Miksi tapaan vain ns. pystyyn kuolleita miehiä?
Monta suhdetta jo takana, aina lopulta mies paljastunut tälläiseksi sohvalla televisiota katselevaksi "tyhjäksi tauluksi". Pahoittelut että vähän rumasti sanottu mutten parempaakaan keksinyt kuvaamaan. Alussa mies esittää aktiivista ja tykkää touhuta kanssani kaikenlaista, on kiinnostunut asioistani ja lähtee mukaan tekemisiin. Viimeistään noin vuoden päästä huomaan kuinka se televisio vetää puoleensa ja miten mukava onkaan uppoutua kännykkäpeleihin. Itse haluaisin melko paljon olla menossa, suunnitella ja haaveilla kaikenlaista. Sitten harmistun kun huomaan että olen ajatuksieni kanssa lähes yhtä yksin kuin sinkkuna ollessani. Miten nämä miehet voisi tunnistaa jo heti ensimmäisten kuukausien aikana ja vältellä?
Toinen vaihtoehto tietysti se että olen sitten niin tylsää seuraa pidemmän päälle ettei mies siihen jaksakaan panostaa. Ja joo minulla ei ole oikein ystäviä joiden kanssa touhuta eli odotan miehestä myös hyvää ystävää itselleni. Odotukseni voivat siis olla liian korkealla. Mikähän tähän sitten olisi avuksi..
Kommentit (63)
Mitä nämä ap:n menot ja tekemiset on, joihin jokaisen miehen pitäisi riemusta hyppien osallistua, kun aloittaja viheltää koirapilliinsä miestä käskyttäessään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen 24/7 viihdyttäjä/sirkuspelleä sinä oikein haet miehistä?
Mitä sinä annat yhdellekään miehelle, muuta kuin itsekkäitä vaatimuksiasi? Todella terve pohja hakea "pari"suhdetta
Mitä yleensäkään nainen antaa miehelle muutakuin seksiä tai kodinhoitopalvelua? Nojoo.. Olen tätäkin yrittänyt selvittää kyselemällä näiltä miehiltä että mitä haluavat parisuhteelta tai naiselta, niin eivät oikein ole osanneet vastata 🤔 Silloin kait riittää vaan se kun on se nainen siinä pitämässä kulissia yllä. Mulle ei riitä. Ap.
Lähde. Kyllä sinunkin kuuluu saada jotain, edes juttuseuraa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhistuttaa tuollainen adhdnainen joka on kokoajan menossa, eikä yhtään voi rauhoittua.
Niin ap varmaan haluaisi olla miehensä kanssa, mutta mies ei halua olla missään tekemisissä vaimonsa kanssa. Tämä on hyvin yleistä parisuhteessa. Nainen elää yksin parisuhteessa ja on kodinkone miehelle. Miehellä on puhtaat vaatteet, ruoka pöydässä, kaikki huollettuna ja siisti koti. Naiselle palkaksi mykkäkoulu ja hiljaisuus. Seksiäkään ei ole koska mies ei halua. Se siitä sitten "parisuhteesta".
Suomesta ei löydy ensimmäistäkään kuvailusi mukaista naista, tai ehkä niitä 90-vuotiaita jokunen löytyy jotka näin on tehneet. Nykynaisesta ei ole mihinkään.
Mistä vaimosta muuten mahdat puhua, kun ap vaihtaa miestä kuin sukkia?
Vierailija kirjoitti:
Vaadit liikaa. Mies on mukavuudenhaluinen eläin. Sillä pitää olla kolonen johon se voi vetäytyä kaljan ja makkaran kanssa. Jos se sieltä ilmestyy, on sinun oltava halukas ja hehkeä. Näin toimien saatat joskus, 1-2krt/v, saada Ikeaseuraa itsellesi.
Wau. Se että sulla on ollut joku mölli puolisona ei oikeuta leimaamaan meitä kaikkia. Tuo on todella surullista. Olet sellainen nais uli.
Aapeelle; sulla on ollut huono tuuri. Ei sitä mistään etukäteen tiedä ja yhdessä olo on pitkän päälle vaativaa. Liian vaativaa monelle ja siksi niin moni eroaa. Parempaa onnea seuraavaan!
Vierailija kirjoitti:
Mies lähtee varmasti mukaan jos tapahtuu jotain mielenkiintoista. Oluenmaistelu esimerkiksi on hyvin kiinnostavaa. Kenkä- ja laukkushoppailukierros taas ei ole lainkaan kiinnostavaa.
Meillä toimi tämä. Tehtiin aina vain miestä kiinnostavia asioita ei ikinä mitään minua kiinnostavia juttuja. Olin täysin näkymätön suhteessa. Miehet pitää siitä.
Oletko koskaan ajatellut aiheutatko ilmiön itse? Onko kaikki meneminen sinun ehdoillasi? Milloin kysyit mieheltä mitä hän haluaisi tehdä yhdessä sinun kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vain omasta tasostasi. Joka ikinen nainen kuvittelee olevansa niin erikoinen, erityinen ja ihmeellinen, vaikka todellisuudessa olette täysiä tyhjäpäitä, joille yhteinen tekeminen on Ikeassa käyntiä ja Temppareista keskustelua.
Hah tempparit 😂 ja ikeaankin menen mieluiten yksin, tosin täältä sinne useamman tunnin ajomatka ettei sielläkään tule kovin usein käytyä. Tuolla aiemmin sanoin etten jaksa kiinnostua tv stä, eli varmaan ymmärrät että sieltä harvemmin tulee mitään kiinnostavaa. Luonto-ohjelmia, dokumenttejä, matkailu/ruoka-aiheisia ohjelmia voin katsoa joskus, niin ja maria veitolan yökylässä ohjelman katson, siellä on ihan hyviä keskusteluja vaikken Mariasta itsestään oikein pidäkään. Ap.
Siinä missä naiset hakee parisuhteelta rahoittajaa, viihdyttäjää, ja alati uusia jännittäviä asioita, miehet hakee parisuhteesta seesteisyyttä ja rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhistuttaa tuollainen adhdnainen joka on kokoajan menossa, eikä yhtään voi rauhoittua.
Niin ap varmaan haluaisi olla miehensä kanssa, mutta mies ei halua olla missään tekemisissä vaimonsa kanssa. Tämä on hyvin yleistä parisuhteessa. Nainen elää yksin parisuhteessa ja on kodinkone miehelle. Miehellä on puhtaat vaatteet, ruoka pöydässä, kaikki huollettuna ja siisti koti. Naiselle palkaksi mykkäkoulu ja hiljaisuus. Seksiäkään ei ole koska mies ei halua. Se siitä sitten "parisuhteesta".
Älä yleistä omaa kokemustasi. Miestä nyt ei vaan useimmiten kiinnosta juosta kaikenmaailman kissanristijäisissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitset toista ihmistä niiden juttujesi tekemiseen?
Minulle miehenä nykyisenä parisuhdeihanteena on kahden asunnon suhde, jossa ei tarvitse olla koko ajan kylki kyljessä ja molemmilla on jotain omaa tekemistä kuten pitkäaikaisia harrastuksia, Minullle riittää se yksi nainen, jonka kanssa voi sitten viettää sitä laatuaikaa eikä hänen tarvitse muuten kilpailla minun huomiosta. Kun kuuntelen keskittyneesti musiikkia stereoista vaikka 2 CD-levyn verran, niin en minä silloin kaipaa kenenkään naisen tai kavereitten seuraa.
Olen kohta 60. Lähin Ikea on 3 h ajomatkan päässä, omien lasten ikäisten temppari-ohjelmat eivät kiinnosta. Sen sijaan tykkään patikoida lähimetsässä ja rannikoilla ja kotona katsella vaikkapa Uutisvuotoa. Kyllähän sitä voi tehdä yksinkin, mutta hyvässä seurassa olisi mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta ei löydy ensimmäistäkään kuvailusi mukaista naista, tai ehkä niitä 90-vuotiaita jokunen löytyy jotka näin on tehneet. Nykynaisesta ei ole mihinkään.
Mistä vaimosta muuten mahdat puhua, kun ap vaihtaa miestä kuin sukkia?
Ai nyt minä en ole edes olemassa. Tämäpä mukavaa.
Aika moni mies ja nainen valehtelee kiinnostuksen kohteistaan ja harrastuksistaan alussa, ikävää meille jotka oikeasti olemme aktiivisia.
Älä luovuta, löytyy niitä elämäniloisia ja maailmasta kiinnostuneita miehiäkin. Minunkaan mielestä se ei ole kumppanuutta, jos vain sängyssä ollaan yhdessä. Enkä halua istua sohvalla telkun edessä vapaa- ajallani kuin harvoin vähän. En tarkoita etteikö saisi olla omia menoja ja harrastuksia molemmilla, mutta myös yhdessä tekemistä ja kokemista on oltava, tai se ei ole oikea parisuhde mielestäni. Ei minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä omaa kokemustasi. Miestä nyt ei vaan useimmiten kiinnosta juosta kaikenmaailman kissanristijäisissä.
Miehillä niitä kissanristiäisiä on.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies ja nainen valehtelee kiinnostuksen kohteistaan ja harrastuksistaan alussa, ikävää meille jotka oikeasti olemme aktiivisia.
Älä luovuta, löytyy niitä elämäniloisia ja maailmasta kiinnostuneita miehiäkin. Minunkaan mielestä se ei ole kumppanuutta, jos vain sängyssä ollaan yhdessä. Enkä halua istua sohvalla telkun edessä vapaa- ajallani kuin harvoin vähän. En tarkoita etteikö saisi olla omia menoja ja harrastuksia molemmilla, mutta myös yhdessä tekemistä ja kokemista on oltava, tai se ei ole oikea parisuhde mielestäni. Ei minulle.
Erotessahan sen huomaa mitä suhteessa oli. Jos ei löydä mitään yhteisiä muistoja muuta kuin sohva ja sänky niin ei sitä voi parisuhteeksi kutsua. Se on panosuhde eikä parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäis kiinnostua pelkästään sun jutuista? Kiinnostutko sinä koskaan miehen jutuista ja lähdet yhdessä tekemään niitä? Epäilenpä.
Ongelma kuulosti olevan että mies on pystyyn kuollut, vailla mielenkiintoja ja intohimoja, mies ei siis tee mitään kuin makaa sohvan pohjalla katse lasittuneena tv:tä tuijottaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen 24/7 viihdyttäjä/sirkuspelleä sinä oikein haet miehistä?
Mitä sinä annat yhdellekään miehelle, muuta kuin itsekkäitä vaatimuksiasi? Todella terve pohja hakea "pari"suhdetta
Mitä yleensäkään nainen antaa miehelle muutakuin seksiä tai kodinhoitopalvelua? Nojoo.. Olen tätäkin yrittänyt selvittää kyselemällä näiltä miehiltä että mitä haluavat parisuhteelta tai naiselta, niin eivät oikein ole osanneet vastata 🤔 Silloin kait riittää vaan se kun on se nainen siinä pitämässä kulissia yllä. Mulle ei riitä. Ap.
Millä perusteella valitset nämä miehesi? Ulkonäkö edellä, eikö vaan?
Mistä näitä miehiä haalit, panosovelluksesta?
Kuinka monta sataa näitä miehiä on?
Et vastannut edelleenkään, mitä sinä annat yhdellekään miehelle, ja sillä tarkoitetaan sitä mielekästä sisältöä miehen elämään. Onko liian vaikea kysymys kenties?
Miehiä on 5, joiden kanssa seurustelusuhteessa. Vain yksi näistä tinderistä, jos se on sinulle se panosovellus. Virallisesti yhdessä asunut vain yhden kanssa. Muut tulleet jollakin tapaa iskemään minua ihan todellisessa elämässä. Juttu alkanut luistaa ja ulkonäkökin silmää miellyttävä, päädytty tapailemaan, tehty yhdessä kaikkea mukavaa ja pam vuosi kulunut havahdun siihen että tilanne tuo aloituksessa mainitsemani. Miten voin tietää annanko miehelle jotain jossen tiedä mitä se "joku" voisi miehelle olla. Eli annanko sitä jotain omasta mielestäni miehelle mutta hän ei koe että on sitä edes halunnut/odottanut tai edes huomannut saavansa. Kait koen antavani sitä miehelle mitä odottaisin saavan häneltä myös takaisin.. Ap.
Mitä nämä aloittajan omat menot on? Edelleenkään ei vastausta.
AP sinun pitäisi antaa miehelle sellaista mitä hän toivoo ja hänen sinulle sellaista mitä sinä toivot. Ehkä voitte keskustella asiasta, miten voisitte tulla toisianne vastaan.