Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä oudot mieltymykset, järkytyin!

Vierailija
04.01.2014 |

Olen vähän aikaa sitten tutustunut aivan ihanaan mieheen! Hän on todella erilainen kuin aikaisemmat tuntemani miehet, hän laittaa ruokaa, on keskustelutaitoinen, huumorintajuinen, ihana ja jopa ihan hyvin toimeentuleva.

Mutta... Seksiä emme ole vielä harrastaneet. Hänellä kyllä olisi halukkuutta jo siihenkin, mutta minä olen halunnut vielä odotella ja tutustua aivan rauhassa. Olemme nyt tapailleet n. 1,5 kk.

No eilen tämä mies sitten paljasti minulle jotain erikoista. Hän nimittäin tykkää masturboidessaan ottaa omat spermat suuhunsa, lähes joka kerta! Hän kääntyy sellaiseen asentoon, että saa nesteet lentämään suuhunsa. Pitää kuulemma mausta. Joskus riittää sekin, että saa tavaran vain naamalle. Hän näytti minulle jopa kuvia, joita hän oli kameralla ottanut tilanteista, joissa hän masturboi ja joissa spermat on suussa/naamalla.

Menin sanattomaksi, ja minua hieman kuvottaa. Mitä tästä pitäisi ajatella? Onko tämä normaalia? Voivatkohan hänen seksimieltymyksensäkin olla yhtä outoja? Uskallanko ikinä sänkyyn hänen kanssaan. Menikö muuten niin hyvä mies nyt pilalle..

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:14"]

kiihottaa omat eritteensä ja hän haluaa näytellä sinulle omia kuviaan... hyi. Hän hakee sinusta yleisöä itselleen. Sellaisen egomaanikon kanssa olet monin tavoin ongelmissa, et ainoastaan spermanhajuisen hengityksen vuoksi.

[/quote]

Anna sille Sisu-aski kouraan ja sano, että moro.

Vierailija
22/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:10"]

Mies on tänänän laittanut minulle pari viestiä ja pyytänyt, että nähtäis. Aikaisemmin viikolla sovittiin, että lauantaina lähdetään sitten elokuviin. Eipä taideta lähteä. Luulen, että kun mies on nyt yhdesti ottanut nuo pervot touhunsa puheeksi, hän tekisi niin tänäänkin. En sanonut eilen suoraan, että minua ällötti ja ehkä hän jopa luulee minun ymmärtävän. En oikeasti tiedä mitä tekisin. Ärsyttää myös, etten osaa sanoa sitä mitä oikeasti haluaisin tälle miehelle. Olin jo todella ihastunut häneen ja nyt hän ällöttää minua, oikeastaan nyt vielä enemmän kun kirjoitin tänne.

Ap

[/quote]

Kiittäisit häntä, että kertoi jo nyt. Kuvittele tilanne, että olisit jo asunut yhdessä hänen kanssaan ja yllättänyt hänet tuollaisissa puuhissa :(

Mikä siinä ällöttää sinua? Oletko ottanut ikinä suihin mieheltä? Vai onko se vain ettet halua yhdistää itseesi mitään "epänormaalia". Mitä haluaisit sanoa hänelle? Otat ja sanot suoraan. Reilu peli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:18"]Pitäisi juoda varmaan itsensä ensin humalaan, että uskaltaa puhua.

Ap

[/quote] Tai sitten vain aikuistua ja ymmärtää, ettei eletä Muumilaaksossa.

Vierailija
24/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saattaisi olla tuollaisen miehen kanssa. Liian outoa minun makuuni... Mutta minä olenkin ehkä liian estynyt (pidän vain tavallisista jutuista).

Vierailija
25/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä kerran provoksikin epäillään kun "menee niin selkeästi yli" on tämän miehen oltava todella outo, koska hänen touhujaan ei voida edes todeksi uskoa. Miksi juuri minun piti tutustua tällaiseen mieheen. Voi kun en olisi koskaan häntä tavannutkaan...

Ap

Vierailija
26/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se oikeasti sille miehelle niin arka aihe, kun mies esitteli sulle ne kuvineen kaikkineen? Pyrkisin kyllä ottamaan asian puheeksi, vaikka esittämällä vähän estoista tyttöstä, joka kauhistui.

Vierailija
27/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:18"]

sanottuna tämäkin tuli mieleen: Olemme yhdynnässä, kun mies yhtä äkkiä menee löysäksi. Keskeytämme yhdynnän ja hän joutuu hoitamaan loput käsin ja laukeaa minun katsellessa vierestä omalle naamalleen. Siis pelkään, että normaalit jutut ei riitä hänelle. Tarvitsee aina jotain erikoista kiihottuakseen ja siihen minusta ei ole. Ja juu nämä asiat selviää vain puhumalla hänen kanssaan, mut miten ihmeessä voin ottaa puheeksi näin aran aiheen? Pitäisi juoda varmaan itsensä ensin humalaan, että uskaltaa puhua.

Ap

[/quote]

Skenaariosi on enemmän kuin todennäköinen. LIsäksi kun vakkariin seukkaatte, sinusta lakkaa huokumasta jännittävän ei-tutun ihmisen kiinnostavuus. Mitäs sitten, kun se ei saakaan kiksejä siitä kun esittelee temppujaan omalle liian läheiselle kumppanille ? Et voi kuin hävitä tuossa.

Älä ota asiaa puheeksi, koska sillä nöyryytät vain häntä ja saatat joutua pitkien MIKSI et hyväksy minua sellaisena kuin olen -ruiputusten uhriksi.

Jos tämä ihanuus ei sinulle kelpaa, niin kieltäydy vain kohteliaasti. NÄin heebo ei saa nöyryyttävää fiilistä niskaansa kun purat hänen hulluutensa liian paljaasti auki ja pääsette molemmat eroon tästä sotkusta kunniallisesti.

Vierailija
28/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista, asiallisiakin seassa on ollut. Mietin tässä nyt vähän aikaa mitä teen miehen kanssa. Jätänkö suoraan vai koitanko puhua asioista ensin. On vain se tunne, että ei tästä mitään hyvää seuraa jos hänen kanssaan jatkaisin. Pahalta tuntuu. Kun on ihastunut johonkin niin kovin ja hän ei olekaan se ihminen miksi häntä olet luullut,vaan hän onkin ihan jotain muuta.

Voihan olla, että mies paljasti vasta kesyimmät touhunsa, eihän sitä tiedä mitä kaikkea muuta hän oikein harrastaa.

Ap

Vierailija
29/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt lähtisi noin tarkkaan ennustamaan, miten siinä käy, että tulevia riidanaiheita myöten. 

Vierailija
30/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille ja sano mitä mielen päällä. Ihan asiallisesti. Nyt kehittelet jo päässäsi vilkkaalla mielikuvituksella kaikenlaisia skenaarioita ihan turhaan, kun voisit kysyä lähteeltä suoraan.

Vierailija
31/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä puhu tästä asiasta hänelle! Se voi olla ensimmäinen kerta, kun hän tajuaa, että jonkun mielestä asiassa voi olla jotain outoa. Saman tien hän voi tajuta, että todennäköisesti juoruilet hänen omituisuudestaan eteenpäin muille (niin kuin varmasti teetkin, teethän sitä jo täällä). seuraus: tyypin itsetunto menee, vielä pahempi seuraus: alkaa uhkaavaksi jotta et paljastaisi häntä. Ei kannata ehdoin tahdoin provota tuollaisia juttuja esiin jollain "keskustelulla"

Vierailija
32/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä palstan keskimääräinen koulutustaso näkyy näissä vastauksissa.

(Alapeukuta tätä viestiä, jos sinulla on ammatillinen koulutus.)

Vierailija
33/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet liian estynyt hyväksyäksesi miestä sellaisena kuin hän on, älä jatka suhdetta.

Vierailija
34/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin kokeillut muutaman kerran ja varmasti monet miehet. Ymmärrän, jos joku mies jää koukkuun. On normaalia, että suuseksiä antava nainen nielee - ei oman sperman nieleminen ole ihmeellisempää. Erikoista on vain se, että hän otti asian puheeksi noin aikaisessa vaiheessa ja vielä kuvien kera.

Vierailija
35/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla sinulle sopiva mies, kerran seksimieltymyksenne noin eroavat.

Vierailija
36/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitamiinit talteen

Vierailija
37/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aika yököttävää, mutta voi olla että vika on minussa. Sillä en itsekään suostu ottamaan spermaa suuhun.

Vierailija
38/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

homma on niin, että me ihmiset haemme toisistamme turvallisuuden tunnetta pitkässä parisuhteessa. Siksi me haemme toisistamme ennen kaikkea normaaliutta, niin miehet naisista kuin naiset miehistä. Siksi mies ottaa lopulta mieluummin freesin naapurintytön kuin ultrarakennekysnipermanenttimonsterin .

Ja siksi nainen ottaa mieluummin normaalin miehen kuin oman sperman nielijän. Älä edes kuvittele, että voisit kunnioittaa tuollaista miestä äläkä mene siihen halpaan, että pitää olla suvaitsevainen ja jos ei ole, on tiukkapipo. Parinvalinnassa kannattaa hakea normaalia tyyppiä, ei jotain ihme friikkiä, jollei, huom. itsekin ole sellainen.

eli unohda, unohda, unohda tuo hyypiö

Vierailija
39/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, onko tuo normaalia? Se ei vahingoita ketään, siitä ei ole mitään haittaa, se ei ole miehelle ongelma vaan positiivinen juttu. Ainoa ongelma on sinun asenteesi, jos päätät siihen hirttäytyä. Jatka nyt vaan juttelua ja kerro, millaisesta seksistä sinä pidät.

Vierailija
40/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi