Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia suljetulta?

Vierailija
11.10.2020 |

Näyttää että olen joutumassa suljetulle pian. Miten siellä eletään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omaa kokemusta, mutta yhdellq videolla asmr kiwibird on tehnyt asiasta videon ja jossain kohtaa indira puhui kans asiasta.

Vierailija
2/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidontaleikkejä ja piikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siellä ollessa. Luukulta saa lääkkeitä ja pientä puuhaa on päiviksi. Ne oikeastaan vaan katselee mitä mömmöt sulle tekee. Minä luin kirjoja ja käytiin pelaamassa sulkapalloa. Oli myös kuntosali ja uintimahdollisuus. Päivisin kävin myös kävelyllä. Iltaisin mun huonekaveri jutteli tyypin kanssa joka nukkui mun sängyssä. Se oli sille välillä vihainen. Ihan kivaa siellä on.

Vierailija
4/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää jos olet järjissäsi. Jos olet hoidon tarpeessa tykkäät siitä.

Vierailija
5/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on erittäin tylsää. Tekemisenä on television katselu sekä tupakointi, lisäksi siellä syödään lääkkeitä jotka tylsistyttävät mieltä entisestään.

Voit viihdyttää itseäsi panemalla maanikkoa saunassa, tai kuuntelemalla kuinka psykoosipotilas kykenee mielen voimalla liikuttamaan esineitä ja tietämään ihmisten tarkat kuolinajat - hän ei kuitenkaan suostu demonstroimaan kykyjään koska joutuisi asteekkien vainoamaksi kuoleman jälkeisessä elämässä jos käyttäisi voimiaan väärin jne.

Noudata sääntöjä niin saat oikeuksia ja pääset nopeammin pois

Vierailija
6/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt ihmisoikeusloukkausta voi sanoa kokemukseksi? Kysymykseni oli ensimmäinen pakkohoito, toinen oli jo ihan normaali hoito, pakkohoito. Ei mitenkään niin mukava kokemus että muistelisin revanssia tähän. Päivääni piristää paremmat asiat kuin jotkut sekundat kokemukset mitä pakkohoidot pohjimmiltaan ovat.

Vierailija
7/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä reilu 10 vuotta sitten olin syömishäiriön takia suljetulla. Huoneessa asusti samaan aikaan 4 ihmistä, Ensimmäisenä iltana sain niin vahvan lääkecoktailin, että jouduin yöllä konttaamaan vessaan kun en osannut kävellä. Yleisestikin aika kului tupakalla tai istumalla tuolissa, ympärillä on sekä masentuneita, että erittäin sekaisin olevaa porukkaa. En tiedä miten nykyään toimitaan, mutta toivon, että syömishäiriöistä kärsivät ainakin saisivat muualla hoitoa, tuo pari kuukautta oli ehkä elämäni ahdistavin kokemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi