Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä anaaliseksi TODELLISUUDESSA on?

Vierailija
04.01.2014 |

Netin seksi-aiheisia keskustelupalstoja lukiessa saa sellaisen (väärän?) vaikutelman, että anaaliseksi on nykyisin täysin arkipäiväistä ja että sitä harrastetaan lähes kaikissa heteroparisuhteissa. Tietääkö joku, mikä on totuus? Olenko siis yksi harvoja naisia, joita se anaaliseksi ei millään muotoa kiinnosta? Ja korostettakoon nyt heti etten ole myöskään yksi niistä, jotka kauhistelevat sitä tai paheksuvat sitä harrastavia, mutta itse en vain koskaan ole ymmärtänyt, mitä kiihottavaa siinä voisi olla eikä siten ole käynyt mielessäkään sitä kokeilla.

N37

Kommentit (427)

Vierailija
221/427 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 11:28"]

Heh vai että paksusuolisyöpä perspanoista... Ja että pidätyskyky katoaa. :D Olette te kyllä hauskoja "asiantuntijoita".

[/quote]

Ja mikähän tässä sinua niin naurattaa, "asiantuntija". Limakalvo, ihan missä päin kehoa tahansa, on oiva tarttumapinta viruksille. Jos ukko on känyt vieraissa esimerksi tallinnan-reissullaan ja tunkee oireettoman mutta kondyloomaisen mulkkunsa tuliaisiksi saamastaan silkkihuivista kiitollisen akkansa perseeseen, niin sinnehän tauti tarttuu.

Kerrotko, mikä tässä mielestäsi on niin lääketieteellinen ihme, että pistää ihan naurattamaan?

[/quote]

Se että voit miettiä ajatusmaailmaanne viitaten että sieltä perseestä tulee myös paskaa ongelmitta joka on helposti kaksinkertaisesti normaali peniksen paksuinen pökäle? ja jos tosiaan ei osaa suihkua käyttää ja pesuja hoitaa tai vastaavasti käydä paskalla ennen seksiä ennen kuin menee valittamaan huonoista kokemuksita kannattaa miettiä että jotkut osaavat

Vierailija
222/427 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se penis löystyttäisi reikää josta tulee helposti nyrkinkin paksuinen tavara ulos vuosia ellei sitte ole muumi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/427 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä anaaliseksin yleisyydestä kertoo jotain sekin, että pari viimeistä baarinaistani ovat olettaneet mun panevan perseeseen eikä pildeen. Vähän ovat olleet pettyneitäkin, kun painoin aisani emättimeen. Eivät kyllä siitä juurikaan nauttineet, vähän tavan vuoksi vikisivät, että laukeaisin nopeammin.

Kummallista. Onko tosiaan niin, että eseimmat naiset nauttivat perseseksistä enemmän kuin pillupanosta? Harmillista,jos näin on, koska silloin jää ex tempore panot vallan pois, kun pitää tyhjentää suoli ennen panoa ja olla liukastetta mukana.

Vierailija
224/427 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt huolestuin! Alistanko naista tietämättäni koska suostun anaaliseksiin vaimoni kanssa hänen pyynnöstä? Olenko myöskin tietämättäni homo?

Vierailija
225/427 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa pannaan meillä anaaliin ja muut 2 kertaa pilluuni eli anaalipanoja on 1/3. Tämä lienee yleinen taajuus.

Vierailija
226/427 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 11:07"]

Kummallista. Onko tosiaan niin, että eseimmat naiset nauttivat perseseksistä enemmän kuin pillupanosta? 

[/quote]

Ei ainakaan sen Osmo Kontulan tutkimuksen mukaan. Siinähän selvästi kerrottiin, kuinka suuri osa koko väestöstä ylipäätään harrastaa anaaliseksiä säännöllisesti. Sehän oli vain yksi kuudesosa. Nuoresta polvesta kokeillut ainakin kerran oli yli puolet mutta säännöllisiä harrastajia on heistäkin vähemmistö.

http://www.vauva.fi/keskustelu/3909824/ketju/kuinka_yleista_anaaliseksi_todellisuudessa_on/viesti/186#186

Vierailija
227/427 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 11:07"]

Kyllä anaaliseksin yleisyydestä kertoo jotain sekin, että pari viimeistä baarinaistani ovat olettaneet mun panevan perseeseen eikä pildeen. Vähän ovat olleet pettyneitäkin, kun painoin aisani emättimeen. Eivät kyllä siitä juurikaan nauttineet, vähän tavan vuoksi vikisivät, että laukeaisin nopeammin.

Kummallista. Onko tosiaan niin, että eseimmat naiset nauttivat perseseksistä enemmän kuin pillupanosta? Harmillista,jos näin on, koska silloin jää ex tempore panot vallan pois, kun pitää tyhjentää suoli ennen panoa ja olla liukastetta mukana.

[/quote]

Kesän muutaman irtosuhteen (22-45v) perusteella kaikki naiset haluavat myös anaaliseksiä - molemminpuolista. Sopii kyllä mulle, mutta vaatii vähintään yhteis-suihkua. Mahtavia orgasmeja saimme, joten peukku täältä!

Vierailija
228/427 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmentä naista olen  viiden vuoden aikana paannut. Kolme on halunnut tai ehdottanut vaatinut anaalia. Kahta lukuunottamatta pientä kaikenlaista peppuhommaa muttei penetraatiota on tehty. Et sanoisin n 25-30%  valmis anaalipanoihin.  Satunnaisissa suhteissa kaksi ihan ääripään tyyppiä haluaa anaalipanoa. Sellaista, jotka tarvitsevat vakaan luottamussuhteen ja tuttuuden  ja toisaalta yhdenyönjutut tuntemattoman kanssa -ei tarvitse noloilla jälkikäteen...

Vierailija
229/427 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"petripaavolainen" valehtelemassa anaaliseksin vaaroista Suomi24:n puolella:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12513371

Vierailija
230/427 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 16-vuotias ja olen nussinu jo pari kertaa. Tuntu tosi hyvältä. Tytöt tykkää mun munasta. Luulen,että musta voisi tulla naistenmies. Sellasten pitää varmaan panna perseeseenkin. Sitä en oo vielä opetellu. Onko siinä mitään niksejä?

Vierailija
231/427 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ahdas mieliset tietämättömät suomalaiset juntit. ette tiedä mitään seksin monista osapuolista. Teillä on juntti käsitys että anaali seksi olisi vain homo seksuaalisten miesten juttuja.

Kyllä meillä tyttöystäväni kanssa sujuu myös anaaliseksi niin että molemmat sitä haluavat. Hän saa siitä nautinnollisia väreitä niin kuin myös minä. Ja hei JUNTIT, kyllä hän se peppureikä nyt virutetaan ennen anaali yhdyntää. Oletteko JUNTIT kokeilleet anaali yhdyntää naisenne paskalla käynnin jälkeen heti, kun niin moni JUNTTI kirjoittaa että se on likaista touhua ja sieltä tulee kakkia, vittu te ootte hölmöjä

Onko tämän palstan miehillä niin pienet pippelit ja naisilla liian väljä pillu vain mistä tollasia JUNNTEJA tulee.

Seksi on hienoo kun rakastaa toista niin myös ihana anaaliseksi.

Vierailija
232/427 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs homo on sanonut että anaaliseksi on heteroiden hommaa, itse kun ne tykkää enemnänki suikkareista. :) Mä en oo saanu kyllä siihen vastausta, et miks miehet haluaa anaalia?? Onko se sit parempi ku pillu?? Siltä se vonkauksista päätellen vaikuttaa. Itse en kyllä toisen perseeseen koskis, kun tietää mitä se reikä väliajoilla tekee... Kiihottumista ei ainkaan auta se kun istut paskalla ja mies odottaa makkarissa et millon päästään hommiin. :D Ja asiantuntijat voinee vaieta siitä et paskaa ei seksin aikan tuu jos peseytyy hyvin. Itse kuulun ainakin niihin pruikkuperseisiin, et aika vaikee keskittyä nautintoon kun ei oo varma on se muna ulos tullessa kuorrutettu... NImittäin viimestään siinä vaiheessa paska lentää kun saa spermat sisään (kortsua kun ei voi käyttää). Yleensä äijät vielä naureskelee kavereille näitä juttuja jälkeenpäin, niin joo, tekeepä mieli antaa sitä ryppystä reikää!

Vierailija
233/427 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa harrastettiin suhteemme alussa aika useinkin anaaliseksiä. Sitten kun suhteemme vakiintui jäi anaalin harrastaminen mukavaksi vaihteluksi. Anuksen hyväily ja nuoleminen kyllä kuuluu rakasteluumme lähes aina.

Peräsuolen huuhtominen ennen seksiä antaa varmuuden siitä, ettei ylimääräisen tavaran kanssa joudu kosketuksiin....

Vierailija
234/427 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni juttu on mennyt niin, että anaaliin valmiiksi haluavia naisia on ollut 3/20 ja lopuista osa varmaan on kokeilleet tai eivät sillä kertaa halunneet juuri minun kanssani.  Peppuneitseitä on ollut kanssani 5. Näistä peppuneitseistä kaikki ovat halunneet uudestaan ja niistä 3 oli pitkäaikaisia suhteita eli persettä höylättiin kyllä huolella. Itse tykkään anaalista kuin hullu ja se johtuu siitä että peppu näyttää hyvältä, tuntuu hyvältä ja mieluummin molempien mielestä sais tuntua. Tuntuu paremmalle kuin pillu vaikka pillukin hyvää tekee etenkin parisuhteessa. Oudointa tässä on se, että jos peppu ei näytä hyvältä ja naiselliselta silmään, niin peppuseksiäkään ei tee kyseisen kanssa mieli. Ja mitään homohtavaa asiassa ei ole sen enempää kuin pillun nuolimessakaan lesbohtavaa.

Tämänhetkisessä parisuhteessa ei peppua ole tippunut yli puoleen vuoteen joten on vähän täytynyt käydä muualla.

Tämä viimeisin tapaus oli 20v, joka oli ihan vastaan peppuseksiä mutta sitten ihan yllättäen hän itse sitä halusikin kokeilla ja tykkäsi. Edellinen likka oli 40v ja ihmetteli vain että "miksi en ole aikaisemmin tätä tajunnut kokeilla".  Vastaan on tullut yksi vanhempi nainen joka sai orgasmeja peppuseksistä mutta täysi poikkeustapaus kylläkin. Ja pari sellaista naista on tullut vastaan, jotka on antaneet panna peppuun mutta siitä ei ole tullutkaan mitään, kun se on sillä kertaa sattunut. Yhteensä olen harrastanut vain 9:n naisen kanssa peppuseksiä :(, mikä on huono prosentti kun seksikumppaneita on ollut jotain 22. Kyllä nyt puolet pitäisi saada suostumaan mutta on tuo seksikumppanien lukumääräkin minulla ihan onneton kun vertaa naisten seksikumppaneiden määriin. Kelatkaa 15:ssa vuodessa vain 22 naista...noh osin se selittyy sillä että olen ollut parisuhteissa tuona aikana.

Sanoisin että yleisyys on aika pitkälle kiinni henkilökemioista. Harvemmin yhden illan juttujen kanssa tuota tulee vastaan mutta fuckbuddy/parisuhteissa helpommin irtoaa.

Vierailija
235/427 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
236/427 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko tykkää saada kalua persläpeen pari kertaa kuussa eikä oo ryppyreikä siitä kärsinyt! Välillä nuollaan toistemme vehkeitä ja mitä millonkin, kerrankin mä laitoin kermavaahtoo pippeliini ja mansikan kullinnuppiin niin hyvin kelpas!

Vierailija
237/427 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:42"]

Juu eipä ole tyypit se paska kertaakaan tullut vastaan pannessa perseelle. Oma naisenikin luuli että paska tulee pannessa vastaan mutta totuus on että ei. Lisäksi perse tuottaa naisen kiihottuessa jotain ainetta ja ainakin oma naiseni on käynyt todella kuumana pepulle lykkiessäni.

[/quote]

Kyllä näistä vastaantappelevistä tuomitsijoista on varmasti monet sellaisia ketkä ei ole koskaan edes dildolla kokeilleet vaan tyrmäävät ajatuksen perusteella koko homman tai sanovat että tuntuu pahalle
[/quote]

Kylläpäs on tuomitsevaa. Pahempaa kuin homoviha! Onko vaikeaa käsittää, että vaikka sitä persettä kuinka oikeaoppisesti hoonaisi ja useita kertoja, se ei vain ole kaikkien juttu? Eikä edes suurimman osan. Anaalinrakastajat varmasti löytävät toisilleen sopivat kumppani kuten myös exit only ihmiset löytävät sopivat itselleen. Hoonatkaa toistenne suolta niin paljon kuin haluatte, mutta miksi pitää haukkua ja vähätellä meitä, jotka emme siitä vain pidä? Milloin ollaan estoisia ja milloin jopa pihtareita. Ja miehetkin vielä kärsii. Uutinen: kaikki miehet eivät pidä anaaliseksistä. Toki, jos jokainen mies on samasta puusta veistetty, niin sitten.

Vierailija
238/427 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienimunainen mies. Pillussa sen muna ei tunnu miltään, meillä harrastetaan pelkkää anaaliseksiä. Pillua en ole antanut ainakaan vuoteen ja kiihotun paljon jo siitä ajatuksesta.

Vierailija
239/427 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran noin 55-vuotiaana erään tyttöystävistäni kanssa. Oikea pillu on kuitenkin paljon parempi.

Vierailija
240/427 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä peppuseksi on parempaa, kuin "normaali" seksi.

Entisen poikaystäväni kanssa harrastettiin peppuseksiä oikeastaan aina, paitsi humalssa se ei onnitunut. Mun mielestä vaan tuntuu paljon paremmalta, eikä iinä mitään pahaa oo, jos hygienista on huolehittu :)

N19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi