Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tapaan vain ns. pystyyn kuolleita miehiä?

Vierailija
11.10.2020 |

Monta suhdetta jo takana, aina lopulta mies paljastunut tälläiseksi sohvalla televisiota katselevaksi "tyhjäksi tauluksi". Pahoittelut että vähän rumasti sanottu mutten parempaakaan keksinyt kuvaamaan. Alussa mies esittää aktiivista ja tykkää touhuta kanssani kaikenlaista, on kiinnostunut asioistani ja lähtee mukaan tekemisiin. Viimeistään noin vuoden päästä huomaan kuinka se televisio vetää puoleensa ja miten mukava onkaan uppoutua kännykkäpeleihin. Itse haluaisin melko paljon olla menossa, suunnitella ja haaveilla kaikenlaista. Sitten harmistun kun huomaan että olen ajatuksieni kanssa lähes yhtä yksin kuin sinkkuna ollessani. Miten nämä miehet voisi tunnistaa jo heti ensimmäisten kuukausien aikana ja vältellä?

Toinen vaihtoehto tietysti se että olen sitten niin tylsää seuraa pidemmän päälle ettei mies siihen jaksakaan panostaa. Ja joo minulla ei ole oikein ystäviä joiden kanssa touhuta eli odotan miehestä myös hyvää ystävää itselleni. Odotukseni voivat siis olla liian korkealla. Mikähän tähän sitten olisi avuksi..

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit liikaa. Mies on mukavuudenhaluinen eläin. Sillä pitää olla kolonen johon se voi vetäytyä kaljan ja makkaran kanssa. Jos se sieltä ilmestyy, on sinun oltava halukas ja hehkeä. Näin toimien saatat joskus, 1-2krt/v, saada Ikeaseuraa itsellesi.

Vierailija
2/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitset toista ihmistä niiden juttujesi tekemiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen 24/7 viihdyttäjä/sirkuspelleä sinä oikein haet miehistä?

Mitä sinä annat yhdellekään miehelle, muuta kuin itsekkäitä vaatimuksiasi? Todella terve pohja hakea "pari"suhdetta 

Vierailija
4/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäis kiinnostua pelkästään sun jutuista? Kiinnostutko sinä koskaan miehen jutuista ja lähdet yhdessä tekemään niitä? Epäilenpä.

Vierailija
5/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä taulu... Kiitos.. Tämä on se termi mitä olen etsinyt. Tyhjä lasittunut katse suunnattuna televioon tai tietokoneen ruutuun ja kylkiasennossa sohvalla makaaminen. Eloa syntyy vain kun menee omille menoilleen. Muuten, tyhjä taulu.

Vierailija
6/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäis kiinnostua pelkästään sun jutuista? Kiinnostutko sinä koskaan miehen jutuista ja lähdet yhdessä tekemään niitä? Epäilenpä.

Melkein kaikille naisille parisuhde tarkoittaa minäprinsessasuhdetta. Ikävää, mutta faktaa 

Vierailija
7/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna tarpeeksi pildeä?

Jos mies ei saa pildeä, testotasot laskee ja se johtaa aktiivisuustason laskuun.

Vierailija
8/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjä taulu... Kiitos.. Tämä on se termi mitä olen etsinyt. Tyhjä lasittunut katse suunnattuna televioon tai tietokoneen ruutuun ja kylkiasennossa sohvalla makaaminen. Eloa syntyy vain kun menee omille menoilleen. Muuten, tyhjä taulu.

Ja sinä makaat palstalla. Millä nimellä kutsuisit itseäsi? 

Vierailija
9/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se pointti on, voisin kiinnostua mistä vaan ja olen aika avoin kaikelle MUTTA kun ei se mies ehdota mitään eikä sillä ole mitään "juttua". Ok ehkä se tv tai puhelimen pelit, niistä en sen suuremmin osaa kiinnostua valitettavasti. Ap

Vierailija
10/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä makaat palstalla. Millä nimellä kutsuisit itseäsi? 

Lahnasta vapaa sinkku.

Vierailija
11/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai muuta heti yhteen miehen kanssa?

Vierailija
12/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä lukemattomia miehiä oikein haalit?  Panosovelluksesta? 

Vierailija
13/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistuttaa tuollainen adhdnainen joka on kokoajan menossa, eikä yhtään voi rauhoittua.

Vierailija
14/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Erittäin hyvä kysymys.

Vierailija
15/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä annat yhdellekään miehelle, muuta kuin itsekkäitä vaatimuksiasi? Todella terve pohja hakea "pari"suhdetta 

Mitä yleensäkään nainen antaa miehelle muutakuin seksiä tai kodinhoitopalvelua? Nojoo.. Olen tätäkin yrittänyt selvittää kyselemällä näiltä miehiltä että mitä haluavat parisuhteelta tai naiselta, niin eivät oikein ole osanneet vastata 🤔 Silloin kait riittää vaan se kun on se nainen siinä pitämässä kulissia yllä. Mulle ei riitä. Ap.

Vierailija
16/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vain omasta tasostasi. Joka ikinen nainen kuvittelee olevansa niin erikoinen, erityinen ja ihmeellinen, vaikka todellisuudessa olette täysiä tyhjäpäitä, joille yhteinen tekeminen on Ikeassa käyntiä ja Temppareista keskustelua. 

Vierailija
17/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Erittäin hyvä kysymys.

Ihan siksi että yleensä jaettu ilo paras ilo. Olen

paljon viettänyt aikaa sinkkuna ja touhunnut paljon kaikkea yksin (sillon tällön kaverin kanssa) ja kyllä sen huomaa että moni juttu on kivempi kaksin kuin yksin. Edelleen nautin myös yksin tekemisestä ja olemisesta, esimerkiksi shoppailu yksin on parasta. Ap

Vierailija
18/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä yleensäkään nainen antaa miehelle muutakuin seksiä tai kodinhoitopalvelua? Nojoo.. Olen tätäkin yrittänyt selvittää kyselemällä näiltä miehiltä että mitä haluavat parisuhteelta tai naiselta, niin eivät oikein ole osanneet vastata 🤔 Silloin kait riittää vaan se kun on se nainen siinä pitämässä kulissia yllä. Mulle ei riitä. Ap.

Millä perusteella valitset nämä miehesi? Ulkonäkö edellä, eikö vaan?

Mistä näitä miehiä haalit, panosovelluksesta?

Kuinka monta sataa näitä miehiä on?

Et vastannut edelleenkään, mitä sinä annat yhdellekään miehelle, ja sillä tarkoitetaan sitä mielekästä sisältöä miehen elämään. Onko liian vaikea kysymys kenties? 

Vierailija
19/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltaiset vetävät puoleensa samankaltaisia.

Vierailija
20/63 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähtee varmasti mukaan jos tapahtuu jotain mielenkiintoista. Oluenmaistelu esimerkiksi on hyvin kiinnostavaa. Kenkä- ja laukkushoppailukierros taas ei ole lainkaan kiinnostavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi