuu eikä olla hiljaa sillä se saatanan äheltäjä ei todellakaaan tiedä mitä sinä tunnet ja kännissä en suosittele mitään seksiä sillä se on sama kun nussii kumi saapasta
ja kannattaa samalla kun liuut sinne naisen pyllyyn niin hyväillä naista käsillä sellaisita paikoista josta nainen kiihottuu sillä se rentoittaa naista eikä vain survoa ja jättää nainen oman onnensa nojaan
ja teille jotka sanotte että se on pieni munasten miesten hommia niin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä osaanko minä muuta kun runkata sillä se että omaa ison ei tarkota että sitä osaaa käyttää
mutta suomihan on tunnettu siitä että meillä on tabuja enemmen kun väkiluku
seksi on hauskaa kun se tehdään rauhassa ja kumppania kunnioittain eikä ajatellen itseään
kaikkea kannattaa kokeilla kerran jos tykkää niin tykää kaikki ei tykkää kaikesta
[/quote] Käy peruskoulu loppuun ja sitten tule keskustelemaan seksistä! Vaikka alaikäiset saavat harrastaa seksiä, se ei tarkoita, että saat lukea tai kirjoittaa seksistä. Joten aikuistu ensiksi!
[quote author="susiraj" time="11.05.2014 klo 11:39"]kyllä kun luki tämän viesti ketjun läpi niin tuli mieleen että moni puhuu mitä on kuullut kavereilta ja moni puhuu ylestäen asioista vaikka mitään mistään tiedä ja nämä on aika monesti millä asijoita jolla pilataan hyvä anaali yhdyntä
anaali seksi on hauskaaa ja antavaa jos se tehdään oikeein sillä kuinka moni nainen ottaa kyrvän kuivaan pinppaan ilman lämmittelyjä ja kehuu että tuntuu hyvältä
asiaan päteee sama kun kaikkeeen hyvään seksiin se vaatii aikaa ja hyväilemistä ja lämmittelyä kaikki naiset ei voi ottaa sitä kyrpää peppuun ilman että se koskee se on totta ja silloin se on pois laskuista
muutama kommentti oli että olen sanonut että miehelle että tunge jotain itsesi perseeseen ja niin katotaan sitten suosittelen sitä lämpimästi sillä siinä tajuaa sen että pyllyyn ei tungeta mitään väkisin ja oppii että sen kansa toimiessa pitää olla tosi tosi hellä
naisen pitää sanoa reilusti että nyt sattuu eikä olla hiljaa sillä se saatanan äheltäjä ei todellakaaan tiedä mitä sinä tunnet ja kännissä en suosittele mitään seksiä sillä se on sama kun nussii kumi saapasta
ja kannattaa samalla kun liuut sinne naisen pyllyyn niin hyväillä naista käsillä sellaisita paikoista josta nainen kiihottuu sillä se rentoittaa naista eikä vain survoa ja jättää nainen oman onnensa nojaan
ja teille jotka sanotte että se on pieni munasten miesten hommia niin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä osaanko minä muuta kun runkata sillä se että omaa ison ei tarkota että sitä osaaa käyttää
seksi on hauskaa kun se tehdään rauhassa ja kumppania kunnioittain eikä ajatellen itseään
kaikkea kannattaa kokeilla kerran jos tykkää niin tykää kaikki ei tykkää kaikesta
[/quote] Käy peruskoulu loppuun ja sitten tule keskustelemaan seksistä! Vaikka alaikäiset saavat harrastaa seksiä, se ei tarkoita, että saat lukea tai kirjoittaa seksistä. Joten aikuistu ensiksi!
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 07:43"]
[/quote]
ei vielä oo haukuttu ala ikäseksi ennen mutt kyllä olen ala ikänen jos sinä olet vieras yli kuus kymppinen niin sillon olen sinuun verrattuna ala ikänen
jos sinua pilkku kautta kiro virheet häirihtöö niin ei voi mitään tai jos sulla on ongelmia itsesi kanmssa niin siihen on saatavissa ammatti apua kato ei kaikkia voi mielyttää että rekisteröidy ja tule sitten huutelemaan ai sää et uskalla
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:14"]
Anaaliseksin yleisyyttä voipi käydä katsomassa Osmo Kontulan kirjasta Halu ja Intohimo, joka on viimeisin tutkimus suomalaisten seksielämästä. Edellisen tutkimuksen nimeltään Seksin trendit tekivät Osmo Kontula ja Elina Haavio-Mannila.
Kirjoista löytyy selvät kyselyihin perustuvat tilastot anaaliseksin harrastamisen yleisyydestä tutkimuksen ajankohtana. Kirja löytyy lähimmästä kirjastostasi. Jos ei ole hyllyssä niin tilaamalla saa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10469862#comment-53833960
"Osmo Kontulan mukaan yksi kuudesosa kaikista pariskunnista harrastaa anaaliseksiä säännöllisesti. Nuoremmasta sukupolvesta sitä on kokeillut yli puolet. Tuolla perusteella voi tosiaan sanoa, että Suomessa enemmän kuin puolet ei anaaliseksiä syystä tai toisesta säännöllisesti harrasta."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9418238#comment-46545821
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9418238#comment-46557350
[/quote]
Aviomieheni innosti kokeilemaan enkä kadu, se on todella nautinnollista molemmille! Ollaan harrastettu useamman vuoden ajan säännöllisesti. Varsinkin nyt kätevää, kun ei ole tilapäisesti ehkäisyä niin eipä ole vaaraa raskaaksi tulosta. ;)
Suosittelen kokeilemaan! :) Terkuin Herkkuperse '77
-jos hommat hoitaa kunnolla niin ei paikat repeä tai veny
-mulla ei oo ikinä tullut sieltä paskaa panon aikana kun on pessyt hyvin. Mä en edes halua tietää miltä teidän sängyt näyttää normipanon jälkeen tolla periaatteella:D kusta hiivaa verta ja vauvoja sängyssä?
-meillä oli jo koulun seksuaalivalistuksessa infoa tästä. On turvallista ja sallittua
-miehet jotka panee kakkoseen on piilohomoja? Olen nainen ja mun persereikä on naisen. Myös kaikilla naisilla on persereikä, se ei ole yksinomaan miesten ominaisuus
-homo ja heteroparit harrastaa suunnilleen saman verran peppuseksiä
-alapeukuttajat, miksi pitää tuomita toisten mieltymyksiä? Jos joku muu panee kakkoseen ni entäs sitten?:D
-jos hommat hoitaa kunnolla niin ei paikat repeä tai veny
-mulla ei oo ikinä tullut sieltä paskaa panon aikana kun on pessyt hyvin. Mä en edes halua tietää miltä teidän sängyt näyttää normipanon jälkeen tolla periaatteella:D kusta hiivaa verta ja vauvoja sängyssä?
-meillä oli jo koulun seksuaalivalistuksessa infoa tästä. On turvallista ja sallittua
-miehet jotka panee kakkoseen on piilohomoja? Olen nainen ja mun persereikä on naisen. Myös kaikilla naisilla on persereikä, se ei ole yksinomaan miesten ominaisuus
-homo ja heteroparit harrastaa suunnilleen saman verran peppuseksiä
-alapeukuttajat, miksi pitää tuomita toisten mieltymyksiä? Jos joku muu panee kakkoseen ni entäs sitten?:D
minulla on karsea ummetus ja peräpukamat, ajatus peräreiän venymisestä on tuskaisa jo ihan ulostusmielessä. Jää anaali-ilot väliin.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 01:07"]
minulla on karsea ummetus ja peräpukamat, ajatus peräreiän venymisestä on tuskaisa jo ihan ulostusmielessä. Jää anaali-ilot väliin.
[/quote]
Jännää. Mulla taas tulee pahat pukamat takaisin, jos jätän dildoleikit väliin useamman kuukauden ajaksi. Muutaman kerran on viimeisten parinkytä vuoden aikana jäänyt kiireisen elämän tai muiden syiden vuoksi vuoksi dildottamatta ja joka kerta tuli muistutus, auts. Nykyään pidän tätä mukavana jumppatreeninä, joka pitää ikävyydet loitolla.
m45
Olen 40v. mies ja olen harrastanut seksiä n. 800 naisen kanssa, näistä n.600 kanssa olen saanut myös anaaliseksiä (joskus sitä on ihan tarjottu, jopa vaadittu, mutta aika usein itse olen asian ainakin saanut ottaa esille ja suostutellakin, yli 90 % on kuitenkin tykännyt myös, vaikka ois ollu eka kerta) eli aika yleistä on ainakin niissä piireissä joissa itse liikun. Parisuhteessa kuuluu asiaan ilman muuta tai vaihdan kumppania.
siinä taas todellinen "asiantuntija" kommentoi.. huoh :(. En oo homo ja ei tuu kakkaa kyrpään, vaikka panen naistani perseeseen usemmankin kerran viikossa.
Meillä ennen lasten hankintaa harrastettiin. Seurustelun ensimmäisinä vuosina melkein kuukausittain...sitä oltiin kai niin nuori ja "villejä", että seksin saralla piti monenlaista hullutustakin pienessä huppelissa valomerkin jälkeen kokeilla. Peppuseksi niistä jäi kuvioihin pysyvästi, kunnes hankittiin lapsia ja seksit kuten myös valomerkit ja kaikki muukin kahden keskinen pois kuvioista.
tiedän vain yhden kaverin harrastaneen. muiden kanssa ei oo puhuttu. itse en ole kiinnostunut enkä aio kokeilla.
Ehdotettu on, kokeiltu on, mutta kun se sattuu, niin sinne ei ole menty. Nykyinen ei haluakaan, mistä olen iloinen.
Jos mies ehdottaisi käskisin hänen ensin itse työntämään reikäänsä jotain. Sama pätee sperman nielasuun,siitä vaan itse ensin maistamaan...
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 20:57"]
Äärimmäisen yleistä. Yhtä yleistä kuin suuseksi. Usein suuseksiä harrastavat harrastavat myös anaaliseksiä, koska ovat vähän innokkaampia kokeilemaan erilaisia juttuja, kuin pelkästään yhdyntää perinteisesti.
[/quote]
Kummassa järjestyksessä? Eli kuolanen kulli perseeseen, vai paskanen kulli suuhun?
Kypsää suhtautumista täällä... "siis siellä on kakkaa, yök, nainen ja muka 40v". hoh hoh.
Toisaalta, jos asenne on tuo, kannattaa jättää kaikki muukin uusi väliin ja kulkea loputkin elämästään laput silmillä.
Hitaasti, rauhallisesti, sormella, lelulla alkuun, runsaasti liukkaria ja saa paremmat kiksit kuin perinteisestä yhdynnästä ikinä. Ei tosiaankaan ole mitään vaaraa sulkijalihaksen repeytymisestä ja pidätyskyvyttömyydestä kun tekee homman oikein. Jos äijä vain survaisee sisään on tilanne toinen, enkä ihmettele yhtään ettei siitä tykkää. Tiedättekö yhtään paljonko peräsuolessa on hermopäätteitä?
Suosittelen kokeilemaan, avoimin mielin, hyvän kumppanin kanssa. Ei ole mitään parempaa.
Olen 20v. Ja kakkoseen mies panee pari kertaa kuussa, tuntuu iha ok
Turha väitellä puolesta javastaan. Tärkeintä on se että näiden erikoisuuksien suhteen on kummallakin osapuolella täysi kietäytymisoikeus, ilman että asiaa tarvitsee edes perustella. Riittää kun ei vain halua.
tutkimukset osoittavat toki selvästi että on kyse margimaalihommasta, myös nuorten ja koulutettujen osalta.
Oma kokemukseni on että vapaammissakin piireissä, joissa liikuin 60...70- luvuilla, oli suuseksi hyvinkin yleistä, mutta ei peppuseksi. Molemmat ovat kuitenkin sellaisia, että ilmankin tulee hyvin tyydytettyjä miehiä ja naisia. Löytyy myös paljon vaihtelun mahdollisuuksia ilman näitäkin.
itse en ole kokeillut, mutta tiedän toki että herkkää aluettahan se peppukin on molemmilla, mutta kun se herkkyys voidaan saada nautinnoksi paljon yksinkertaisemminkin kuin peppupanolla.
Molemminpuolinen suuseksi on nautinnollista, mutta vain jos molemmat ovat aidosti halukkaita. Sitäkin voi harrastaa vain yhteenkin suuntaan. Kummallista kyllä jotkut naiset haluavat välttämättä antaa suuseksiä, mutta ei suostu sitä vastaanottamaan. Kuten sanottu jokaisella on veto oikeus asiassa.