Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä anaaliseksi TODELLISUUDESSA on?

Vierailija
04.01.2014 |

Netin seksi-aiheisia keskustelupalstoja lukiessa saa sellaisen (väärän?) vaikutelman, että anaaliseksi on nykyisin täysin arkipäiväistä ja että sitä harrastetaan lähes kaikissa heteroparisuhteissa. Tietääkö joku, mikä on totuus? Olenko siis yksi harvoja naisia, joita se anaaliseksi ei millään muotoa kiinnosta? Ja korostettakoon nyt heti etten ole myöskään yksi niistä, jotka kauhistelevat sitä tai paheksuvat sitä harrastavia, mutta itse en vain koskaan ole ymmärtänyt, mitä kiihottavaa siinä voisi olla eikä siten ole käynyt mielessäkään sitä kokeilla.

N37

Kommentit (427)

Vierailija
281/427 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kovastikin ja meillä se on parisuhteessa osana seksiä ehkä noin joka toinen tai kolmas kerta. Eikä ole mitenkään haisevaa tai ällöä :D

Vierailija
282/427 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:23"]

Jos mies ehdottaisi käskisin hänen ensin itse työntämään reikäänsä jotain. Sama pätee sperman nielasuun,siitä vaan itse ensin maistamaan...

[/quote]

Ja sen jälkeen olisit itsekin valmis kyseisiin touhuihin? Tuskin kuitenkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/427 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole ollut tapana puhua kavereiden kanssa seksistä, niin vaikea kovin laajaa analyysiä aiheesta tehdä. Omien kokemuksien pohjalta sanoiin, että ei se mahdottoman harvinaista ole alle 35 vuotiaiden keskuudessa.

Vierailija
284/427 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi sanottuna - tykkäisin ja tekisin MUTTA kun on nuo kipeät peräpukamat.

Kiitos raskauksien...

Vierailija
285/427 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:23"]

Jos mies ehdottaisi käskisin hänen ensin itse työntämään reikäänsä jotain. Sama pätee sperman nielasuun,siitä vaan itse ensin maistamaan...

[/quote]

Työntänyt omaan reikääni dildon. Maistanut omaa spermaani. Harrastanut naiseni kanssa anaaliseksiä hänen pyynnöstään. Vielä jotakin?

m45+

Vierailija
286/427 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:51"]Netin seksi-aiheisia keskustelupalstoja lukiessa saa sellaisen (väärän?) vaikutelman, että anaaliseksi on nykyisin täysin arkipäiväistä ja että sitä harrastetaan lähes kaikissa heteroparisuhteissa. Tietääkö joku, mikä on totuus? Olenko siis yksi harvoja naisia, joita se anaaliseksi ei millään muotoa kiinnosta? Ja korostettakoon nyt heti etten ole myöskään yksi niistä, jotka kauhistelevat sitä tai paheksuvat sitä harrastavia, mutta itse en vain koskaan ole ymmärtänyt, mitä kiihottavaa siinä voisi olla eikä siten ole käynyt mielessäkään sitä kokeilla.

N37

[/quote]

Olen heteromies ja naimisissa. Olemme olleet vaimoni kanssa 15 vuotta yhdessä, emmekä ole koskaan harrastaneet anaaliseksiä, koska se on likaista ja ei kiinnosta meitä laisinkaan. Ajatuskin yököttää.

Vierailija
287/427 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä parisuhteessa tuli kokeiltua ehkä 4 kertaa, vaikka en siitä tykännyt, eikä se juuri koskaan kestänyt ''loppuun asti''. Nykyistä miesystävää ei voisi vähempää kiinnostaa. Samaa olen kuullut myös kavereilta, joitakin miehiä kiinnostaa, jotain ei. Läheisistä ystävistä 4/6 on kokeillut/harrastanut. Itse en varmaankaan uudestaan kokeilisi, ellei miesystävä oikein todellatodella kovasti haluaisi. 

Vierailija
288/427 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 44v vapaa mies. Minulla on ollut viitisentoista kumppania ja kahden kanssa en ole sitä harrastanut, silloin koko tai naisen jännittäminen  on ollut esteenä. Mulle se on ihan luonnollinen osa seksielämää. En oikein osaisi elää ilmankaan.

Vierailija
289/427 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:51"]Netin seksi-aiheisia keskustelupalstoja lukiessa saa sellaisen (väärän?) vaikutelman, että anaaliseksi on nykyisin täysin arkipäiväistä ja että sitä harrastetaan lähes kaikissa heteroparisuhteissa. Tietääkö joku, mikä on totuus? Olenko siis yksi harvoja naisia, joita se anaaliseksi ei millään muotoa kiinnosta? Ja korostettakoon nyt heti etten ole myöskään yksi niistä, jotka kauhistelevat sitä tai paheksuvat sitä harrastavia, mutta itse en vain koskaan ole ymmärtänyt, mitä kiihottavaa siinä voisi olla eikä siten ole käynyt mielessäkään sitä kokeilla.

N37

[/quote]

No mitä katselee tuolla kauniissa lämpimässä suomen kesässä vastaantulijoiden naamoja niin siitä päätellen sanoisinn että 90% vastaantulevista saa kyrpää peräreikäänsä ilman luikkaria 24/7 .

Vierailija
290/427 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä kiinnostaisi. Muutaman kerran olen kokeillut. Ei oo mun juttu.  :/ N38

Vierailija
291/427 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastamme poikaystäväni kanssa lähes päivittäin. Iältäni olen 16vuotta 

Vierailija
292/427 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi on kivaa suudellen ja oikeaan reikään

Vierailija
293/427 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä kumankin pitää nauttia yhdessä olossa

Vierailija
294/427 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vedetään persläpeen kerran viikossa ja pyhäpäivinä kahdesti, ukkoni mulkkua oon lutkuttanut tunti tolkulla kun se vetää sikeitä! Persereikään laitan sille vaikka kuusen Joulun jälkeen ja hieron paskaani sen tukkaan! Että näin meillä, omasta perslävestäni löytyi kävelykeppi yks päivä että näin!

Vierailija
295/427 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 06:29"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 03:36"]Olen kokeillut exän kanssa, tuntui ihan hyvälle. Nykyisen kanssa en uskalla, kun sillä on niin iso, pelkään että tulee jotain vaurioita. Haluaisin, mutta en todella uskalla.

[/quote]

Tämä voisi olla minun kirjoittama. Yleensä ottaen tykkään, ettö peppukin otetaan leikiin mukaa, mutta en tosiaan nykyisen mieheni kanssa uskalla kokeilla. Lelut ja sormet riittäää kuitenkin :)

[/quote]

Täällä kans, sillä erotuksella, että kahdesti on kokeiltu. Sattuu vaan niin helvetisti, että kesken on jäänyt molemmilla kerroilla. Enää en uskalla edes kokeilla. Harmittaa sinällään, kun mies haluaisi (ei kuitenkaan painosta mitenkään), ja itsekin olen aiempien kumppaneiden kanssa nauttinut anaaliseksistä. Mutta kun ei mahdu, niin ei mahdu.

Ikää mulla 34

Vierailija
296/427 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 00:19"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 20:57"]Äärimmäisen yleistä. Yhtä yleistä kuin suuseksi. Usein suuseksiä harrastavat harrastavat myös anaaliseksiä, koska ovat vähän innokkaampia kokeilemaan erilaisia juttuja, kuin pelkästään yhdyntää perinteisesti.

[/quote]

Älä puhu paskaa!!!

[/quote]

Just niin älä puhu paskaa. Katsokaapa kuka osaa nettiä käyttää. Juurikin tuo sulkijalihas voi revetä, jos jotku nyt haluavat perseeseen panna, niin pankaa vittuun ekana. Jos perseestä otat ja laitat vittuun niin saattaa vittu saada aikamoisen tulehduksen. joten tarkistakaa. m38

Vierailija
297/427 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mieltymyskysymys, joku tykkää ja joku ei. Ei sitä oikeestaan voi tietää ennen kuin kokeilee. Mä oon tykänny ihan hirveästi, tuntuu todella kiihottavalta ja kinkyltä. Ei me sitä kovin usein harrasteta, mutta joskus se on kiva lisä.
Ja nainen olen.

Vierailija
298/427 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan melkein jokaisen seksisession yhteydessä myös "kakkosta".. itse saan orgasmin parhaiten kun ensin vaginaseksillä lämpeän ja hekuman lähestyessä mies ottaa toisen osaston käyttöön ja hänkin tykkää laueta sinne ei ole pelkoa että tulisi vahinkoraskauksia. miehellä sopivan kokoinen kalu 14. Pelkällä kakkosellakin on joskus menty. Yleensä minä olen se joka pyytää ja mies tyydyttää tarpeeni.

299/427 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentouttava ja nopeavaikutteinen anaalisuihke - http://shytobuy.fi

Vierailija
300/427 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän avioliitossa sitä ainakin harrastetaan puolin ja toisin, kerran-pari kuussa nyt ainakin jollain muotoa. Molemmat tykkää paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi